Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Entry #891, men kommer ikke i pokedexen. Det er nok et stunt fra niantic. De ble til ditto eller chikorita allesammen, med vilje. Det er masse om det på twitter og youtube

Det var 30 min etter eventen at det skjedde, over hele verden.

Anonymkode: 37a2c...87e

Så noe på twitter om at kanskje det er en ny pokemon som kommer til Pokemon Lets go Eevee... men tror alt bare er rykter akkurat foreløpig, vi får vel bare vente å se :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fant en sånn muttersak idag, som ble til Ditto, så kanskje den har kommet for å bli? Uansett litt bortkastet når alle blir til Ditto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var veldig fornøyd med ditto i går, for har holdt på med questet om å fange han i evigheter. :P

Anonymkode: d424c...217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg endelig tid til å besøke nabo kommunen for å være med på raid, fikk Mewtwo ved første raid, gjorde to raid til, men begge Mewtwo stakk avgårde, men fornøyd med å fullføre generasjon 1 :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger 3 nye venner for å klare et oppdrag. Er det noen som vil låne meg ID'en deres og legge meg til som venn? Kan slette dere med en gang oppdraget er oppnådd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Woohoo, min aller første Kangaskhan! :hoppendeglad: Den poppet ut fra et egg fra Vest-Agder (gave fra Taperen kanskje?) mens jeg sto i kassa på butikken. Jeg holdt nesten på å utstøte et gledeshyl der jeg sto...🤪

42450701_10156453572071405_5077273899381

I tillegg fikk jeg en 95%-Entei! :)

Endret av Ardwinna
Smileys på bærtur.
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎24‎.‎09‎.‎2018 den 7.02, lady90 skrev:

Jeg trenger 3 nye venner for å klare et oppdrag. Er det noen som vil låne meg ID'en deres og legge meg til som venn? Kan slette dere med en gang oppdraget er oppnådd

6833 8017 1661

 

flyndrestein og 0007marcus; Jeg tror dere begge er her inne. Vi er henholdsvis en og to dager unna best friends, så jeg åpner ikke flere gaver fra dere, så kan dere styre når vi blir best friends i tilfelle dere vil ha på Lucky egg for 100k xp ekstra.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, hog skrev:

6833 8017 1661

 

flyndrestein og 0007marcus; Jeg tror dere begge er her inne. Vi er henholdsvis en og to dager unna best friends, så jeg åpner ikke flere gaver fra dere, så kan dere styre når vi blir best friends i tilfelle dere vil ha på Lucky egg for 100k xp ekstra.

Takk, håper du godtar 😁 mangler fortsatt 2 til. Noen som vil bli venn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, lady90 skrev:

Takk, håper du godtar 😁 mangler fortsatt 2 til. Noen som vil bli venn? 

La til både deg og den andre som sendte request. Hvis du får lite respons her så sjekk Twitter eller en pokemon go YouTuber, kryr av friend codes der! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, hog skrev:

La til både deg og den andre som sendte request. Hvis du får lite respons her så sjekk Twitter eller en pokemon go YouTuber, kryr av friend codes der! 

Tusen takk 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, hog skrev:

La til både deg og den andre som sendte request. Hvis du får lite respons her så sjekk Twitter eller en pokemon go YouTuber, kryr av friend codes der! 

Eventuelt er det berre å sjå litt bakover i tråden her. Er mange som har lagt ut kodane sine. Eg godtar som regel alle som legg meg til, utan å stille spørsmål om kven dei er. :)  Dei aller fleste på vennelista mi har eg ikkje peiling på kven er, veit berre at majoriteten av lista er folk frå KG :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg oppdaget nettop at det står en liten grå pil under avataren / bildet til spillere som indikerer om du har sendt gave til de i dag eller ikke. Ganske hendig. Selv om en ikke har gitt de gave i dag kan det hende de har en uåpnet gave fra deg men det er heldigvis ikke så alt for mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, hog skrev:

6833 8017 1661

 

flyndrestein og 0007marcus; Jeg tror dere begge er her inne. Vi er henholdsvis en og to dager unna best friends, så jeg åpner ikke flere gaver fra dere, så kan dere styre når vi blir best friends i tilfelle dere vil ha på Lucky egg for 100k xp ekstra.

Så bra å avtale sånt. :) Jeg er 14 dager unna med både deg og Taperen, så da får vi avtale tidspunkt når det nærmer seg. Veldig greit å få 100k ekstra. :)Mvh. Sandhoel.

Endret av Hanne67
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hanne67 skrev:

Så bra å avtale sånt. :) Jeg er 14 dager unna med både deg og Taperen, så da får vi avtale tidspunkt når det nærmer seg. Veldig greit å få 100k ekstra. :)Mvh. Sandhoel.

Det skal:) vi ordne Hanne67 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har 30 dager igjen før jeg og datteren min er best friends (det er det som kommer etter ultra?) 

Hvis jeg setter på lucky egg før jeg tar i mot den siste gaven da så får jeg først all xp'n som følger med å bli bestevenner og så 100 000 ekstra xp oppå der igjen? 

(Kjenner presset her nå... tenk om jeg glemmer det... hehe) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, hog said:

6833 8017 1661

 

flyndrestein og 0007marcus; Jeg tror dere begge er her inne. Vi er henholdsvis en og to dager unna best friends, så jeg åpner ikke flere gaver fra dere, så kan dere styre når vi blir best friends i tilfelle dere vil ha på Lucky egg for 100k xp ekstra.

Tuusen takk! Det var utrolig hyggelig ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Sala Q skrev:

Jeg har 30 dager igjen før jeg og datteren min er best friends (det er det som kommer etter ultra?) 

Hvis jeg setter på lucky egg før jeg tar i mot den siste gaven da så får jeg først all xp'n som følger med å bli bestevenner og så 100 000 ekstra xp oppå der igjen? 

(Kjenner presset her nå... tenk om jeg glemmer det... hehe) 

Ja, setter du på lucky egg før du eller dattera di opnar gave den dagen, får du dobbel xp, altså 200 000. 

Endret av Amantheia
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, hog skrev:

6833 8017 1661

 

flyndrestein og 0007marcus; Jeg tror dere begge er her inne. Vi er henholdsvis en og to dager unna best friends, så jeg åpner ikke flere gaver fra dere, så kan dere styre når vi blir best friends i tilfelle dere vil ha på Lucky egg for 100k xp ekstra.

Takk, så snilt av deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...