Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes jeg ser Gulpin hver dag :) Men ingen Slugma da. Jeg er ikke der ennå en gang, står fortsatt fast på Ditto :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.12.2018 den 21.32, Prague skrev:

Jeg synes jeg ser Gulpin hver dag :) Men ingen Slugma da. Jeg er ikke der ennå en gang, står fortsatt fast på Ditto :daane:

Gaaah, jeg også! :sur:
Har spart en sånn "Make an excellent throw"-oppgave som jeg håper blir belønnet med en Pidgey som  blir til en Ditto, men å få til excellent throw er jo minst like vanskelig som å fange Ditto vill...

Kanskje jeg har en Meltan om et års tid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er det exeggcute og 10 raid det står på. Har heller ikkje så mykje tid til å spele for tida, så eg står midt i flytting og jobbslutt. Håpar det er eit pokemon-samfunn der eg flyttar til og, sånn at raid ikkje vert heilt umogeleg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

46 minutter siden, Ardwinna skrev:

Gaaah, jeg også! :sur:
Har spart en sånn "Make an excellent throw"-oppgave som jeg håper blir belønnet med en Pidgey som  blir til en Ditto, men å få til excellent throw er jo minst like vanskelig som å fange Ditto vill...

Kanskje jeg har en Meltan om et års tid :P

Husker jeg ble sååå glad når jeg endelig fant Ditto forrige gang, og tenkte bare endelig ferdig med den.. Men neida 😅Må slette pokemon hele tida, for jeg fanger jo alt jeg kommer over pidgey, gulpin osv. :bond:

Takk for tips om excellent throw! Synes faktisk ikke det er så vanskelig som å finne den hersens Ditto´n :fnise:

Lykke til med videre jakt- 2019 blir Meltan året :yvonne:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Absol skrev:

Dere trenger ikke vinne raidene. Bare slenge inn raidpass.

Det veit eg, men her eg bur, er det èin gym. Så tar tid likevel. 😅 I tillegg har eg ikkje veldig lyst til å kaste bort fleire raidpass enn det man får gratis, så aller helst vil eg prøve meg på raid eg kan vinne. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som trenger flere venner å sende gaver til for meltan questen? :P

Edit:
Takk til alle som la meg til, ble raskt ferdig med questen :)

Endret av LoneWolf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.12.2018 den 16.55, Absol skrev:

Vet noen om det teller som "catch an aerodacty" å få en via trading? Datteren min sliter med å få fullført meltan...

Man kan få den i raids.

Anonymkode: 8e201...f99

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen grunn for at dere ikke gjorde meltan når alt spawnet? Både exeggute og scyther spawner tidvis her fremdeles, så alt håp er ikke ute. 

 

Jeg fanget btw en shiny aron nuuh. Ræva cp, men what the heck. 😊

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Silfen skrev:

Er det noen grunn for at dere ikke gjorde meltan når alt spawnet?

Tror det var en kombinasjon av å gjøre vanlige sosiale ting og at det tok litt tid å få ferdig A Mythical Discovery. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Silfen skrev:

Er det noen grunn for at dere ikke gjorde meltan når alt spawnet? Både exeggute og scyther spawner tidvis her fremdeles, så alt håp er ikke ute. 

 

Jeg fanget btw en shiny aron nuuh. Ræva cp, men what the heck. 😊

 

For min del var det rett og slett sånn at eg jobba mykje nattevakter under eventet, og i tillegg held eg på å flytte, så store deler av dagen gjekk med til å sove/pakke. Var heldig i dag, og fekk to Exeggcute, så no treng eg berre 3 til. Har og vore lur, og spart på research-rewards, så veit eg kan fange Aerodactyl når eg kjem så langt. No må eg berre få tatt 8 raid til, og finne 3 Exeggcute, så er eg i det minste komt litt lenger. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sliter og med exeggcute. Så ser for meg at dette vil ta lang tid.

Anonymkode: 3aae3...c11

Nettopp vært ute på jakt. Satt på et par lurer.  Og vips, så gikk jeg hjem med 4 nye exeggcute . :)

Anonymkode: 07af6...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.12.2018 den 12.46, Silfen skrev:

Er det noen grunn for at dere ikke gjorde meltan når alt spawnet? Både exeggute og scyther spawner tidvis her fremdeles, så alt håp er ikke ute. 

 

Jeg fanget btw en shiny aron nuuh. Ræva cp, men what the heck. 😊

 

Hadde andre ting jeg måtte gjøre, rett og slett. :) stresser ikke med det heller, det får gå når det går. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan vi sloss mot hverandre. Er det noen som har prøvd? Og den leaguen man velger da man skal sloss, er vel bare for den kampen, og ikke for alltid?

Har en sønn som er på en del lavere Level, og da er det greit å spille i lavere League mot han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...