Gå til innhold

Hvor mye ser det ut som jeg veier nå?


Viktoria95

Anbefalte innlegg

Håper posten blir tatt godt imot, da jeg ser enkelte har blitt slaktet av slike tråder. Jeg har gått en del ned i vekt, og lurer derfor på hva det ser ut som jeg veier nå. 

Dette er på ingen måte for oppmerksomhet, og bilde vil bli slettet om ikke lenge. Jeg har tidligere fått høre hvor (sikkert yndligsordet til enkelte på kvinneguiden) dvask jeg ser ut, og lurer nå på om treningen har gitt litt resultater.image.jpg

 

Jeg er btw 165-167cm høy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan bare si med en gang at jeg veier en god del mer enn begge deres svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Høyden din er litt relevant for å tippe vekt.

 

Så btw under bildet etterpå :P 

Endret av Runforit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, Runforit skrev:

Høyden din er litt relevant for å tippe vekt.

Jeg har oppgitt høyden:-) 165-167 cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit
8 minutter siden, Viktoria95 skrev:

Jeg har oppgitt høyden:-) 165-167 cm

Tror vi skrev samtidig :) Tenker du veier 56 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55. Er selv 168 og veide 62 som slank, du ser mye smalere ut enn det jeg var da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aner ikke, men det er nok på tide å stoppe slankekuren snart uansett. Fin!

Men ikke bli tynnere. 

Anonymkode: 7fe76...986

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Jeg veier faktisk 59-60kg, så har en bmi langt innenfor normalvekt. Har fått høre at dersom jeg skal få bort "dvaskhet" måå jeg trene styrke, men den eneste treningen jeg faktisk virkelig trives med er kondisjon, så sliter litt her. Jeg prøver å snike inn litt styrke, men det er så demotiverende når jeg bare synes det er et ork..

Målet mitt da jeg startet var 55 kg, som var trivselsvekta mi i mange år. Jeg er ikke helt fortrolig med verken hoftene eller magen min. Er det virkelig helt uaktuelt å hovedsakelig drive med kondisjon hvis jeg ønsker en litt mer markert mage? :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Viktoria95 skrev:

Takk for svar. Jeg veier faktisk 59-60kg, så har en bmi langt innenfor normalvekt. Har fått høre at dersom jeg skal få bort "dvaskhet" måå jeg trene styrke, men den eneste treningen jeg faktisk virkelig trives med er kondisjon, så sliter litt her. Jeg prøver å snike inn litt styrke, men det er så demotiverende når jeg bare synes det er et ork..

Målet mitt da jeg startet var 55 kg, som var trivselsvekta mi i mange år. Jeg er ikke helt fortrolig med verken hoftene eller magen min. Er det virkelig helt uaktuelt å hovedsakelig drive med kondisjon hvis jeg ønsker en litt mer markert mage? :( 

Jeg trener nesten aldri styrke, men har likevel mye synlige muskler. Ikke store, men synlige og definerte. Jeg er 170 og veier 57-58 kilo. Løper hver dag da, ikke jogger, løper. Intervaller, bakker, tempoøkter osv osv. Det blir muskler av dette og, uansett hva folk vil tro. Men jeg løper ofte med vogn og løfter mye rundt på mini på 6 mnd. Vet ikke hvor mye styrketrening dette er, men jeg bruker i hvert fall mer energi enn ved å sitte og slappe av. Bedagelig kondisjonstrening innenfor komfortsonen utfordrer kroppen lite, hvis du løper ræva av deg kan du forandre kroppen☺ mine magemuskler kommer av ren løpetrening.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppen din er perfekt! Du er ikke dvask i det hele tatt og synes ikke du skal bekymre deg lengre - heller nyt en godt utført jobb så lenge som mulig! Og kjempefin brunfarge:bolledeig:

Anonymkode: 3c6d8...504

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...