Gå til innhold

Bilradioen funker, men man ser nesten ikke skriften

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva kan grunnen være til at bilradioen har så utydelig tekst (den har vært sånn helt siden jeg kjøpte bilen) . Er det noe batteri inni den man må bytte innimellom? :)

Anonymkode: c1dcb...408

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel heller det at den ikke er laget med tanke på at lyset kan være forstyrrende. Det er vel i dagslys den er slik? Og er den originalmontert fra bilfabrikken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, tdm900 skrev:

Det er vel heller det at den ikke er laget med tanke på at lyset kan være forstyrrende. Det er vel i dagslys den er slik? Og er den originalmontert fra bilfabrikken?

Hmm jeg kan ikke se skriften uansett hva slags lys det er.. virker på en måte som at deler av bokstavene er borte. Det er helt umulig å se hva det står, men jeg husker at da jeg kjøpte bilen gikk det ihvertfall ann å se hva det sto selvom det ikke var helt klart da heller.

Om det er orginalradioen er jeg usikker på, er en gammel bil fra 2002.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Leser du ofte radio?:fnise:

Anonymkode: 806e0...03a

Nei jeg gjør ikke det, jeg mener skriften der det står hvilken kanal man har på og hva klokka er.

Anonymkode: c1dcb...408

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det TS beskriver kalles pikselsfeil. Ganske vanlig på display i bilen som radio, kjørecomputer og AC. Feilen kommer gjerne gradvis, men til slutt mangler så mange punkter at teksten i displayet blir helt uleselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...