Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Ariana807 skrev:

Hva får man på slutten av disse? En Meltan? 

Fanget 8 stk i går. Overførte pokemon til Lets go, fikk en «Mystery box», åpnet den, og meltan startet å dukke opp, et vindu på 30 min.

Trenger jo en Melmetal, så ... mange candies 😅

Men greit å vite om det er nødvendig å slite seg ut for å gjennomføre dette 😅😄

Man får meltan på slutten ja, som premie ved 8/9.

 

Gleder meg til å få Lets go, eevee i hus 😬

Anonymkode: 37a2c...87e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan noen forklare poenget med shiny pokemon? Og lucky pokemon? Er de bedre liksom? Forstår ikke helt greia, har bare sendt de vekk, da de som regel har lavere CP enn de vanlige.. Har nettopp begynt å spille, mye å lære 😛

Anonymkode: 1365b...9ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan noen forklare poenget med shiny pokemon? Og lucky pokemon? Er de bedre liksom? Forstår ikke helt greia, har bare sendt de vekk, da de som regel har lavere CP enn de vanlige.. Har nettopp begynt å spille, mye å lære 😛

Anonymkode: 1365b...9ce

Shiny er berre veldig mykje meir sjelden enn vanlege. Så er meir ein samler-pokemon enn noko anna. Like god som dei andre.

Lucky er billigare å powre opp. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Amantheia skrev:

Shiny er berre veldig mykje meir sjelden enn vanlege. Så er meir ein samler-pokemon enn noko anna. Like god som dei andre.

Lucky er billigare å powre opp. :) 

Ah, åkei, takk! ☺️

Anonymkode: 1365b...9ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Kan noen forklare poenget med shiny pokemon? Og lucky pokemon? Er de bedre liksom? Forstår ikke helt greia, har bare sendt de vekk, da de som regel har lavere CP enn de vanlige.. Har nettopp begynt å spille, mye å lære 😛

Anonymkode: 1365b...9ce

Ikke se på CP. Det er IV som er relevant.

Anonymkode: 76f3f...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får ikke til å logge inn på pokemoen og, på ipad. Jeg har laget pokemon og kontoen med google kontoen min. Men det er ikke en mulighet da jeg skal logge meg inn. Og blir sendt videre til da google hjelp, men der står det bare hvordan jeg bytter passord på min google konto, ikke hvordan jeg får logget inn på pokemon og. Er det noen her som vet hva man må gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, padawan skrev:

Får du feks logget inn på Gmail?

Jeg fikk det til. Feilen var at jeg skrev inn min sønns fødselsdato, er han som skulle ha det på ipaden sin. Men da jeg skrev inn min, fikk jeg logget inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, lady90 skrev:

Wohoo min første ex raid og fikk Deoxys 😁

SmartSelect_20181122-175841_Pokémon GO.jpg

Moro!

Mannen min og jeg har vært med på et par x-raids. Det er gøy nok det, men med en halvgod Deoxys gidder vi ikke mase mer med det før det kommer ny pokemon i den type raid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldige dere som har tilgang til ex-raider! Her er det en som er 14 mil unna, den neste tror jeg er 7-8 timer unna med bil 🙄

 

Anonymkode: 37a2c...87e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, PecanPie skrev:

Moro!

Mannen min og jeg har vært med på et par x-raids. Det er gøy nok det, men med en halvgod Deoxys gidder vi ikke mase mer med det før det kommer ny pokemon i den type raid. 

Er den ikke ny da? Uansett så er det gøy å få den. Mange som har den da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, momo skrev:

Jeg har aldri fått ex raid pass, selv om jeg deltar jevnlig i raid. 

Også selv om du har deltatt på raid i gymmer som er EX-raid-gymmer? Der er litt rart. 

 

Anonymkode: 1ea1d...0cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Også selv om du har deltatt på raid i gymmer som er EX-raid-gymmer? Der er litt rart. 

 

Anonymkode: 1ea1d...0cb

Vet ikke hvilke gym som er EX raid gym. Men er vel 9 forskjellige gym jeg jevnlig er med på raid i, vet at en av de har hatt ex raid,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikk 4 nye pokemon i dag :) 

bl.a Magby og Togetic, ser man nå trenger 100 candy for å oppgradere flere. Som Togetic og roselia det kommer jo til å ta 100år 🙀 og så tenger nesten alle den nye spesial item, har noen fått den? 

 

Anonymkode: 6df11...041

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fikk 4 nye pokemon i dag :) 

bl.a Magby og Togetic, ser man nå trenger 100 candy for å oppgradere flere. Som Togetic og roselia det kommer jo til å ta 100år 🙀 og så tenger nesten alle den nye spesial item, har noen fått den? 

 

Anonymkode: 6df11...041

Eg har fått ein, og ein til i morgon. :) Du får den når du fullfører field research nr 7. Eg har ikkje heilt bestemt meg for kva pokemon eg skal bruke dei på enno. Har ein 100% Togetic, og ein100% Rhydon, så ser for meg at det blir ein av dei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du at du får en til i morgen? 

 

Har en 100 misdreavus, så kanskje jeg oppgraderer den. 

 

Kjedelig å være ferdig med researchen. Meltan kan jeg se langt etter å oppgradere iallfall. 😆😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...