Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

4 timer siden, lady90 skrev:

Hvordan fungerer rare candy og golden pinapberry? Man får ikke flere candy av golden pinap har jeg sett.

Hvorfor får man field search som heter "let's go" ditt og datt? Trodde det var spesialoppdraget som var let's go? 

Lets go blir brukti forbindelse med lanseringen av Lets go Pikachu/Eevee som kom ut forrige fredag. Det var sammen med dette at oppdraget også kom. Du får ditto og de to andre som trengs i løpet av oppdraget via de field questene. De henger altså sammen.

Via dette spillet kan man få mystic box (eller hva den het) som gir Meltan-spawn i 30 min. Noen har rapportert 8 meltan i den perioden. Bruk alltid pinap når meltan blir tatt, der gir da 48 candy (+8 dersom de transferes). 

Usikker på om spillet gir en boks i uken totalt, eller om det er per spiller. Man kan koble opp enhver pokemon go-spiller bare man er fysisk nært nok. Man får en box ved å overføre pokemon til Lets go-spillet. 

 

Rare candy kan du gjøre om en candy til enhver pokemon. Pinap gir dobbel candy, golden razz gir ikke ekstra candy, men øker sannsynligheten for å fange pokemonen (den kan også brukes i gymmer for å gi full helse/hjerte igjen selv på avstand). 

Silver pinap er en blanding av razz og pinap, den gir dobbel candy samt øker sannsynligheten for fangst. 

 

FCB8C18D-0980-4D14-BE8D-F2879B372128.thumb.png.523d04dc2a55a2008a81a65b177f47a4.png

Anonymkode: 37a2c...87e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest FarDareisMai

Er stuck på A ripple in time questen, må trade en pokémon for å komme meg videre. Noen i Strømmen /Lillestrøm /Oslo-området som vil bli friends, så møtes og trade pokiser? Er happy med å bytte selv en pidgey eller rattata, bare for å komme meg videre😂 koden er 

1449 9789 1331 og nicket er teamw0buffet, for de som har meg på vennelisten. Send pm. 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Nittedal. Kan bytte hvis ingen andre melder seg. :)Vi er ikke venner i spillet. Si fra hvis det ikke ordner seg, så skal jeg sende deg en pm.

Anonymkode: 2fb0a...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en ditto 30 min etter jeg åpnet det I special research  🙌🏻 Trodde det ville ta uker 🙈

Anonymkode: 6df11...041

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.11.2018 den 17.53, Amantheia skrev:

Som sagt så får man ein når man fullfører field reasearch dag 7. Det gjer eg i morgon. :) Så får Shedinja, og eit nytt sånn item til å utvikle med. :) 

Fikk ikke en i dag heller. Har 4 shedinja nå og kun en sinnoh stone som jeg fikk da jeg fullførte meltan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Silfen skrev:

Fikk ikke en i dag heller. Har 4 shedinja nå og kun en sinnoh stone som jeg fikk da jeg fullførte meltan.

Det er veldig rart. Har to Shedinja, og to Sinnoh stone. fått ein for kvar gong eg har fullført 7 day research. Veldig rart at du ikkje har fått det. 😮

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, padawan skrev:

Jeg er ikke akkurat glad i oppgaven om å få to nice curvballs på rad.

Finn en Zangoose, Ledian eller andre Pokémon som står nærme. Mye lettere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De kan da aldri ha vært garantert, siden jeg ikke har fått en eneste en på 4 fullførte researches med shedinja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, padawan said:

Jeg er ikke akkurat glad i oppgaven om å få to nice curvballs på rad.

Bare slett den da.

Anonymkode: 76f3f...12a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, padawan said:

Jeg er ikke akkurat glad i oppgaven om å få to nice curvballs på rad.

Mente du å skrive nice? Det er jo den enkleste, om det blir great (eller excellent) gjelder jo det også for oppgaven.

Anonymkode: db708...b98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...