Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

28 minutter siden, Silfen skrev:

Flere som har fått fudget opp gave/vennelisten? Før kom alle gaver øverst. Nå er de random og listen hopper opp til førstemann når jeg har vært inne på en. Ganske annoying å måtte bla gjennom hele listen ørti ganger.

Du har fått sorteringsmuligheter. Hvis du sorterer på "gift" tror jeg den blir som tidligere...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest padawan

Virker som de har lagt til mulighet for sortering av vennelisten. Det er et ikon nederst til høyre i skjermbildet hvor du kan velge sortering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har også lagt til forslag av bruk av candy. Ble jo helt forvirret og trodde jeg hadde lagt på candy på en pokis, men den gang ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes Pokemon har begynt å bli litt kjedelig igjen. Det virker som om alle de jeg mangler kun er mulig å få ved å delta i raid, og jeg har jo ingen å raide med (og har ikke lyst til å ta kontakt med fremmede folk ved et Poke stop heller. Jeg er jo ei halvgammel dame og det er litt flaut :P) Og alene har jeg jo ikke mulighet til å vinne raidene. Ikke har jeg mulighet til å dra ut når som helst heller, siden jeg har små barn som ikke gidder å stå stille ved en gym på et bestemt tidspunkt :P 

Og ute i det fri finner jeg stort sett aldri Pokemon jeg behøver lenger. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg begynner å bli lei selv. Mangler bare 350 000 for å nå level 39. Hvis jeg hadde giddet hadde jeg klart det på en uke. Men jeg er lei. Og dette med lucky pokemon? Syns det blir for mye. Samme med events hele tiden.

Anonymkode: 2fb0a...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg begynner å bli lei selv. Mangler bare 350 000 for å nå level 39. Hvis jeg hadde giddet hadde jeg klart det på en uke. Men jeg er lei. 

Anonymkode: 2fb0a...e82

Med tanke på hvor mye poeng en får med det gave-greiene og økt level på vennskap bør det være ganske grei skuring å fåde poengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, padawan skrev:

Med tanke på hvor mye poeng en får med det gave-greiene og økt level på vennskap bør det være ganske grei skuring å fåde poengene.

Ja, det går fort. Jeg spiller jo fortsatt litt. Fikk satt på lucky egg før jeg åpnet gave i går, og fikk 100 000 xp 😀 Ser at jeg nærmer meg bedre vennskap med flere, så håper jeg greier å time det med egg da også. 

Anonymkode: 2fb0a...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Silfen skrev:

Du får jo spørre her da, om noen er fra samme sted og som du kan raide med?

Jammen hele poenget er jo at jeg ikke vil spille raid :P 

Som ei halvgammel dame så syntes jeg for det første at det er flaut å henge ved en gym og trykke vilt på telefonen min som en tenåring (ja, jeg blir allerede mobbet i sosiale settinger dersom temaet skulle komme opp 🙈 Å stå stille på samme sted i mer enn 15 sekunder er heller ikke slager med små barn som har maur i bleia. Så hele det derre gym-greiene passer liksom ikke meg. :P 

Så jeg føler meg litt snytt når man må delta i raid for å kunne fylle opp Pokedexen. 

 

Anonymkode: 18264...2bb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jammen hele poenget er jo at jeg ikke vil spille raid :P 

Som ei halvgammel dame så syntes jeg for det første at det er flaut å henge ved en gym og trykke vilt på telefonen min som en tenåring (ja, jeg blir allerede mobbet i sosiale settinger dersom temaet skulle komme opp 🙈 Å stå stille på samme sted i mer enn 15 sekunder er heller ikke slager med små barn som har maur i bleia. Så hele det derre gym-greiene passer liksom ikke meg. :P 

Så jeg føler meg litt snytt når man må delta i raid for å kunne fylle opp Pokedexen. 

 

Anonymkode: 18264...2bb

Skulle ikke være AB på den :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Silfen skrev:

De har også lagt til forslag av bruk av candy. Ble jo helt forvirret og trodde jeg hadde lagt på candy på en pokis, men den gang ei.

Haha, ja jeg merket det der i dag! Jeg driver og skal få til special research for å få tak i Mew, og bruker berries hver gang jeg skal fange pokiser for å klare den der "bruk 50 berries". Jeg ble nesten litt irritert da jeg trodde jeg hadde brukt razzberry på en pokis men så var det bare tull! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jammen hele poenget er jo at jeg ikke vil spille raid :P 

Som ei halvgammel dame så syntes jeg for det første at det er flaut å henge ved en gym og trykke vilt på telefonen min som en tenåring (ja, jeg blir allerede mobbet i sosiale settinger dersom temaet skulle komme opp 🙈 Å stå stille på samme sted i mer enn 15 sekunder er heller ikke slager med små barn som har maur i bleia. Så hele det derre gym-greiene passer liksom ikke meg. :P 

Så jeg føler meg litt snytt når man må delta i raid for å kunne fylle opp Pokedexen. 

 

Anonymkode: 18264...2bb

Du treng ikkje stå med gymmen. Så snart kampen er begynt så kan du gå. :P Men du må vente i nærleiken av gymmen til kampen faktisk startar, då. Men det er vel snakk om 2 minutt eller noko slik.

 

Eg fekk mitt første EX-raid-pass i dag. Så 4. august får eg mogelegheit til å fange Mewtwo! :nori:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter den siste oppdateringen i kveld så kan vi nå få stardust i gavene, ved bruk av starpiece så får du 50% ekstra stardust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jammen hele poenget er jo at jeg ikke vil spille raid :P 

Som ei halvgammel dame så syntes jeg for det første at det er flaut å henge ved en gym og trykke vilt på telefonen min som en tenåring (ja, jeg blir allerede mobbet i sosiale settinger dersom temaet skulle komme opp 🙈 Å stå stille på samme sted i mer enn 15 sekunder er heller ikke slager med små barn som har maur i bleia. Så hele det derre gym-greiene passer liksom ikke meg. :P 

Så jeg føler meg litt snytt når man må delta i raid for å kunne fylle opp Pokedexen. 

 

Anonymkode: 18264...2bb

Og hvor gammel er ei "halvgammel dame" om jeg tør spørre? Regner meg selv som "halvgammel" og vel så det, ervinmidten av femtiårene, men tar raids nesten hver dag, men helst i fra bil siden det er et stykke til de fleste gymmene, er også med i en lokal raidgruppe på messenger, men sjeldent jeg tar meg tid til å være med der siden de fleste raidene er minst 30 min biltur unna.

Men jeg er ikke lei spillet i det hele, selv om jeg kom meg til level 40'like før jul i fjor, er jo masse en kan gjøre i spillet nå som vi ikke kunne i begynnelsen, selv har jeg på langt nær alle pokisene som er kommet ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Amantheia skrev:

Du treng ikkje stå med gymmen. Så snart kampen er begynt så kan du gå. :P Men du må vente i nærleiken av gymmen til kampen faktisk startar, då. Men det er vel snakk om 2 minutt eller noko slik.

 

Eg fekk mitt første EX-raid-pass i dag. Så 4. august får eg mogelegheit til å fange Mewtwo! :nori:

Jeg har forsøkt det, men da kom det temmelig raskt opp en beskjed ala «This raid battle is already finished» eller noe lignende. Men da var det kanskje fordi jeg ikke kunne vente til kampen faktisk startet? Kan jeg dra så langt bort jeg vil uten at kampen avbrytes så snart den har startet? 

 

52 minutter siden, Taperen skrev:

Og hvor gammel er ei "halvgammel dame" om jeg tør spørre? Regner meg selv som "halvgammel" og vel så det, ervinmidten av femtiårene, men tar raids nesten hver dag, men helst i fra bil siden det er et stykke til de fleste gymmene, er også med i en lokal raidgruppe på messenger, men sjeldent jeg tar meg tid til å være med der siden de fleste raidene er minst 30 min biltur unna.

Men jeg er ikke lei spillet i det hele, selv om jeg kom meg til level 40'like før jul i fjor, er jo masse en kan gjøre i spillet nå som vi ikke kunne i begynnelsen, selv har jeg på langt nær alle pokisene som er kommet ut.

Hehe, da er jeg jo purung sammenlignet med deg :P Jeg er i midten av 30-årene og kjenner ingen som spiller. Blir faktisk mobba for det i sosiale lag dersom det blir nevnt :P 🙈 

Å bli med i en gruppe som tar raids er temmelig uaktuelt, kjenner jeg. Og selv om jeg hadde turt så er det ikke så lett når jeg har to små barn som styrer hverdagen min fra jeg står opp til jeg legger meg :P 

Jaja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, appelsinjuice skrev:

Jeg har forsøkt det, men da kom det temmelig raskt opp en beskjed ala «This raid battle is already finished» eller noe lignende. Men da var det kanskje fordi jeg ikke kunne vente til kampen faktisk startet? Kan jeg dra så langt bort jeg vil uten at kampen avbrytes så snart den har startet? 

 

Hehe, da er jeg jo purung sammenlignet med deg :P Jeg er i midten av 30-årene og kjenner ingen som spiller. Blir faktisk mobba for det i sosiale lag dersom det blir nevnt :P 🙈 

Å bli med i en gruppe som tar raids er temmelig uaktuelt, kjenner jeg. Og selv om jeg hadde turt så er det ikke så lett når jeg har to små barn som styrer hverdagen min fra jeg står opp til jeg legger meg :P 

Jaja...

På Zapdos-day sat eg på i bil med nokon, og me gjekk inn på raid, venta til kampen starta, og kjørte vidare til neste gym mens me sloss. Fekk ingen error. :) Men me måtte bli verande ved gymmen fram til klokka hadde telt ned, og kampen hadde starta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, appelsinjuice skrev:

Jeg har forsøkt det, men da kom det temmelig raskt opp en beskjed ala «This raid battle is already finished» eller noe lignende. Men da var det kanskje fordi jeg ikke kunne vente til kampen faktisk startet? Kan jeg dra så langt bort jeg vil uten at kampen avbrytes så snart den har startet? 

 

Hehe, da er jeg jo purung sammenlignet med deg :P Jeg er i midten av 30-årene og kjenner ingen som spiller. Blir faktisk mobba for det i sosiale lag dersom det blir nevnt :P 🙈 

Å bli med i en gruppe som tar raids er temmelig uaktuelt, kjenner jeg. Og selv om jeg hadde turt så er det ikke så lett når jeg har to små barn som styrer hverdagen min fra jeg står opp til jeg legger meg :P 

Jaja...

Ja da er du purung i forhold til meg, jeg liker meg også helst i bakgrunnen, men ikke når jeg en sjelden gang er med den lokale raidgruppen, der er det flere "halvgamle" damer som deg som er med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...