Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Taperen skrev:

Lenge siden Niantic gikk ut og sa at det ville bli en CP re-balanse, så noen pokemoner har blitt sterkere og noen har blitt svakere, dette trådde i kraft i går kveld kl 22.

Dumt at Blissey ble svakere da, er min favoritt å sette i gym. Men skjer noe mer merkelig, for pokemonen min ble kastet ut av en gym i dag tidlig, skulle gå inn å gjenopplive den, men det trengtes ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På grunn av denne re-balanseringen av CP ble flere av mine klekkede pokiser klekt med redusert HP i dag. Jeg skjønte ingenting når flere av dem hadde bare halvfull HP rett etter at de var klekt. Dette skal visstnok gå seg til av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Silfen skrev:

Noen andre som syncen ikke funker på nå?

Hos min funker den, også idag.

Jeg har faktisk flere km i PoGo enn i Google Fit, sånn på ukesbasis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.11.2018 den 0.18, hog skrev:

Endelig 😄

Idag fikk jeg endelig et sånt item, og da gikk jeg også for Roserade. Riktignok ikke shiny men ellers ei sprek dame! :nigo:

46474677_10156565220691405_6698295282464

Endret av Ardwinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva gjør jeg med Evee?! To ganger har jeg evolvet mens den stod som buddy på dagtid, senest nå nettopp, men den ble Umbreon!😩 Er det blitt noe surr etter de fikset på Hp og slik? 

Anonymkode: 0a5ca...b68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør jeg med Evee?! To ganger har jeg evolvet mens den stod som buddy på dagtid, senest nå nettopp, men den ble Umbreon!😩 Er det blitt noe surr etter de fikset på Hp og slik? 

Anonymkode: 0a5ca...b68

Regner med at du gikk minst 10 km med den som buddy før du evolvet. Rart de ble Umbreon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit pomfritt, den der Meltan-greia kommer til å ta laaaang tid! 😮
Enda en runde med ørti forsøk på å få tak i Ditto (de er ikke veldig oppfinnsomme i Niantic...), fange flere pokiser som omtrent aldri spawner her lenger og evolve scyther (som jeg overhodet ikke har nok candy til og den spawner ca aldri).
Oh lord, wish me luck...

Nå skal det sies at jeg faktisk fikk en Ditto i dag (fra en Gulpin) og den ellers så sjeldne pokisen Anorith har begynt å sprette frem overalt, men jeg regner med at jeg ikke ser snurten av dem når jeg kommer dit i utfordringen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ditto kommer i oppdraget "make 1 excellent throw". Jeg fikk det i stad, og skal spare det til jeg trenger dittoen :)

Anonymkode: 2fb0a...e82

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ditto kommer i oppdraget "make 1 excellent throw". Jeg fikk det i stad, og skal spare det til jeg trenger dittoen :)

Anonymkode: 2fb0a...e82

Takk for tipset! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk å sette en pokemon som kun krever 1 km for Candy.

Og i field questene, ikke fang pokemonene før du faktisk trenger dem. Du kan claime den, men løp de de slik at den samles. F.eks Hatch 2 eggs gir pokemonen som trengs i nr 8. Også excellent throw som gir Pidgey, som blir ditto til nr 3.

Scyther skal evolves i nr 7, man får den i questen evolve 2 anorith. Samle sammen tre og tre om man er short på Candy. Disse kan da fanges 👍 

 

det som tar lengst tid her, er 10 raid. Har ikke nok raid passer til alle på samme dag 😔 Har 4 så langt. Ferdig med den senest tirsdag, da blir det å raske seg med resten 😁

Anonymkode: 37a2c...87e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trenger venner, og da helst noen som åpner opp gaver jevnlig. Er ikke like farlig om jeg får gave tilbake. Min kode er 4369 7826 8036.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.11.2018 den 23.18, Silfen skrev:

 

Noen som vet om man kan bytte buddy midt i et "walk with your buddy" oppdrag og likevel beholde det man har opptjent? Hadde tenkt til å gå 20 km med Feebas men har et oppdrag hvor jeg må tjene candy med buddyen min og Feebas får man candy av for hver 5 km. Har gått 5,3 km med den nå og har lyst til å sette inn en annen buddy for så å fortsette på den når jeg er ferdig med oppdraget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, lady90 skrev:

Har gått 5,3 km med den nå og har lyst til å sette inn en annen buddy for så å fortsette på den når jeg er ferdig med oppdraget

Sett inn en annen for 1km candy. Det er lurt. Bytt tilbake til Feebas senere. :)

Anonymkode: 79ca3...d32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, momo skrev:

Jeg trenger venner, og da helst noen som åpner opp gaver jevnlig. Er ikke like farlig om jeg får gave tilbake. Min kode er 4369 7826 8036.

Hvorfor står heter du markus på Pokemon Go, mens du står som kvinne her?

Anonymkode: 79ca3...d32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sett inn en annen for 1km candy. Det er lurt. Bytt tilbake til Feebas senere. :)

Anonymkode: 79ca3...d32

Mister jeg da de 5 km jeg har opptjent tro? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, lady90 skrev:

Mister jeg da de 5 km jeg har opptjent tro? 

Jeg tror ikke det!

Anonymkode: 79ca3...d32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor står heter du markus på Pokemon Go, mens du står som kvinne her?

Anonymkode: 79ca3...d32

Da jeg lagde brukeren så var det for sønnen min, så han kunne spille. Men så fikk han raskt sin egen mobil, han startet å spille på.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...