Gå til innhold

Få se på pus!


lineffs

Anbefalte innlegg

Min søte lille Røverdatter! Er så snill, atte, bare ser på stålormen, tar den ikke. (oki har skjedd en gang da. men jeg har lært henne av med det, hehe).

bilde (14).JPG

  • Liker 12
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ISeeYouCreep
Troll! skrev (På 17.7.2016 den 0.39):

Er jo ikke sykt å dekorere veggen med sånne bilder, har tenkt tanken selv, men da har jeg vurdert bilde av hunden min. Da det er litt penere til vegg dekor :P Jeg er 24, så jeg aner veldig godt hvordan det er å være i 20 årene :fnise:

https://www.instagram.com/lolzor666/

Vis du vil se mer av bildene. Hunden i svart-hvit er det jeg vurderer til veggbildet.

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Ole Brumm skrev:

Det burde du gjøre, det var sykt fint! 

Ser for meg at kattebilde hadde vært kult i svart/hvit, men øynene får være i orginalfargen. For det bilde er til å sikle av. 

Skal se hvordan det blir med det kattebilde slik du sier :) kun øyne i farger er ganske stillig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Troll! skrev (På 17.7.2016 den 0.59):

Skal se hvordan det blir med det kattebilde slik du sier :) kun øyne i farger er ganske stillig

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Ole Brumm skrev:

Har tenkt å fremkalle et bilde av dyrene mine. En av hunden, en av katten. Men tørr ikke, for det høres helt sykt ut. Psykiatrisk avdeling neste liksom :fnise:
Men tilfeldige bilder kjøpt hos IKEA vil jeg heller ikke ha på veggene. 
Veggord er dritt, har et par for å fylle veggene. River dem ned og kjøper nye på ebay hele tiden. For den ene er verre enn den andre. Et svært speil har jeg også, kan ikke ha flere speil i stuen :(

Aner du hvor vanskelig det er å være i 20 årene, ingen barn eller mann? 
Vil ikke ha barnebilder av meg selv heller. Men, kan ha en vegg til tantebarn og familien. Men det er litt sykt også, for da er jeg litt som hun barnløse kattedamen i familien. 

Fatter ikke hvordan frivillige barnløse klarer å dekorere veggene i hjemmet. Upersonlige ikea bilder er da ikke hyggelig å se på dag inn og dag ut. #KveldsTanker 

Hoho, jeg er hun barnløse kattedamen i familien jeg og jeg er stolt av det. :fnise: Vil ikke ha barn og kan heller ikke få. Har samboer da og har bilder av både katter og hester på veggene. Har ikke så stort hus da og har noen malerier også som er malt av min oldefar som i sin tid var en ganske kjent maler, så veggene er ikke dekorert av bilder av dyrene mine. Så jeg syns ikke det er sykt å fremkalle bilder av dyrene dine, vil du det ville jeg gjort det og driti i hva andre måtte mene. Dessuten tror jeg de fleste ville synes det er koselig. Dyrene er jo en viktig del av livene våre. Folk som syns det er teit og mener psykiatrisk avdeling er tingen er ikke noe å samle på uansett. Så har'u lyst, har'u lov! :nigo:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ole Brumm skrev:

Spesielt når øynene er så "WOW!"-isj. Dersom øynene ikke vises med en gang, da blir det litt tamt. Men når øynene er så.. ja wow, da blir det enda mer wow når alt annet er svart/hvit 

Alt blir rett og slett bare WOW med andre ord  :fnise: Men ja, forstår hva du mener :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ISeeYouCreep
Salka skrev (På 17.7.2016 den 1.05):

Hoho, jeg er hun barnløse kattedamen i familien jeg og jeg er stolt av det. :fnise: Vil ikke ha barn og kan heller ikke få. Har samboer da og har bilder av både katter og hester på veggene. Har ikke så stort hus da og har noen malerier også som er malt av min oldefar som i sin tid var en ganske kjent maler, så veggene er ikke dekorert av bilder av dyrene mine. Så jeg syns ikke det er sykt å fremkalle bilder av dyrene dine, vil du det ville jeg gjort det og driti i hva andre måtte mene. Dessuten tror jeg de fleste ville synes det er koselig. Dyrene er jo en viktig del av livene våre. Folk som syns det er teit og mener psykiatrisk avdeling er tingen er ikke noe å samle på uansett. Så har'u lyst, har'u lov! :nigo:

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Ole Brumm skrev:

Har så lyst på slike avlang, vertikal lerret. Vil ha detalj-bilder.  Halve ansiktet til katten med øyet i fokus. Lyset gjør at det ser ut som at øynene er brune og gullfarget. Litt som klinkekuler, vanskelig å forklare. 
Hunden blir det et bilde tatt fra "foran", med nesen i fokus. Det er så i fokus at du ser detaljene på nesetuppen uten å måtte zoome inn. Begge bildene er de beste jeg har, tatt med mobil. La de ut på facebook og en kompis spurte hvilket kamera jeg brukte. Han er profesjonell fotograf og filmfotograf. Trodde ikke på meg da jeg sa det var mobilbilder.  
Var bare flaks, for jeg eier ikke talent i fotografering. Bra lys, perfekt vinkel og flaks førte til de to bildene. 
Har så lyst, men redd for hva andre kommer til å tenke. 

Åh, de hørtes utrolig fine ut! De må du jo bare fremkalle! Det blir jo som kunst i seg selv i tillegg til å være bilder av dine egne dyr. Moro å få til så bra bilder med mobilkamera altså. :) Jeg har også vært heldig med noen mobilbilder selv om jeg langt ifra er noe fototalent  

Syns ikke du skal bry deg så mye om hva andre mener og de som måtte mene noe dritt kan dra en viss plass. Dyrene er jo dine "barn" på en måte og det virker jo som de betyr veldig mye for deg og når du attpåtil har så fine bilder av dem må de jo bare henges opp. Tror ingen har tenkt noe rart eller stygt om at jeg har et par bilder av mine dyr på veggen, venner og familie vet hva de betyr for meg og syns bare det er koselig. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, disgusted skrev:

Dæven! Så kult bilde :rodmer:

Alltids gøy å eksperimentere med bilder 😃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Troll! skrev (På 17.7.2016 den 3.05):

@Ole Brumm
 

Ikke røde øyne du ba om, men sort-hvitt får du :P

DSC_0646-1 RED EYE.jpg

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ISeeYouCreep
AnonymBruker skrev (På 17.7.2016 den 11.17):

IMG_6058.JPG

Anonymkode: 03b7a...1bd

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhh......:rodmer::rodmer:

Det er altså sååå mange nydelige pusekatter der ute! Jeg smelter helt :dagens-rose:

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har elsket katter siden jeg var liten. De er så herlige :) Det er ikke lov med katter her jeg bor, men har lyst til å flytte. Vil ha en pus :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 16.7.2016 at 0.23, Ole Brumm skrev:

Har tenkt å fremkalle et bilde av dyrene mine. En av hunden, en av katten. Men tørr ikke, for det høres helt sykt ut. Psykiatrisk avdeling neste liksom :fnise:
Men tilfeldige bilder kjøpt hos IKEA vil jeg heller ikke ha på veggene. 
Veggord er dritt, har et par for å fylle veggene. River dem ned og kjøper nye på ebay hele tiden. For den ene er verre enn den andre. Et svært speil har jeg også, kan ikke ha flere speil i stuen :(

Aner du hvor vanskelig det er å være i 20 årene, ingen barn eller mann? 
Vil ikke ha barnebilder av meg selv heller. Men, kan ha en vegg til tantebarn og familien. Men det er litt sykt også, for da er jeg litt som hun barnløse kattedamen i familien. 

Fatter ikke hvordan frivillige barnløse klarer å dekorere veggene i hjemmet. Upersonlige ikea bilder er da ikke hyggelig å se på dag inn og dag ut. #KveldsTanker 

De har ikke hentet meg enda, og jeg har passert 30. :fnise:

Har så klart rammet inn bilder av ''pelsbarna'', og har masse bilder av dem på både insta og facebook :P Hva andre mener om det bryr jeg meg fint lite om ;)

Og tenk så utrolig pent et stort lerretsbilde av en nydelig pus/hund/hest/kanin/e.l hadde vært på veggen din!

Anonymkode: 9a6f5...a4f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 16.7.2016 at 15.17, NydeligVakkerPen skrev:

Her er flere bilder av pusene. Det er en svært aktiv gjeng, særlig to av dem😂 Mocha er den brune, og den rødspotta er Mushu. De er orientalere og skravler fælt!😂 Lille er dronninga og er en abbysiner/skogskatt-blanding.

Snapchat-3764973027346197268.jpg

1438357440471.jpg

IMG_530776589053526.jpeg

IMG_20140108_193414.jpg

20141207_114433.jpg

For noen nydelige katter! :rodmer: Utrolig fin farge på øynene til den på bilde nummer to! Er de litt som siamesere i lynnet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...