Gå til innhold

Hadde du blitt skuffet over en oppblåsbar madrass?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her kommer et dødsens ærlig svar fra ei med heftige rygg- og nakkeprolapser og som er avhengig av grei liggekomfort;

Billigmadrasser kan ofte være noe herk, samme med ekstrasenger eller sovesofaer med knekk på de rette stedene. Har derimot blitt svært positivt overrasket over denne;

http://jysk.no/hage/luftmadrasser/luftmadrasser/gjesteseng-velour-comfort-152x203x42-47

Har kjøpt denne med tanke på gjester både på hytta og hjemme. Har også kjøpt den i gave til tre ulike venner der jeg sporadisk overnatter. Den er utrolig praktisk ved at den både fyller og tømmer seg elektronisk og den har svært god liggekomfort. Er det kaldt underlag anbefaler jeg likevel å legge et teppe/ullpledd under for ikke å fryse. Disse madrassene er geniale og attpåtil lette å pakke vekk når de ikke er i bruk. Anbefales på det sterkeste!!!

Anonymkode: f2969...a99

Den så veldig god ut! Takk for tips! :blomst:

Anonymkode: 8e7bf...359

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor svarer du ikke på spørsmål,TS?

Anonymkode: 3e2c6...8c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her kommer et dødsens ærlig svar fra ei med heftige rygg- og nakkeprolapser og som er avhengig av grei liggekomfort;

Billigmadrasser kan ofte være noe herk, samme med ekstrasenger eller sovesofaer med knekk på de rette stedene. Har derimot blitt svært positivt overrasket over denne;

http://jysk.no/hage/luftmadrasser/luftmadrasser/gjesteseng-velour-comfort-152x203x42-47

Har kjøpt denne med tanke på gjester både på hytta og hjemme. Har også kjøpt den i gave til tre ulike venner der jeg sporadisk overnatter. Den er utrolig praktisk ved at den både fyller og tømmer seg elektronisk og den har svært god liggekomfort. Er det kaldt underlag anbefaler jeg likevel å legge et teppe/ullpledd under for ikke å fryse. Disse madrassene er geniale og attpåtil lette å pakke vekk når de ikke er i bruk. Anbefales på det sterkeste!!!

Anonymkode: f2969...a99

Må man kjøpe pumpe utenom, eller er alt med om man kjøper denne som du linker til?

Anonymkode: 8e7bf...359

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor svarer du ikke på spørsmål,TS?

Anonymkode: 3e2c6...8c5

Kanskje TS sover?

Anonymkode: 8e7bf...359

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må man kjøpe pumpe utenom, eller er alt med om man kjøper denne som du linker til?

Anonymkode: 8e7bf...359

Ikke bare med på kjøpet, men integrert i madrassen!! Du bare putter støpselet i kontakten før du trykker på av/på-knappen, så vips er madrassen klar. Når luften skal ut dreier man et hjul rundt og luften blåses ut istedenfor å suges inn. Kjempeenkelt - selv jeg forstod konseptet umiddelbart :-D

Anonymkode: f2969...a99

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker oppblåsbar fremfor sprinkelsengene som er vist ovenfor. Brukte mye oppblåsbar på diverse arrangementer gjennom håndballen og var storfornøyd. De er mye mer behagelig med ett laken som nevnt over :)

Hadde ikke vært skuffet, med mindre det var snakk om overnatting på mer enn en uke, i så fall hadde jeg foretrukket gjesterom med seng, men jeg hadde ikke hatt noe problem med å ligge på en madrass så lenge jeg får vite om det på forhånd. 

Anonymkode: 15169...8da

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ikke bare med på kjøpet, men integrert i madrassen!! Du bare putter støpselet i kontakten før du trykker på av/på-knappen, så vips er madrassen klar. Når luften skal ut dreier man et hjul rundt og luften blåses ut istedenfor å suges inn. Kjempeenkelt - selv jeg forstod konseptet umiddelbart :-D

Anonymkode: f2969...a99

Tusen takk! :blomst: Er den smalere madrassen likedan i funksjonen?

Anonymkode: 8e7bf...359

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kroniske smerter ca overalt, og sover veldig godt på luftmadrass! Foretrekker det over sovesofaer og de gjestesengene fra Ikea... En periode jeg bodde hos noen venner sov jeg i flere måneder på den oppblåsbare, sov kjempegodt!

Gjestesengene fra Ikea og skumgummimadrasser derimot våkner jeg med kjempesmerter overalt!

Faren min derimot, påstod han fikk vondt i ryggen av luftmadrassen min og kjøpte seg gjesteseng fra Ikea som han kan ha når han er på besøk hos meg.. så om du har mulighet til å kjøpe begge deler, anbefaler jeg det, så kan de velge selv :) Tar uansett ikke mye mer plass i boden, luftmadrassen legger du bare oppå den andre når de ikke er i bruk :)

Anonymkode: 3f5c0...96c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk! :blomst: Er den smalere madrassen likedan i funksjonen?

Anonymkode: 8e7bf...359

Ja, det er to versjoner av denne; en smal og en bredere. Råder deg til å gå for den bredeste av to årsaker;

1. Dersom luftmadrasser er smale kan man få følelsen av å "rulle av" madrassen til ene eller andre siden. Må innrømme at jeg av denne grunn aldri har kjøpt smaleste versjonen av denne madrassen (har likevel erfart det med andre billigere og enklere modeller, da...)

2. Med den bredeste madrassen har du behagelig gjesteseng både for single og par. Greit at sengen ikke er type king size dobbeltseng, men den er stor nok for par flest for en helg eller deromkring. Når det kommer til oppbevaringsplassen når den ikke er i bruk anser jeg dette som ganske så ubetydelig fra smal til bred modell. Råder deg utvilsomt til å gå for den største mdrassen, så har du god seng å tilby både single og par. Har selv sovet i denne både alene, men også (x-)mann og unge (da 2 år) i en uke - funket det og selv om man gjerne kunne hatt en smule bredere seng ;-) Som par var det aldri noe problem å sove på denne :-)

Anonymkode: f2969...a99

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den så veldig god ut! Takk for tips! :blomst:

Anonymkode: 8e7bf...359

Kunne vel takket meg også, som linket til samme madrass noen innlegg tidligere ;) 

Anonymkode: 6d88f...9a6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er to versjoner av denne; en smal og en bredere. Råder deg til å gå for den bredeste av to årsaker;

1. Dersom luftmadrasser er smale kan man få følelsen av å "rulle av" madrassen til ene eller andre siden. Må innrømme at jeg av denne grunn aldri har kjøpt smaleste versjonen av denne madrassen (har likevel erfart det med andre billigere og enklere modeller, da...)

2. Med den bredeste madrassen har du behagelig gjesteseng både for single og par. Greit at sengen ikke er type king size dobbeltseng, men den er stor nok for par flest for en helg eller deromkring. Når det kommer til oppbevaringsplassen når den ikke er i bruk anser jeg dette som ganske så ubetydelig fra smal til bred modell. Råder deg utvilsomt til å gå for den største mdrassen, så har du god seng å tilby både single og par. Har selv sovet i denne både alene, men også (x-)mann og unge (da 2 år) i en uke - funket det og selv om man gjerne kunne hatt en smule bredere seng ;-) Som par var det aldri noe problem å sove på denne :-)

Anonymkode: f2969...a99

Tusen takk for at du deler av dine erfaringer! :blomst:

Jeg tenker også å investere i denne.

 

Anonymkode: 8e7bf...359

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje TS sover?

Anonymkode: 8e7bf...359

Tydeligvis.

Anonymkode: 3e2c6...8c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for at du deler av dine erfaringer! :blomst:

Jeg tenker også å investere i denne.

 

Anonymkode: 8e7bf...359

Bare hyggelig - er sikker på at både du og fremtidige gjester blir fornøyde :-D

Anonymkode: f2969...a99

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kunne vel takket meg også, som linket til samme madrass noen innlegg tidligere ;) 

Anonymkode: 6d88f...9a6

Tusen takk :blomst:

Jeg beklager at jeg ikke sjekket de forskjellige AB-kodene, og fikk takket deg før

Anonymkode: 8e7bf...359

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor svarer du ikke på spørsmål,TS?

Anonymkode: 3e2c6...8c5

Hvilket spørsmål tenker du på?

Anonymkode: 8e7bf...359

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ingenting imot å sove på oppblåsbar madrass! Eneste som er litt kjipt er at luften sakte men sikkert siver ut i løpet av natta (min erfaring), så du våkner i et slags "søkk" og kommer deg nesten ikke opp! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for at du deler av dine erfaringer! :blomst:

Jeg tenker også å investere i denne.

 

Anonymkode: 8e7bf...359

Kommer seint inn i tråden, men den madrassen som ble foreslått var av samme type jeg tenkte på. Høye madrasser som du slipper å blåse opp for hånd og som helst har plass til mer enn en person. De er kjempegode å ligge på -synes jeg. Du får prøveligge litt på butikken også da vet du, så får du kjenne hvordan det føles. (er nok drømmejobben i drømmene for mange det, madrass-tester!) ;) 

Anonymkode: de0bb...ee9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan jo kjøpe 10 stk av den madrassen, og åpne et vandrerhjem :fnise:

Ups, springe og ordne med veggedyrsforsikringer først  running-around-smiley-emoticon.gif

 

Anonymkode: 8e7bf...359

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk :blomst:

Jeg beklager at jeg ikke sjekket de forskjellige AB-kodene, og fikk takket deg før

Anonymkode: 8e7bf...359

Beklager, jeg måtte bare ;) Men som du ser er den madrassen godt anbefalt da.

Anonymkode: 6d88f...9a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...