Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

26 minutter siden, HelloKitty123 skrev:

Nå funker det :) 

Ja, men er enda litt ustabilt, iallefall for meg :fnise: 
Tørr liksom ikke å close programmet i tilfelle jeg bruker 20min på å komme meg på, skal uansett på butikken nå :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Honey Dew skrev:

Hvor ligger disse tingene da?

Hvilke ting? Pokemonan? xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Chibi skrev:

Hvilke ting? Pokemonan? xD

Ja. Er det på butikkene og man må kjøpe en og en eller flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, Honey Dew skrev:

Ja. Er det på butikkene og man må kjøpe en og en eller flere?

Uhm..

Nei, du kjøper ikke de på butikken-som i på kiwi,prix osv.
Det er ett spill som du laster ned til mobilen din, den er lansert nå i Norge, så finner den vel på appstoren din.
I spillet så er det ingame shop, hvor du kan kjøpe ekstra pokeballer og stæsj, men du får mye av de tingene om du er ute og går, går innom pokestops osv og hver gang du levler opp så får du også pokeballer (tror det er 15 eller noe sånt?)

Når du er inne på spillet og ser på skjermen, si om du er i byen, så vil det dukke opp sånn som dette om du er ved pokestops;
pokestops-700x377.jpg.optimal.jpg

Det blå er pokestop, og du tapper på det blå ikonet og snurrer på den når den kommer opp.

Pokemon er spredt overalt.
Det ryktes om at jo mer datatrafikk det er i ett område, jo mer pokemon er det i det området. F.eks. I en by er det MASSE pokemon overalt. Mens i skog og mark er det lite om ingen.

Pokemon-Go-Shot-01.jpg
Når en pokemon dukker opp på skjermen din så tapper du på den og du kan kaste en ball på den. ^^

Det røde på skjermen her er en pokegym. Den kan være rød,blå eller gul som er laget du velger å spille på. Har du valgt ett lag, kan du ikke bytte. Må nesten bytte konto for å gjøre det, men bytter du konto, mister du all progress som du hadde... :) 

Vet ikke helt om det var det du mente, men spillet er sånnsett gratis, man kan velge om man ønsker å bruke ekstra penger på spillet eller ikke :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Chibi skrev:

Uhm..

Nei, du kjøper ikke de på butikken-som i på kiwi,prix osv.
Det er ett spill som du laster ned til mobilen din, den er lansert nå i Norge, så finner den vel på appstoren din.
I spillet så er det ingame shop, hvor du kan kjøpe ekstra pokeballer og stæsj, men du får mye av de tingene om du er ute og går, går innom pokestops osv og hver gang du levler opp så får du også pokeballer (tror det er 15 eller noe sånt?)

Når du er inne på spillet og ser på skjermen, si om du er i byen, så vil det dukke opp sånn som dette om du er ved pokestops;
pokestops-700x377.jpg.optimal.jpg

Det blå er pokestop, og du tapper på det blå ikonet og snurrer på den når den kommer opp.

Pokemon er spredt overalt.
Det ryktes om at jo mer datatrafikk det er i ett område, jo mer pokemon er det i det området. F.eks. I en by er det MASSE pokemon overalt. Mens i skog og mark er det lite om ingen.

Pokemon-Go-Shot-01.jpg
Når en pokemon dukker opp på skjermen din så tapper du på den og du kan kaste en ball på den. ^^

Det røde på skjermen her er en pokegym. Den kan være rød,blå eller gul som er laget du velger å spille på. Har du valgt ett lag, kan du ikke bytte. Må nesten bytte konto for å gjøre det, men bytter du konto, mister du all progress som du hadde... :) 

Vet ikke helt om det var det du mente, men spillet er sånnsett gratis, man kan velge om man ønsker å bruke ekstra penger på spillet eller ikke :) 

Tusen takk. Forstår at jeg begynner å bli gammel. Tenkte på slike som du kjøpte på butikken i "gamle" dager

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krigerunge

Fungerer det nå? Hva er forskjellen på å registrere seg med Googlekonto og Pokèmon Trainer Club? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Honey Dew skrev:

Tusen takk. Forstår at jeg begynner å bli gammel. Tenkte på slike som du kjøpte på butikken i "gamle" dager

Hehe njaaa....Gammel og gammel...Er snart 30 selv, får kommentarer fra familien min "Ekke d e barnespill'a? Sønnen min på 11 springer rundt og fanger pokemon...Syns du ikke det er litt sært av deg som snart er 30 og springer rundt og gjør det samme? Du er tross alt voksen..GROW UP!" Men...Helt ærlig...De fleste jeg har møtt er mellom 20-40år..Camper ved en pokestop med lure...Er jo en god del ungdommer også, men vet ikke... Er vel slik at de som var hekta på pokemon på 90-tallet, føler en nostalgi og drømmene blir oppfylt..Type "YESS...Jeg skal bli verdens beste pokemon trener!"

Slik jeg ser det, så er det sosialt, du møter mange forskjellige personer ute-om du søker pokestops og blir der ei stund.. Man kan gi hverandre tips, ikke minst er man mer aktiv, så er vel bedre å være hekta på Pokemon Go en å spille Candy Crush i flere timer på sofaen? :fnise: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvem her har den sterkeste pokemonen? :fnise: Jeg har en Hypno med 576 CP :) 

Anonymkode: 7bdda...c35

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Så hvem her har den sterkeste pokemonen? :fnise: Jeg har en Hypno med 576 CP :) 

Anonymkode: 7bdda...c35

934 CP Vaporeon :) Tenker jeg kommer til å vente et par levler til før jeg trener noen flere Pokémon. Sparer også på Eevee candy, vil ha Jolteon også :P Så langt har jeg fått to Vaporeon og to Flareon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Funker det hos dere? Kommer meg ikke inn :-/

Anonymkode: 99a93...8e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

funker fint her. da har man en pokeman-date i kveld :fnise: trenger vel ikke nevne at jeg er 27 år...

Endret av fresia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Kragebein skrev:

934 CP Vaporeon :) Tenker jeg kommer til å vente et par levler til før jeg trener noen flere Pokémon. Sparer også på Eevee candy, vil ha Jolteon også :P Så langt har jeg fått to Vaporeon og to Flareon.

Visstnok skal det fungerer å gi Eevee navn før du evolver den - sett noen som har prøvd og sier det funker i hvertfall :P

Spanky gir Jolteon, Rainer gir Vaporeon og Pyro gir Flareon :) Men har ikke testet selv, siden jeg bare har funnet 2 eeveer :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Titania skrev:

Visstnok skal det fungerer å gi Eevee navn før du evolver den - sett noen som har prøvd og sier det funker i hvertfall :P

Spanky gir Jolteon, Rainer gir Vaporeon og Pyro gir Flareon :) Men har ikke testet selv, siden jeg bare har funnet 2 eeveer :P

Stemmer det :)

Er ett "Easter egg" fra Niantec sin side ^^
Rainer, Sparky (ikke Spanky) og Pyro var navnene til Eeveene i orginalserien;

http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Eevee_brothers

 

De fleste som har prøvd ut den teorien, bekrefter at det stemmer :) 

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ille at jeg har lyst å gå ut en bittebittebitteliten tur? Selv om det snart er midnatt.... Jeg ser en scyther på kartet borti området med 2"poter" unna :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer fortsatt ikke inn på spillet pga servere som ligger nede, jeg. Har ikke kommet inn siden tidlig i ettermiddag.

 

Neida, det er helt innafor å gå ut nå selv om det er natta, @Chibi :hoppe: ...det er jo sommer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...