Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Jeg raidet med en av dere i stad her i Oslo :fnise:  Aner ikke hvem av dere det var, men vi var great friends, så det ga meg en ekstra ball.

Jeg gadd ikke å ta så mange raids i dag, tok seks stykker. Ble fire Zapdos, sier meg fornøyd med det:)

Endret av Mormont
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er jo alltid alene i raidene i min lille by, så jeg stakk bare innom to raids for å få de siste raiddeltakelsene jeg trengte i Special Research. Fant nemlig ut at det er nok å gå inn i raidet for så å gå ut igjen, for å få godkjent som deltakelse i raid. Så nå er jeg på 7/8 og må jobbe med å få til et excellent curveball throw og fange 50 pokiser ved hjelp av bær. Så Mew er snart innen rekkevidde, endelig! :)

Kjenner jeg gleder meg til gen 4! Er litt lei av de pokisene vi har nå og selv min pokedex begynner å fylles godt opp. Dessuten er det gøy at flere gen 1, 2 og 3 kan videreutvikles til en gen 4 pokis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 raids i dag, 2 shiny, fornøyd med det. :) 

Gleder meg også til gen 4, tror ikke det er lenge til nå. Forhåpentligvis før neste community day sånn at det blir enda flere utviklingsmuligheter for Eevee. 

Anonymkode: 1ea1d...0cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes zapdos day og community day greiene er noe bullshit. 11-14 liksom, det er ikke mye til "day".

Anonymkode: 76f3f...12a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes zapdos day og community day greiene er noe bullshit. 11-14 liksom, det er ikke mye til "day".

Anonymkode: 76f3f...12a

Glad det ikke er mer jeg, ellers hadde jeg hatt gnagsår og vært helt utslitt 😅

 

3 timer siden, Mormont skrev:

Jeg raidet med en av dere i stad her i Oslo :fnise:  Aner ikke hvem av dere det var, men vi var great friends, så det ga meg en ekstra ball.

Jeg gadd ikke å ta så mange raids i dag, tok seks stykker. Ble fire Zapdos, sier meg fornøyd med det:)

Hva heter du i spillet? Hvis du vil fortelle. 

Anonymkode: 1ea1d...0cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Glad det ikke er mer jeg, ellers hadde jeg hatt gnagsår og vært helt utslitt 😅

 

Hva heter du i spillet? Hvis du vil fortelle. 

Anonymkode: 1ea1d...0cb

PidgeyChampion :):fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Mormont skrev:

PidgeyChampion :):fnise:

Kanskje det var meg som raida med deg i Oslo 😁

Anonymkode: 1ea1d...0cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det var meg som raida med deg i Oslo 😁

Anonymkode: 1ea1d...0cb

Det var et brukernavn som begynte på A😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Mormont skrev:

Det var et brukernavn som begynte på A😊

Stemmer nok det :) Du kan veldig gjerne holde resten av brukernavnet for deg selv ;) 

Anonymkode: 1ea1d...0cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stemmer nok det :) Du kan veldig gjerne holde resten av brukernavnet for deg selv ;) 

Anonymkode: 1ea1d...0cb

 Morsomt! Selvsagt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har oppdaget at to av pogo-vennene mine sender gaver fra pokestops på et lite sted jeg straks skal dra på ferie til! :) Kanskje jeg hiver meg med i et raid og plutselig treffer på dem? Det hadde vært litt gøy 😄 Selv om jeg er litt sjenert av meg 🤪

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i København i går, og det var ikke mye spilling der. Veldig uventet, da jeg pleier å spille i Oslo, og ser sinnsykt mange mennesker som spiller. Fikk kun tatt to raid, selv om jeg var i nærheten av masse gym. Folk spilte rett og slett ikke. Kjedelig!!

Anonymkode: 2fb0a...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Familie min og jeg var på 10 raid igår, og de tre første zapdosene jeg fikk var shiny. Men vanskelig å se at den er shiny.

Gleder meg til eeveedagene jeg ;) 

dessverre så er sekken min stappfull, så jeg får hverken åpnet gaver eller snurret for å få gaver de første dagene. Ikke har jeg nok lever til å oppgradere den. Må ut å tjene penger 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg sletter masse, av sånt jeg har mye av eller ikke trenger.

Jeg sletter endel potion, revive og nanab berry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 hours ago, Ardwinna said:

Jeg har oppdaget at to av pogo-vennene mine sender gaver fra pokestops på et lite sted jeg straks skal dra på ferie til! :) Kanskje jeg hiver meg med i et raid og plutselig treffer på dem? Det hadde vært litt gøy 😄 Selv om jeg er litt sjenert av meg 🤪

 

Amalfi? 😅

Anonymkode: 84a62...421

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Amalfi? 😅

Anonymkode: 84a62...421

Nei :) Et sted i Norge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Mormont skrev:

PidgeyChampion :):fnise:

Jeg fikk litt hakeslepp av 50,000 xp for ultra friends. Du ble min første og eneste enn så lenge :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...