Gå til innhold

Lykkenermange.blogg.no


Ny Bruker

Anbefalte innlegg

15 timer siden, O.G. skrev:

Du, for å være ærlig så hadde jeg nok ikke taklet det overhodet med mindre jeg hadde godt med penger. 

Det er bare å begynne å tenke langsiktig og spare det en kan spare hver mnd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest eksiltronder

La nå folk ha store barneflokker om det er det de ønsker - særlig om de da har ressurser som f.eks. Fru Uperfekt skisserer. Deres valg, ingen andres.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
1 minutt siden, eksiltronder skrev:

La nå folk ha store barneflokker om det er det de ønsker - særlig om de da har ressurser som f.eks. Fru Uperfekt skisserer. Deres valg, ingen andres.

 

Ja, man får vel ikke gjort så mye med det? Må da gå sin gang det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, eksiltronder skrev:

La nå folk ha store barneflokker om det er det de ønsker - særlig om de da har ressurser som f.eks. Fru Uperfekt skisserer. Deres valg, ingen andres.

 

Tusen takk for støtten :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, eksiltronder skrev:

La nå folk ha store barneflokker om det er det de ønsker - særlig om de da har ressurser som f.eks. Fru Uperfekt skisserer. Deres valg, ingen andres.

 

Ingen som legger seg opp i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, diskusjon rundt barn, avsporinger og svar til dette.

Kragebein, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Syns det er bra de fant tilbake til hverandre, men litt tidlig å planlegge en til når de akkurat har planlagt å skille seg?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Summ skrev:

Syns det er bra de fant tilbake til hverandre, men litt tidlig å planlegge en til når de akkurat har planlagt å skille seg?

:klo:  hæ?!?!?! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Summ skrev:

Syns det er bra de fant tilbake til hverandre, men litt tidlig å planlegge en til når de akkurat har planlagt å skille seg?

Slik jeg leste det vil de ta det litt med ro før de får neste, som det og er mulig at blir siste.

Men skumleste bare fort så fikk sikkert ikke med meg alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Fru Uperfekt skrev:

Slik jeg leste det vil de ta det litt med ro før de får neste, som det og er mulig at blir siste.

Men skumleste bare fort så fikk sikkert ikke med meg alt.

Jeg så det stod det. Men idet heletatt å nevne en til, i samme innlegg som de forteller at skilsmissen er avlyst, virker bare litt forhastede. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Summ skrev:

Jeg så det stod det. Men idet heletatt å nevne en til, i samme innlegg som de forteller at skilsmissen er avlyst, virker bare litt forhastede. 

Ikke bare litt. Skjønner ikke hvorfor de har så hastverk. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 12.8.2016 at 13.16, Fru Uperfekt skrev:

Vet da det, men det var ett svar iforhold til det å ha over snittet barneflokker. Akkurat nå er det mest foreldrene som må til pers men om noen år vil det lettes.

Er ikke sånn at vi begynte med mye penger så jeg er fullt klar over at de færreste tenker såpass langsiktig som jeg og min mann har gjort i forhold til sparing.

Jeg vil veldig gjerne ha noen tips i forhold til hvordan man kan spare seg fram til god nok økonomi til å slutte å jobbe. Om jeg skulle ha sluttet å jobbe, måtte jeg hatt minimum 15 millioner i frie midler for å kunne klare meg fram til pensjonsalder. Hvordan klarer jeg å spare meg opp 15 millioner?

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Fotballfluen skrev:

Jeg vil veldig gjerne ha noen tips i forhold til hvordan man kan spare seg fram til god nok økonomi til å slutte å jobbe. Om jeg skulle ha sluttet å jobbe, måtte jeg hatt minimum 15 millioner i frie midler for å kunne klare meg fram til pensjonsalder. Hvordan klarer jeg å spare meg opp 15 millioner?

Da måtte jeg gått gjennom ditt personlige forbruk over en 6-12 mnd periode og sett hvor du kan kutte uten at det går for mye utover din livskvalitet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, Fru Uperfekt skrev:

Da måtte jeg gått gjennom ditt personlige forbruk over en 6-12 mnd periode og sett hvor du kan kutte uten at det går for mye utover din livskvalitet.

Det må du gjerne gjøre, om du ønsker det. Problemet er bare at man har en viss inntekt, og så har man visse utgifter. Man skal tjene latterlig mye penger før man kan spare opp så mange millioner kroner i så ung alder at man kan pensjonere seg i småbarnstiden. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Fotballfluen skrev:

Det må du gjerne gjøre, om du ønsker det. Problemet er bare at man har en viss inntekt, og så har man visse utgifter. Man skal tjene latterlig mye penger før man kan spare opp så mange millioner kroner i så ung alder at man kan pensjonere seg i småbarnstiden. 

Vi har i perioder levd under fattigdomsgrensen men selv da klarte vi å spare, men vi kuttet ut mye for å klare det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Fru Uperfekt skrev:

Vi har i perioder levd under fattigdomsgrensen men selv da klarte vi å spare, men vi kuttet ut mye for å klare det.

 

Jeg er helt enig med deg om at man kan så og si alltid spare noe uavhengig av økonomisk situasjon. Problemet er å kunne spare slike summer at man kan pensjonere seg i 30-årene uten å tjener millioner i utgangspunket.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Fotballfluen skrev:

Jeg er helt enig med deg om at man kan så og si alltid spare noe uavhengig av økonomisk situasjon. Problemet er å kunne spare slike summer at man kan pensjonere seg i 30-årene uten å tjener millioner i utgangspunket.

Du glemmer jo helt at du kan plukke tomflasker også da ;)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Miss Marble skrev:

Du glemmer jo helt at du kan plukke tomflasker også da ;)

He he, ja! Det har du helt rett i:laugh:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fotballfluen skrev:

He he, ja! Det har du helt rett i:laugh:

Du skal faktisk ikke kimse av det, det er mye penger folk slenger fra seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dronningen av clickbaits? Jeg er fersk leser, men jeg har aldri sett den type clickbaits. Det er ikke like frempå som andre bloggere kanskje.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...