Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Gjest padawan

Begynner å bli ganske lei alle disse advarslene om ekstremvær en må klikke bort for å spille PoGO. 

Spilt mye banner missions in Ingress om dagen, noe som har ført til at jeg før samlet opp 50+ gaver om dagen. Etter å ha gitt bort maks antall gaver hver dag innsett at ikke alle åpner gavene de får tilsendt og det blir vanskelig å få gitt bort alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 timer siden, padawan skrev:

Begynner å bli ganske lei alle disse advarslene om ekstremvær en må klikke bort for å spille PoGO

....

Jeg har en teori på at pogo henter værinformasjonen sin fra yr.no, og at så lenge det er en varseltrekant på feks nedbør, vind eller, som jeg tror er problemet, skogbrannfare, så går spillet rett i hysterisk advarsel ettersom de ikke har noe filter på advarslene. Er eneste forklaringen jeg har på kombinasjonen pent vær og ekstremvær 😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Piffi skrev:

Jeg har en teori på at pogo henter værinformasjonen sin fra yr.no, og at så lenge det er en varseltrekant på feks nedbør, vind eller, som jeg tror er problemet, skogbrannfare, så går spillet rett i hysterisk advarsel ettersom de ikke har noe filter på advarslene. Er eneste forklaringen jeg har på kombinasjonen pent vær og ekstremvær 😉

Samt at Pokémon ikke tar høyde for den norske topografien - er det meldt storm på Nordmørskysten så får man ekstremvarsel i spillet i Ulsteinvik på grunn av at været varsles fylkesvis.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten heads up til de jeg har som venner i spillet herfra: fra mandag av blir det meget dårlig med gavegivning fra meg i noen uker. Skal skjæres litt i, så blir henslengt på sofaen noen uker og det er ikke et pokestop å oppdrive derfra. Kommer sterkt tilbake. :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎01‎.‎08‎.‎2018 den 7.59, Silfen skrev:

Sjekket akkurat hva de neste nivåene i researchen var. Excellent curveball throw ...

 

Vel, jeg klarer ikke engang få til et shitty curveball throw. So long, mewtwo. :sur:

Mr Mime, Whalmer, Nosepass og andre med stor ring når du kaster er en stor fordel. (Alternativt "få hjelp av en du møter" når du kommer på et raid og det er flere Level 40 der.)

Anonymkode: 12f41...794

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så aktiv på raids, men driver på med 6/8 i field research. Idag gikk jeg inn i et level 5 raid, og oppdaget at det var nok å bare klikke seg inn for å få det godkjent. Jeg trengte ikke å vente til det startet engang.

Dumt jeg ikke har gjort det før, men da skal det jo gå fort å få de jeg mangler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Hanne67 skrev:

Jeg er ikke så aktiv på raids, men driver på med 6/8 i field research. Idag gikk jeg inn i et level 5 raid, og oppdaget at det var nok å bare klikke seg inn for å få det godkjent. Jeg trengte ikke å vente til det startet engang.

Dumt jeg ikke har gjort det før, men da skal det jo gå fort å få de jeg mangler.

Jeg fant ut det samme for en stund siden og skrev tips om det her inne :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig har jeg fått meg min første shiny i Pokemon Go!! Ble 8 stk shiny eevee i dag!!! 

Men hva er greia med at det ikke funker å navngi eevee for å få rett evolusjon? Prøvde å få meg en bedre Jolteon og Espeon, men begge endte opp som Flareon 😕

499BC5C2-8E0F-46D7-AB1E-8D3A9B61C8C5.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Ariana807 skrev:

Endelig har jeg fått meg min første shiny i Pokemon Go!! Ble 8 stk shiny eevee i dag!!! 

Men hva er greia med at det ikke funker å navngi eevee for å få rett evolusjon? Prøvde å få meg en bedre Jolteon og Espeon, men begge endte opp som Flareon 😕

499BC5C2-8E0F-46D7-AB1E-8D3A9B61C8C5.png

Navnene kan bare brukes en gang. Jeg hadde ikke brukt dem på de 3 første så fikk shiny jolteon,  vaperon og flaeron i dag. For å få Espeon og umbreon må du gå 10 km med den eevee du skal utvikle som buddy og så utvikle på dagtid (espeon) eller natt (umbreon) så heldig du var som fikk 8! Jeg fikk bare 4, så må ut igjen i morgen. Må ha minst 4 til....

Anonymkode: 1b46b...55c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Navnene kan bare brukes en gang. Jeg hadde ikke brukt dem på de 3 første så fikk shiny jolteon,  vaperon og flaeron i dag. For å få Espeon og umbreon må du gå 10 km med den eevee du skal utvikle som buddy og så utvikle på dagtid (espeon) eller natt (umbreon) så heldig du var som fikk 8! Jeg fikk bare 4, så må ut igjen i morgen. Må ha minst 4 til....

Anonymkode: 1b46b...55c

Var faktisk ikke klar over at jeg kun fikk velge en gang 😕 det er en tåpelig regel, man kan jo faktisk velge i spillene om man har de riktige reglene... menmen.

Må nok ut i morgen og å få meg flere shiny, helt random prøve å få meg alle evolusjonene som shiny.

Endret av Ariana807
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Ariana807 skrev:

Var faktisk ikke klar over at jeg kun fikk velge en gang 😕 det er en tåpelig regel, man kan jo faktisk velge i spillene om man har de riktige reglene... menmen.

Må nok ut i morgen og å få meg flere shiny, helt random prøve å få meg alle evolusjonene som shiny.

espeon og umbreon kan man styre ved å følge rutinene, men de tre første har jeg ikke funnet noen slike rutiner for. Håper fortsatt på at glaceon og leafeon skal slippes i morgen 🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Skjotta skrev:

espeon og umbreon kan man styre ved å følge rutinene, men de tre første har jeg ikke funnet noen slike rutiner for. Håper fortsatt på at glaceon og leafeon skal slippes i morgen 🤣🤣🤣

Prøvde meg nå med en shiny, tredje Flareon i dag 😕 så noen kommentere på twitter at de og bare får den ene... kjedelig! 

Jeg og håper på to nye!! Har masse candy, så kan jo strengt talt bruke dem til å gjøre de jeg har sterkere da. Skulle gjerne hatt min Vapareon med CP1300, litt sterkere 😅 Trenger nok en hel den candy for det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Ariana807 skrev:

Prøvde meg nå med en shiny, tredje Flareon i dag 😕 så noen kommentere på twitter at de og bare får den ene... kjedelig! 

Jeg og håper på to nye!! Har masse candy, så kan jo strengt talt bruke dem til å gjøre de jeg har sterkere da. Skulle gjerne hatt min Vapareon med CP1300, litt sterkere 😅 Trenger nok en hel den candy for det! 

Bare husk å spare 2 shiny til gen 4! (Hvis du er som meg og bare må ha en av hver 🤣🤣🤣)

Jeg har 2 vaporeon som er godt over 2000 men ingen av dem har iv til å skryte av... m3n så bryr jeg med ikke om iv,  så da går det jo helt greit 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, Skjotta said:

Bare husk å spare 2 shiny til gen 4! (Hvis du er som meg og bare må ha en av hver 🤣🤣🤣)

Jeg har 2 vaporeon som er godt over 2000 men ingen av dem har iv til å skryte av... m3n så bryr jeg med ikke om iv,  så da går det jo helt greit 🤣

Ikke noen vits i å powre up de med dårlig IV da, de er dårlige å bruke i kamp

Anonymkode: 76f3f...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke noen vits i å powre up de med dårlig IV da, de er dårlige å bruke i kamp

Anonymkode: 76f3f...12a

Jeg powrer ikke opp. Evolver bare fordi jeg vil ha en av hver. Hva skal man egentlig ha supre pokemon for? Alle gymmer kan tas bare man har tålmodighet til det, og raider i gruppe så det er ikke heller noe problem. Vil bare fylle pokedexen jeg 😉 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke noen vits i å powre up de med dårlig IV da, de er dårlige å bruke i kamp

Anonymkode: 76f3f...12a

Personlig liker jeg å ha CP baren full, ingen speseell grunn, just because :fnise: jeg er sjeldent, ekstremt sjendent med på noen raids og kamper, så bryr meg ikke om IV :) tror jeg har vert med på 5 raids totalt (mye pga. disse oppgavene du får av professoren). Jeg vil bare «catch them all» (legendaries er for mye jobb egentlig, så de er ikke så viktige), men alle andre man kan finne ute i verden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, Ariana807 skrev:

Personlig liker jeg å ha CP baren full, ingen speseell grunn, just because :fnise: jeg er sjeldent, ekstremt sjendent med på noen raids og kamper, så bryr meg ikke om IV :) tror jeg har vert med på 5 raids totalt (mye pga. disse oppgavene du får av professoren). Jeg vil bare «catch them all» (legendaries er for mye jobb egentlig, så de er ikke så viktige), men alle andre man kan finne ute i verden.

Catch them all er det viktigste. Mangler bare 1 fra gen 1 nå og gleder meg stort til å få tettet det hullet 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har det blitt 17 shiny eevees på meg, 2 ble til Flareon, 2 til Jolteon og 1 til Vapareon. Får gå noe med 2 stk for å få meg en shiny Espeon og Umbreon. Og krysse fingrene for at de har et navn man kan gi de 2 mye man venter i spenning på 🤞🏻 

Fikk og trada til meg en shiny eevee som og ble lucky! 👍🏻

Men super happy med denne helga! Fikk og en female shiny eevee så håper på å sende hun og en shiny han over i Pokemon Lets Go Eevee og kanskje få til å lage shiny pokemon egg der! (Om det går an da 🤞🏻🤞🏻)

DD901B96-4EE2-4CB4-B017-8AC543387306.png

AF58ADE5-82E2-44A7-B288-EC4E21232680.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg endte opp med 10 shiny. Akkurat nok til alle evolvingene, inkludert sylveon som har nummer 700, så den dukker nok ikke opp enda 🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...