Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Amantheia said:

Raikou, Entei, Suicune, Articuno, Zapdos, Moltres, Ho-Oh og Lugia (trur eg) er i sånn 7th day field research. :) Er tilfeldig kva for ein av dei du får. 

Åh nå ble jeg skuffa, jeg tenkte på Riolu, Raikou visste jeg jo om. Så bare jeg som surra med navna. :(

Anonymkode: db708...b98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 timer siden, hog skrev:

En boks du kan få ved å overføre pokemon fra pokemon go til et av "let's go" spillene på nintendo switch.

Fungerer ganske likt incense, men det er kun Meltan som spawner. 

Takk for svar! 

 

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Endelig fikk jeg fullført A Mythical Discovery! Og det er like før med A Ripple in Time! Ting tar tid!

Men jeg kommer nok aldri til å bli ferdig med Meltan, har ingen Grimer på lager og finner ingen rundtomkring. For ikke å snakke om Schyter som kommer senere. 😭

Anonymkode: 0f960...294

Hjelper det å ha disse «på lager» eller må man fange dem når oppgaven kommer? Har nemlig begge, så det hadde jo vært greit 😜

 

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det tilfeldig hvilken pokemon som dukker opp i field research, eller er det forskjellig fra uke til uke? Fikk endelig en Raikou, etter bare ha fått de jeg har fra før :) 

mangler: articuno, moltres, lugia og Ho no da jeg hadde en lengre pause fra spillet. 

Noen som fikk shiny totodile? Ingen her desverre ingen shiny delibird heller 🙈

Klarte et 17.000 raid alene og fikk en Donphan! Det er jeg fornøyd med :) 

Fanget en girafarig på bussen her om dagen, lurer på om den er sjelden? Har ikke sett den før.

-Hattifnatt89

Anonymkode: 6df11...041

Jeg har inntrykk av at hvilken pokemon som kommer er avhengig av hvilken field research det er? Som at man kan få Ditto av «make a great throw» (eller noe lignende?).. 🤔

Hvordan vet man at en pokemon er shiny? Og hva er spesielt med dem?

 

Fikk endelig Ditto i dag selv! Hele to faktisk! De lå gjemt i en Rattata og en Whismur. Så nå kommer jeg videre! 🎉

Endret av Virilja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det to til som har lyst til å være venner med meg? Trenger det til «A ripple in time» 😊

2963 6744 5665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.1.2019 den 22.20, hog skrev:

Hvis man har muligheten kan man få en mystery box i uken ved hjelp av let's go. Den gir deg 10(?) Meltan som spawner ila. 30 min. Så mulighet for 90 candy i uken der. (30 candy *2 med pinab + trade med lang distanse for 3 candy/meltan)

Er nok også noen som har brukt mye rare candy.

Edit: Man kan også sette Meltan i gymmer og ha sjanse for candy ved å gi den bær.

Får man candy ved å gi den bær?? Det har jeg aldri opplevd :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Virilja said:

Takk for svar! 

 

Hjelper det å ha disse «på lager» eller må man fange dem når oppgaven kommer? Har nemlig begge, så det hadde jo vært greit 😜

 

Jeg har inntrykk av at hvilken pokemon som kommer er avhengig av hvilken field research det er? Som at man kan få Ditto av «make a great throw» (eller noe lignende?).. 🤔

Hvordan vet man at en pokemon er shiny? Og hva er spesielt med dem?

 

Fikk endelig Ditto i dag selv! Hele to faktisk! De lå gjemt i en Rattata og en Whismur. Så nå kommer jeg videre! 🎉

Når du fullfører 7 dager med feild research er premien en sjelden pokemon 😊 vanligvis så varierer det mnd til mnd, men nå er det mange forskjellige som har vært tidligere 👌🏻

En shiny har 3 stjerner på seg (Google, vanskelig å forklare 😅) men de har andre farger en vanlig. De er på en måte samle pokemon.  Når det er slike eventer så er det lettere å finne en shiny en ellers 😊

har lagt deg til som venn 🎉

 

Anonymkode: 6df11...041

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Storekommode skrev:

Får man candy ved å gi den bær?? Det har jeg aldri opplevd :(

Ser noen steder på nett at sjansen er under 1%. Høvelig sjeldent mao. 

@Virilja shiny er bare en visuell greie. Slik vises de i samlingen:

 

Screenshot_20190115-004040.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Virilja skrev:

Takk for svar!  

 

Hjelper det å ha disse «på lager» eller må man fange dem når oppgaven kommer? Har nemlig begge, så det hadde jo vært greit 😜 

 

Jeg har inntrykk av at hvilken pokemon som kommer er avhengig av hvilken field research det er? Som at man kan få Ditto av «make a great throw» (eller noe lignende?).. 🤔 

Hvordan vet man at en pokemon er shiny? Og hva er spesielt med dem?

 

Fikk endelig Ditto i dag selv! Hele to faktisk! De lå gjemt i en Rattata og en Whismur. Så nå kommer jeg videre! 🎉

Oppgaven er å evolve en Grimer og senere evolve en Schyter, så det er greit å ha dem "på lager", ja. ;)
Jeg vet også at man skal evolve hhv Magnemite og Drowzee, og de har jeg liggende med nok candy til å evolves. Må bare finne en Grimer først...

Anonymkode: 0f960...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk Feebas eventet i dag i fra kl 11-14, alle field research  vil inneholde oppgaver som gir deg Feebas, den kommer også i en shiny variant, så i dag blir det å spinne så mange forskjellige pokestop mulig 😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet vi noe om sjansene for å få shiny? 

Anonymkode: 2fb0a...e82

Enten var de veldig lave, eller så er jeg veldig uheldig.. ~45 feebas research tatt, 0 shiny her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok 12 oppgaver, ingen shiny. Men har tre oppgaver igjen som jeg har et lite håp om...

Anonymkode: 2fb0a...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller med to kontoer.  Fikk null shiny Feebas på den ene og en shiny på 100% iv på den andre . Aldri fått 100% på en shiny før.

Anonymkode: 07af6...d87

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk opp noen kryptiske field research.: buddywalk_singular, land_nice_plural.

Den ene må vel være å få en candy på buddy, og den andre å kaste minst nice throws på 15 Pokemon? Jeg fikk spilt veldig lite idag, så det ble bare disse to. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Veldig random disse shiny greiene, hørte i ettertid at det var en som fikk 2 shiny i går i samme småby som jeg spilte i, jeg fikk 0 shiny.

Fikk der i mot en shiny Budew i fra et 7 km egg i går kveld :)

En annen milepæl som ble passert i denne uken var 100 000 timer totalt i gymmer:)

Endret av Taperen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, lady90 skrev:

Noen som vil være venn med meg? Sender gaver hver dag 😀

 

Du kan bli min venn nr 126 :)

 

Screenshot_20190122-033715.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, hog skrev:

Du kan bli min venn nr 126 :)

 

Screenshot_20190122-033715.jpg

Vi er bestevenner, så da kan vi trene mot hverandre. Om man står i nærheten av hverandre, ser det ikke ut at man trenger å være venner engang. Gjelder det om man kan scanne koden også?

https://www.eurogamer.net/articles/2019-01-08-pokemon-go-pvp-trainer-battles-rewards-5392

Endret av Hanne67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...