Gå til innhold

Lykkenermange.blogg.no


Ny Bruker

Anbefalte innlegg

Er det lov å si at jeg er spent på navnevalget?

Leser ikke bloggen, men er veldig spent på navnet😂

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er det faktisk helt vanlig og ha mange barn innenfor det kristne miljøet. Hun er selv fra en familie på 14 unger leste jeg. Men ja, skjønner heller ikke hvordan hun klarer det. Jeg er sliten og har bare 1. Hun er nok veldig fasade. Kan umulig være så perfekt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner selvsagt ikke at de orker så mange små, men jeg tror oppriktig at de tar seg godt av dem, at de er flinke til å se en og en.

 

Endret av Truka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Jeg har tre, og alle "sloss" om å fortelle fra sin første skoledag når de kom hjem...ivrige og glade. Tenk å få 7 -  SJU barn løpende mot deg som ønsker din oppmerksomhet og tilstedeværelse for akkurat deg, akkurat da...Men du må vente på tur, for 6 andre har også noe på hjertet. Huff...hva i all verden driver folk til å ønske så mange barn...

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et bevist valg de har tatt, barna later til å bli godt oppfulgt, masse kjærlighet og god oppdragelse. Synes det er fint jeg.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bevisst og bevisst. Sistemann var jo angivelig ikke planlagt engang.

Var først når ungene mine begynte å komme i tenåra jeg priset meg lykkelig for at jeg hadde stoppet med tre. For all del, disse barna blir sikkert ivaretatt, men er overbevist om at mye av det hun skriver er ren rosemaling.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de vil være fullbooket til enhver tid med unger, stell og mas så er det deres valg, og det ser da tilsynelatende ut som om de klarer seg bra.   Flott ungeflokk, spør du meg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, My <3 skrev:

Jeg har tre, og alle "sloss" om å fortelle fra sin første skoledag når de kom hjem...ivrige og glade. Tenk å få 7 -  SJU barn løpende mot deg som ønsker din oppmerksomhet og tilstedeværelse for akkurat deg, akkurat da...Men du må vente på tur, for 6 andre har også noe på hjertet. Huff...hva i all verden driver folk til å ønske så mange barn...

Dette kan jo løses med at alle får tid til å dele fra sin dag rundt middagsbordet. Hadde de ikke taklet, eller hatt lyst på dette livet, så hadde de ikke fått så mange barn. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, har egentlig bare ventet på nr 7. Tror nok det blir noen graviditeter til. Hun har vel sagt hun vil ha stor familie og dette er noe de vil. Verre med de som får flere barn med forskjellige menn og klager over hvor slitsomt det er og er på toppen av det hele naver

Men må bli fryktelig dyrt å ha så mange barn og kan ikke se for meg hun tjener så mye på bloggen og jobber ikke han på matbutikk? Synes det er mye bare et barn, så hadde aldri orket 7 🙈

Endret av Christy89
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

3 timer siden, Infinitum skrev:

Håper vel på å få eget tv program etterhvert. 

Skulle hun ikke være med på bloggerne ,men trakk seg etter de hadde filmet en stund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da har navnet til babyen blitt offentliggjort - og det er svært viktig for henne å presisere at barnet blir den eneste i Norge som heter akkurat det. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Dottie skrev:
 

Da har navnet til babyen blitt offentliggjort - og det er svært viktig for henne å presisere at barnet blir den eneste i Norge som heter akkurat det. 

Det gjelder vel alle ungenes navn? 

Ikke akkurat topp 10-navn på noen av dem. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Dottie skrev:
 

Da har navnet til babyen blitt offentliggjort - og det er svært viktig for henne å presisere at barnet blir den eneste i Norge som heter akkurat det. 

What a big surprise 🤣

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...