Gå til innhold
Amantheia

Amantheia gifter seg!

Anbefalte innlegg

Amantheia

Eg og kjærasten min forlova oss i Kroatia, og eg er så glad! Tenk at eg har funne ein så flott mann?! Eg føler meg så heldig! <3

Det vert ikkje bryllup før om minst 2 år, men er veldig artig å planlegge litt smått likevel. Er veldig lite som er heilt bestemt, anna enn at me skal gifte oss, eigentleg. Men eg er veldig glad i å planlegge ting, og kjenner meg best når eg føler eg har kontroll, og for å få det, føler eg at eg må byrje i god tid. :fnise:

Har veldig lyst å lage invitasjonar sjølv, men laga ei lita liste over kven me kunne tenkje oss å invitere. 68 personar, og då er det ingen søskenbarn invitert, kun næraste familie, vener, tanter og onklar. Så får sjå kor vanskeleg eg skal gjere det for meg sjølv :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Raven Emerald

Er jeg regnet som nærmeste familie..? =P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Amantheia

Ja, du, mannedyret, og alle småtrolla :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Amantheia

Bryllup er dyre saker gitt! Har satt opp eit foreløpig budsjett, der eg har satt kostnadene litt høgt nokre plassar, og litt lavt andre plassar. Men omlag 100 000 kr, med forbehold om at alle 70 på gjestelista kjem, og alle 70 drikk alkohol (som dei så klart ikkje kjem til å gjere, då det er fleire som er under 18). På tide å spare!
Er nok heilt sikkert ein del me kan spare inn på. Har ikkje heilt tenkt ut kva me vil spise, men både eg og kjærasten er veldig glad i indisk. Det er også fleire som er vegetarianere, så ein type indisk koldtbord trur eg hadde vore heilt perfekt for oss. Men er det mogeleg med 70 gjester? Dropper jo i så fall forrett, hovudrett og dessert-opplegg, og har i tillegg "barnemeny" med pølser eller sånn for dei som er veldig kresen (les: svigerfar :fnise:).

Me har også aller helst lyst å ha ein type hagefest, men med eit lokale ein kan trekke inn i om det skulle regne, eller ut på kvelden om det skulle bli kaldt. Dermed må det ordnes med partytelt, og eit lokale med stort og fint uteområde! Blomsterdekorasjonar trur eg blir billig, sia me vil bruke villblomster på borda.

Åhh, har drømmebryllupet i hovudet heile tida no, tar meg stadig i å tenke ut detaljar som ikkje er vits i å tenke på enno. Mannen meiner eg er alt for tidlig ute med planlegginga, men det får så vere. Eg koser meg i alle fall!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Raven Emerald
21 minutter siden, Amantheia skrev:

Dropper jo i så fall forrett, hovudrett og dessert-opplegg, og har i tillegg "barnemeny" med pølser eller sånn for dei som er veldig kresen (les: svigerfar :fnise:).

Og "sviger"bror. =P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Amantheia

Nettopp ja :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Raven Emerald

Sååå... Ingen Danmark-turer på dere i nærmeste framtid..? =P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Amantheia

Først må eg ha jobb i alle fall, så me har råd til å spare :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Raven Emerald
5 minutter siden, Amantheia skrev:

Først må eg ha jobb i alle fall, så me har råd til å spare :P

Og så går bryllupsreisen hit, ikke sant? Hvem skal være forlover? =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Amantheia

Forlovar er ikkje 100 % bestemt enno, men har tenkt litt at det greiaste ville jo vore å ha ein forlovar som bur litt i nærleiken. Står mellom 2 personar, og merkar at eg slit litt med å velje. Må tenke litt på det. Uansett vert ho nok ikkje spurt før neste år kanskje. Hastar ikkje med forlovar. 

Mannen har nok eit ganske klart val, heldiggrisen. :P Ein kompis eg ikkje har møtt enno, men som har vore bestekompisen hans sia barneskulen. 

Bryllupsreisa trur eg går til Italia kanskje. :)

Endret av Amantheia

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Raven Emerald
1 minutt siden, Amantheia skrev:

Bryllupsreisa trur eg går til Italia kanskje. :)

Neeei, Danmark, vel..? Syns det er passende. =P Er på høy tid noen i søskenflokken besøker oss, det er jo eeeevigheter siden minstebror var her. =P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Amantheia

Hadde vore veldig fint med ein tur til Danmark, men det blir kanskje heller sommerferien neste år, enn bryllupsreisa. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Raven Emerald
Et øyeblikk siden, Amantheia skrev:

Hadde vore veldig fint med ein tur til Danmark, men det blir kanskje heller sommerferien neste år, enn bryllupsreisa. ;)

Så vanskelige dere skal være. Men da venter jeg dere her til neste år. =P Så får vi finne ut hvordan vi skal fordele oss sånn at dere får rom for dere selv. =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Amantheia

:hoppendeglad:

Saknar Danmark, og ein billig ferie er midt i blinken når me no må spare til bryllup! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Raven Emerald

Weee! Håper dere får det til, savner å henge med deg her. =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Amantheia

Fekk eit heilt utruleg tilbod frå ein tidlegare kollega for eit par dagar sidan. Ho hadde nemleg ein brudekjole med korsett og snøring i ryggen, som eg kunne FÅ, heilt gratis! Har ikkje sett kjolen enno, men kan få prøve den neste gong eg er i området, (om eg er skikkelig heldig vert det neste helg), og om eg likar den, kunne eg altså få den. Ein kjole som opprinneleg kostar 20 000 kr. :hakeslepp:

Hadde jo spart enormt mykje pengar om eg likar kjolen, og den passar (kan jo eventuelt legge pengar i tilpassing). 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Raven Emerald

Så fint! =D

Hvordan går det med planleggingen? =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Amantheia

Planlegginga går sakte, sia det jo er veldig lenge til bryllupet, men eg merkar at eg har veldig lyst å prøve kjolar! :fnise:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Raven Emerald

Men du holder på fremdeles? =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Amantheia

Kikker litt på kjoler og sånn, men akkurat no er eg meir opptatt med å finne jobb. :P 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her