Mumsy Skrevet 7. februar 2017 #781 Del Skrevet 7. februar 2017 Så spennende! Her må jeg titte innom jevnlig nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leopanter Skrevet 7. februar 2017 #782 Del Skrevet 7. februar 2017 Iik! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sitronkake Skrevet 7. februar 2017 Forfatter #783 Del Skrevet 7. februar 2017 Jepp, @A4-livet @Mumsy @Leopanter, her kunne det vært spenningspotensiale. Men neiiida. Her skjer det fint lite! Driver og småblør fremdeles, og får en og annen rie innimellom, men that's it. Satte akkurat på en klesvask her, så jeg har ikke så stor tro på snarlig fødsel Ellers har jeg pakket toalettsakene mine, funnet frem sengetøy til lillebolls og spist den ene sjokoladen jeg hadde pakket i fødebagen (les: fødetrillekofferten) Klar som et egg nå altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carouselle Skrevet 7. februar 2017 #784 Del Skrevet 7. februar 2017 Er sikker på at det skjer hvert øyeblikk nå altså! Og jeg synes det var såå døft å møte opp til overtidskontroll, følte det som et nederlag. Akkurat som det er en konkurranse å føde før eller til termin Men altså, jeg er såååå spent på dine vegne nå. Særlig nå som du har så mange symptomer! Jeg synes virkelig det kan skje noe nå! Selv om det betyr at jeg ikke får rett på dato (andreforsøket mitt..mener jeg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 7. februar 2017 #785 Del Skrevet 7. februar 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leviora Skrevet 7. februar 2017 #786 Del Skrevet 7. februar 2017 Åh, så spennende! Det blir baby snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 7. februar 2017 #787 Del Skrevet 7. februar 2017 My oh my! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leopanter Skrevet 7. februar 2017 #788 Del Skrevet 7. februar 2017 Iik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 7. februar 2017 #789 Del Skrevet 7. februar 2017 Jeg er innom her minst en gang i timen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leviora Skrevet 7. februar 2017 #790 Del Skrevet 7. februar 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sitronkake Skrevet 7. februar 2017 Forfatter #791 Del Skrevet 7. februar 2017 @Carouselle @Beccy87 @Leviora @Weebs @Leopanter @Askmeagain89: Med andre ord: null baby. Null action. Bare masse uregelmessige tullerier og fint lite annet Så nå resignerer jeg og tar kvelden, mens jeg ber en liten bønn om at det skal skje noe spennende i natt. Andre fødsel går fortere du liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 8. februar 2017 #792 Del Skrevet 8. februar 2017 Spent på om du dukker opp her i dag også! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carouselle Skrevet 8. februar 2017 #793 Del Skrevet 8. februar 2017 11 timer siden, sitronkake skrev: @Carouselle @Beccy87 @Leviora @Weebs @Leopanter @Askmeagain89: Med andre ord: null baby. Null action. Bare masse uregelmessige tullerier og fint lite annet Så nå resignerer jeg og tar kvelden, mens jeg ber en liten bønn om at det skal skje noe spennende i natt. Andre fødsel går fortere du liksom Gjør visst ikke det.. altså at andre fødsel går fortere. Kanskje forløpet! Men at babyen kommer noe tidligere stemmer ikke for noen av de jeg kjenner Men kanskje det har skjedd noe i natt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 8. februar 2017 #794 Del Skrevet 8. februar 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 8. februar 2017 #795 Del Skrevet 8. februar 2017 Nå er jeg sikker på at du enten er midt i fød eller allerede ferdig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sitronkake Skrevet 8. februar 2017 Forfatter #796 Del Skrevet 8. februar 2017 Glemte visst av hele KG jeg! Lille J kom til verden i dag kl. 10.47, 3470 gram og 51 cm Fødselen gikk fint (og fort) og alt står bra til med både meg og lillebolls. Oppdaterer mer senere! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 8. februar 2017 #797 Del Skrevet 8. februar 2017 Hurra!!! Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leviora Skrevet 8. februar 2017 #798 Del Skrevet 8. februar 2017 Så fantastisk! Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 8. februar 2017 #799 Del Skrevet 8. februar 2017 Gratulerer igjen! Kjenner jeg er spent på å høre om fødselen. (Og jeg tipper du blir tilgitt for å glemme KG ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumsy Skrevet 8. februar 2017 #800 Del Skrevet 8. februar 2017 Herlig! Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå