Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Bilen skal på verkstedet i morgen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg skal skifte registerreim og vannpumpe på merkeverksted i morgen, de opplyste for meg at jobben kun tar 2 timer, tror ikke noe på at det tar så  kort tid. Men kan jeg be om å få leiebil hvis de kun holder på i 2 timer? Skal et par ærender i byen så hadde vært kjekt og få leiebil. Men noen fortalte meg at jeg ikke fikk leiebil kun for 2 timer? Men isåfall, hvor mye koster det og leie bil? Dette er Opel verksted. Håper på raskt svar.
:)

Anonymkode: bd0eb...aca

AnonymBruker
Skrevet

Du har ikke rett på leiebil, men du kan spørre om de har en lånebil tilgjengelig. 

Forresten, undersøk forsikringen din. 

Anonymkode: d7f3e...3e1

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg skal skifte registerreim og vannpumpe på merkeverksted i morgen, de opplyste for meg at jobben kun tar 2 timer, tror ikke noe på at det tar så  kort tid. Men kan jeg be om å få leiebil hvis de kun holder på i 2 timer? Skal et par ærender i byen så hadde vært kjekt og få leiebil. Men noen fortalte meg at jeg ikke fikk leiebil kun for 2 timer? Men isåfall, hvor mye koster det og leie bil? Dette er Opel verksted. Håper på raskt svar.
:)

De har helt sikkert en demobil du kan "prøvekjøre". Det vill jeg ha gjort :) 

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar :). Det kostet litt. Så da bruker jeg beina fatt :). Ha en fin dag :-) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...