Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

20 minutter siden, Hanne67 skrev:

Jeg mangler én Steel-type pokemon. Noen som vet hvilke som er det av de som spawner nå? 

Aron

Anonymkode: 2fb0a...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aron

Anonymkode: 2fb0a...e82

Takk for info! Etter at jeg skrev her, så dukket det faktisk opp en Magnemite og da var oppdraget i boks.

Jeg har heldigvis spart på de field research'ene som trengs seinere for å få Meltan. Ikke så greit når man henger etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hanne67 skrev:

Jeg mangler én Steel-type pokemon. Noen som vet hvilke som er det av de som spawner nå? 

Magnemite er vel den enklaste

Såg no at eg var litt for sein. :fnise:

Endret av Amantheia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Hanne67 skrev:

Jeg mangler én Steel-type pokemon. Noen som vet hvilke som er det av de som spawner nå? 

Mawhile raid? Magnemite & Aron, ellers så er jo beldum i eventen fra 22 i morgen :)

Anonymkode: 4138f...1c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere fått noen shiny denne community day? Jeg har ikke fått noen! Fanget en god del pokemon. Skikkelig skuffende. Er kun ute etter en pikachu.

Anonymkode: 2fb0a...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fått ein shiny Larvitar. Syns ikkje det har vore så mykje å rope hurra for på shiny-fronten akkurat. Har fanga/sjekka kjempemange, men det har ikkje dukka opp noko. Er veldig på jakt etter Charmander og Eevee, men sånn som dette har utarta seg, tviler eg sterkt på at eg får nokon av dei. I tillegg har eg sjølvsagt vore på nattevakt heile helga, så kjem jo til å sove bort store delar av dagen i dag, så blir neppe noko særleg effektiv jakt på meg. 

Ugh, no kjenner eg at eg gler meg til å flytte. Skal bli litt kjekt å bu litt meir sentralt, og sleppe å måtte køyre gjennom bomring kvar gong eg vil jakte pokemon. :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk shiny bulbasur, eevee, dratini, larvitar og den derre sauen. Ja, og pika. Kun sauen og bulba var noenlunde utviklingsverdig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går fanget jeg to stk som jeg aldri før har funnet i vill tilstand, først en Floatzel som jeg ikke hadde fra før, og senere på kvelden dukket det også opp en Combusken :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yay, fikk moltres i første field researchen for desember. Nå mangler jeg bare en i kanto, den derre blå dingsen. 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest padawan

For en ukes tid siden begynte jeg på "Lets GO, Meltan 5/9" hvor det skal fanges 5 Exeggute. Jeg har ikke sett en eneste av disse siden. Dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, padawan skrev:

For en ukes tid siden begynte jeg på "Lets GO, Meltan 5/9" hvor det skal fanges 5 Exeggute. Jeg har ikke sett en eneste av disse siden. Dårlig.

Lets go Meltan blir nok vanskelig nå som eventet er slutt. Men du klarer det nok etterhvert. Exeggcute fanget jeg i dag, etter å ha klart et oppdrag, men vet ikke hvilket det var. Du kan sikkert søke opp hvilke man får exeggcute i, og lete etter de oppdragene. :) Exeggcute skal du nok klare, men når du kommer til aerodactyl blir det nok vanskeligere.

Anonymkode: 2fb0a...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, padawan skrev:

For en ukes tid siden begynte jeg på "Lets GO, Meltan 5/9" hvor det skal fanges 5 Exeggute. Jeg har ikke sett en eneste av disse siden. Dårlig.

 "Hatch an egg" gir deg enten Exeggute eller Lanturn i Desember, så her har du en stor mulighet, bare å lete opp denne field researchen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var på julegavehandel i byen i dag, så endelig fikk jeg snurret åtte nye stopp! Ting tar tid.

Anonymkode: 0f960...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.12.2018 den 8.42, padawan skrev:

For en ukes tid siden begynte jeg på "Lets GO, Meltan 5/9" hvor det skal fanges 5 Exeggute. Jeg har ikke sett en eneste av disse siden. Dårlig.

Jeg er fortsatt på 4/9 og skal fange Slugma eller Gulpin. Dette kan ta tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
1 minutt siden, PecanPie skrev:

Jeg er fortsatt på 4/9 og skal fange Slugma eller Gulpin. Dette kan ta tid...

Kan nok fort ta tid her også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, PecanPie skrev:

Jeg er fortsatt på 4/9 og skal fange Slugma eller Gulpin. Dette kan ta tid...

Gulpin synes jeg det er mange av.

Jeg skal fange Exeggute på 5/9, men skal samle på Hatch a egg researchen. Takk for tips, Taperen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...