Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Jeg kan trenge litt flere venner. Så om dere har lyst, er det bare å legge meg til. 2298 4125 4547

 

Anonymkode: f64d9...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 11.3.2019 den 7.28, Virilja skrev:

Tusen takk 😊 husker du om man pleier å få mye XP da? Skal prøve å time et lucky egg i dag..

Alt for sent, men usikker på om man får xp eller ikke. 

I følge Silph Road ser det ikke sånn ut. 

https://thesilphroad.com/news/adventure-sync-breakdown-summary/

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan trenge litt flere venner. Så om dere har lyst, er det bare å legge meg til. 2298 4125 4547

 

Anonymkode: f64d9...f71

La deg til. Jeg er elendig på å åpne gaver, men får vanligvis sendt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.3.2019 den 8.14, hog skrev:

Alt for sent, men usikker på om man får xp eller ikke. 

I følge Silph Road ser det ikke sånn ut. 

https://thesilphroad.com/news/adventure-sync-breakdown-summary/

La deg til. Jeg er elendig på å åpne gaver, men får vanligvis sendt. 

Tusen takk. :-)

Og takk til dere andre som la meg til. Skal ut i en litt sen lunsj på jobb nå og prøve å få inn litt gaver, slik at jeg har noen å sende dere alle som har sendt meg gave. Er heldig og har flyttet kontor, så nå har jeg hvert fall tre gym og en stopp på ei fem minutters runde i lunsjen. :-)

Anonymkode: f64d9...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som har problemer med å logge på nå?

Edit: Bare glem det, ser det er facebook som er problemet.. Noen som vet om jeg kan flytte kontoen over til Pokemon trainers club? Dumt å være avhengig av facebook..

Endret av Virilja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Virilja skrev:

Flere som har problemer med å logge på nå?

Edit: Bare glem det, ser det er facebook som er problemet.. Noen som vet om jeg kan flytte kontoen over til Pokemon trainers club? Dumt å være avhengig av facebook..

Her har niantic skrevet litt om å legge til flere innloggingsmetoder;

https://niantic.helpshift.com/a/pokemon-go/?s=account-and-sign-in&f=linking-facebook-and-google-login-to-your-account&p=web

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I helga var jeg innom nabokommunen og der spawnet det plutselig et par Omanytes, så da fikk jeg endelig fullført Meltan-utfordringen og fikk tak i den lille rakkeren! :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Wildfoxed skrev:

Hvor lang tid tok det dere å evolve magikarp? Virker som en umulig oppgave 🙄

Midt i dette evighetsprosjektet selv 🙄 Men det hjelper at du får en candy for hver kilometer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Virilja skrev:

Midt i dette evighetsprosjektet selv 🙄 Men det hjelper at du får en candy for hver kilometer.

Godt å vite at man ikke er alene 😄 bare 450 candy som gjenstår. Skal bytte buddy når jeg har fått nok candy til å evolve til Venusaur. Equinox kom på et perfekt tidspunkt, så 77/100 så langt 👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Wildfoxed skrev:

Godt å vite at man ikke er alene 😄 bare 450 candy som gjenstår. Skal bytte buddy når jeg har fått nok candy til å evolve til Venusaur. Equinox kom på et perfekt tidspunkt, så 77/100 så langt 👍🏼

450? Det er jo 400 candy man trenger? :klo:

Akkurat nå synes jeg Pokemon Go er dritkjedelig. Ingen oppgave å jobbe med og ingen nye pokemon som popper opp. Har kjøpt en haug superinkubatorer og driver og klekker egg. Får stort sett bare sauer og andre gamle pokiser. Eneste nye jeg har fått i det siste er Happiny.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Ardwinna skrev:

450? Det er jo 400 candy man trenger? :klo:

Akkurat nå synes jeg Pokemon Go er dritkjedelig. Ingen oppgave å jobbe med og ingen nye pokemon som popper opp. Har kjøpt en haug superinkubatorer og driver og klekker egg. Får stort sett bare sauer og andre gamle pokiser. Eneste nye jeg har fått i det siste er Happiny. 

Enig, håper det kommer noen nye oppgaver og pokemon snart. Blir for kjedelig å bare fange de samme gamle.

Anonymkode: 0f960...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, padawan skrev:

Let's go, Meltan er siste oppdrag hittil, ikke sant?

Ja :) og forøvrig enig med det andre du skrev ; spillet er veldig kjedelig nå. Går veldig mye tur og klekker som en helt, men får bare søppel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk min første lunatone i dag (etter å ha sett flere men aldri fanget) og så for 5 min dukket en shiny lunatone opp! :sjokkert: 

Dere som har sent battle forespørresl til meg de siste ukene, det er veldig hyggelig 🤗 men når jeg aksepterer forespørsel så skjer det ingenting og det bare forsvinner 😕 vet ikke om jeg er for sent ute eller hva.. 

89hattifnatt :) 

9603E5FC-F05E-4C87-84B9-8819C325EDEE.png

Anonymkode: 6df11...041

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg trodde man kun fikk Absol via raid og hadde forlengst gitt den opp, men sannelig hoppet den plutselig ut av et 10km-egg! 😄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Ardwinna said:

Jeg trodde man kun fikk Absol via raid og hadde forlengst gitt den opp, men sannelig hoppet den plutselig ut av et 10km-egg! 😄

Det var jo sånn tidligere, men det der endrer jo seg hele tiden

Anonymkode: 76f3f...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På dette eventet fikk jeg ny rekord i antall shiny. Vi var 4 stk i bilen. Og jeg fikk 17 stk. De andre fikk 13, 10 og 9. Forrige event fikk jeg kun 4 swinwub:) 

Anonymkode: 07af6...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...