Gå til innhold

Testresultat


Gjest Madden

Anbefalte innlegg

Bekymrer meg sikkert mye for ingenting nå.. men testresultatet på graviditetstesten blir ikke sterkere...selv om jeg har passert IKM nå...Synes faktisk at streken er svakere enn den har vært... :( Noen andre som har erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hilde K S

Ja, jeg har hatt slike tester når jeg har mistet tidlig i svangerskapet. (5. og 6. uke)

Det var nok ikke dette du ønsket å høre, men slik var det for meg. Det er på ingen måte det samme som at en sa vil bli ditt resultat også.

En annen ting du må huske på, er at det er du som SYNES at testen blir svakere og det er ikke det samme som at den blir det.

Har du testet positivt tidligere, slik at du har en formening om hvor sterk fargen på streken skal være?

Husk ogå at selve "gravidestreken" er som oftes svakere enn streken som viser at testen er ferdig.

Vent et par dager før du tester igjen.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for raskt svar Hilde!

Joda, testing har jeg god erfaring med..men jeg har aldri opplevd at det går "motsatt vei"..de gangene jeg har mistet har jeg ikke testet flere ganger etter den første heller da..så jeg vet jo ikke hvordan det utarter seg.

Er jo rimelig forberedt på at det kan ende i ny SA, det har det jo alltid gjort for meg, selv om jeg håper hver gang at NÅ må det klaffe, så gjør det jo ikke det...

Skal levere urinprøve på legekontoret fredag, da får jeg vite mer. Orker ikke teste noe mer på egen hånd iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

:klem:

Vi har mistet fire ganger og har tre barn, så det lønner seg å ikke gi opp. Dersom du har mistet tre ganger på samme måte, bør du få testet ut hvorfor du mister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nesten ikke tall lenger på hvor mange ganger det har gått galt, men noen utredning for akkurat det..vel det har vi ikke hørt tale om enda.

Det blir jo prøverør på oss etter jul, så alt håp er selvsagt ikke ute..men det føles motløst i øyeblikket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: Takk for omtanken!!

Tok ny prøve hos legen i dag, også den veldig svak. Så nå har vi tatt serum hcg for å se hvor det ligger an helt nøyaktig..

Det gjelder vel bare å krysse fingrene..for jeg har enda ikke hatt noe blødning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til Madden.

Selv har jeg jo ikke vært her så lenge men har skjønt såpass at om noen her inne fortjener å lykkes snart, er du blant dem!!!

Krysser fingrene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...