Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Jeg er over 40 og deltar nå uten å gå vekk. Hadde jeg skulle basert livet på hva folk mener om meg så hadde jeg hoppet fra en bro for lenge siden. 😑

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min erfaring er at det er mest folk mellom 20 og 60 som raider. Før var det mange barn som spilte, men nå ser jeg langt flere voksne. I området mitt er det en raidgruppe jeg stadig møter på, hvor alle er 40+. Jeg er i tjueåra selv, og er ofte yngst på raid. Det eneste jeg syns er flaut er når vi er veldig mange, og folk spør om hva vi driver med :fnise: Ellers skjuler jeg spillingen for venner og familie, de skal alltid kommentere spillingen. Får mye «hææææ, spiller du ennå?! Trodde det var dødt for lenge siden» etc 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.7.2018 den 10.12, Mormont skrev:

Min erfaring er at det er mest folk mellom 20 og 60 som raider. Før var det mange barn som spilte, men nå ser jeg langt flere voksne. I området mitt er det en raidgruppe jeg stadig møter på, hvor alle er 40+. Jeg er i tjueåra selv, og er ofte yngst på raid. Det eneste jeg syns er flaut er når vi er veldig mange, og folk spør om hva vi driver med :fnise: Ellers skjuler jeg spillingen for venner og familie, de skal alltid kommentere spillingen. Får mye «hææææ, spiller du ennå?! Trodde det var dødt for lenge siden» etc 🙄

Det får jeg også..
Min samboer er slik, synes jeg er barnslig som enda spiller Pokemon Go, det er jo bare for "kidz"..
Men...Sitte å glane på de gamle Pokemon filmene og seriene synes han er skikkelig gøy ;)
hmh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Chizue skrev:

Det får jeg også..
Min samboer er slik, synes jeg er barnslig som enda spiller Pokemon Go, det er jo bare for "kidz"..
Men...Sitte å glane på de gamle Pokemon filmene og seriene synes han er skikkelig gøy ;)
hmh..

Haha, sånn er min også. Han sitter og spiller gamle Pokemon-spill på PC-en og ser på serien, men Pokemon Go er skikkelig nerd :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fått meg denne karen! Med det var hele gen 1 på plass, inklusiv de regionale :) Måtte bruke over 200 godt oppsparte rare candies for å maxe den, men godt å få litt mer plass i bagen. 

CE71945E-8FAE-4B32-B350-7B0428D3AED0.jpeg

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Mormont skrev:

Endelig fått meg denne karen! Med det var hele gen 1 på plass, inklusiv de regionale :) Måtte bruke over 200 godt oppsparte rare candies for å maxe den, men godt å få litt mer plass i bagen. 

 

 

1 time siden, miss summers skrev:

Jeg fikk også mewtwo i dag :yvonne:

Åååhh, grattis, begge to! :duskedame:

Her får eg sjansen først neste helg. Blir mitt første EX-raid. Tips til pokemon eg bør ha klar? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Amantheia skrev:

 

Åååhh, grattis, begge to! :duskedame:

Her får eg sjansen først neste helg. Blir mitt første EX-raid. Tips til pokemon eg bør ha klar? :jepp:

Den er ikke så vanskelig å slå. Forslaget fra spiller er ok. Tyranitar feks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Amantheia skrev:

 

Åååhh, grattis, begge to! :duskedame:

Her får eg sjansen først neste helg. Blir mitt første EX-raid. Tips til pokemon eg bør ha klar? :jepp:

Takk 😃 Den går overraskende fort ned. Pokémons med dark attack er bra, feks Tyranitar med bite og crunch :) Jeg brukte dette laget. Vi var ti stykker, den var nede rett etter min siste Houndoom døde :) Lykke til! :)

1472690B-7344-479D-A587-80194EE3E95D.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om både motta+sende gave samme dag teller på "venneskalaen", eller holder det å enten motta eller sende for å gå opp i nivå?

Anonymkode: 76f3f...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet om både motta+sende gave samme dag teller på "venneskalaen", eller holder det å enten motta eller sende for å gå opp i nivå?

Anonymkode: 76f3f...12a

Det holder å enten motta eller sende.

Du kan gå inn på News (trykk på ballen i midten og så finner du det øverst til høyre), for å finne ut hvilke du har mottatt fra den dagen. Om jeg har mottatt ei gave, venter jeg til dagen etter med å åpne fra den personen. Da får man økning i to dager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Hanne67 said:

Det holder å enten motta eller sende.

Du kan gå inn på News (trykk på ballen i midten og så finner du det øverst til høyre), for å finne ut hvilke du har mottatt fra den dagen. Om jeg har mottatt ei gave, venter jeg til dagen etter med å åpne fra den personen. Da får man økning i to dager. 

Det var nøyaktig det jeg trengte svar på. Takk! Skulle dette stod i alle de alskens guidene om friends, gifts, og trading på nett, men det var ikke nevnt i noen av de jeg leste.

Anonymkode: 76f3f...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var nøyaktig det jeg trengte svar på. Takk! Skulle dette stod i alle de alskens guidene om friends, gifts, og trading på nett, men det var ikke nevnt i noen av de jeg leste.

Anonymkode: 76f3f...12a

Jeg så forklaringen min var litt uklar, men mulig du skjønte det likevel.

Eks.: Om en har åpnet en gave fra deg idag, så kan du vente til imorgen med å åpne en gave fra den. Da blir det økning i to dager, mot bare én om begge åpner samme dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta det med ei klype salt, men her er de siste ryktene på Reddit

So I'm back with a new leak, after a loooong time. For those who don't know me, I'm the guy who leaked the Water Festival event (/r/pokemongo/comments/60q12t/could_this_leak_be_true/) and a double XP one.

Seems like the group where I used to get information from wasn't giving it anymore. But now they are, again. This time, without the full release text (seems like Niantic made sure translators wouldn't leak stuff anymore), just some vague information.

Let me tell you, I'm not really sure about it this time but I want to share to see your opinion anyways. So here it is:

A new event is coming next week, the "Evolution Event". It includes:

Gen 4 evolutions of previous gen pokemon (they mentioned Magmortar, Electrivire and Rhyperior specifically) (note: this looks like the first wave of gen 4, just like babies were in gen 2 and halloween in gen 3)

New evolution items, including elemental stones (not sure about this, they never had fire stone and such so I'm confused)

Double XP for evolving and spinning pokestops

Pokemon max storage increased to 2000

Increased rate of evolution items from pokestops

Increased spawn rate of evolved pokemon

Gen 3 evolutions finally released in the wild (except Milotic)

New quests that reward evolution items

New raids with previous evolution item pokemon (they mention Scizor as example)

New shop boxes with lucky eggs and raid passes

We will get a new update before the event

In my opinion this sounds too good to be real, but these people were right in the past, so here you have it.

Also, no info about Celebi, so maybe it's the ultra reward? Even though I expected shiny Mewtwo. We'll see.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bo i Bergen gjør weather updaten gærn. Det er jo regn og sol hvert tredje minutt og spillet oppfører seg deretter. Danger, danger, the weather will kill you.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, Silfen skrev:

Å bo i Bergen gjør weather updaten gærn. Det er jo regn og sol hvert tredje minutt og spillet oppfører seg deretter. Danger, danger, the weather will kill you.

Såklart, kan jo drukne i Bergen vettuuu 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Silfen skrev:

Å bo i Bergen gjør weather updaten gærn. Det er jo regn og sol hvert tredje minutt og spillet oppfører seg deretter. Danger, danger, the weather will kill you.

😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket akkurat hva de neste nivåene i researchen var. Excellent curveball throw ...

 

Vel, jeg klarer ikke engang få til et shitty curveball throw. So long, mewtwo. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...