Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Merkelig dag i dag, fikk ingen alolan egg i gaven i dag :(  (hadde plass til det, har 7/9 egg), fikk en «haug» (7stk) av 10km egg i dag :nordvesta:, og enda en alolan rattata i et egg... 😡😡

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå ble field research oppgave nr 1000 løst, og jeg fikk meg en ny gullmedalje:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Taperen skrev:

Akkurat nå ble field research oppgave nr 1000 løst, og jeg fikk meg en ny gullmedalje:)

Grattis! :) Jeg fikk nylig medalje for nr 100! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhai, sjekk denne snasne dama jeg fikk i dag! :ler:  Ikke top notch, men jeg liker nå henne likevel! 😄

37024748_10156280692401405_1199886731470

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her jeg er på ferie og her det et helt pokestop, så ramler ikke inn med gaver fra meg denne uken. Men håper de fleste fikk fra Gardermoen igår ;) 

tar vare på endel pokiser som jeg skal bytte med de jeg spiller med hjemme :)

god ferie til alle 🧜‍♀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu.... endelig kom Vulpix i går. Nå har jeg vel klekket ca 25 Rattata, 30 Meowth, 20 Sandshrew og 10 Grimer. Nå trenger jeg ikke vente med å åpne egg gaver lenge i håp om at Vulpix skal komme... selv om det hadde vært kjekt med to til. En til å utvikle og en til å trade.

Har forresten en god samling som kan trades nå. Har fra flere stater i USA, India, Malaysia, Filippinene, Portugal, Namibia, Litauen, Irland, England, Chile, samt Asker, Bergen, Flekkefjord, Aust Agder. :-)

Anonymkode: f64d9...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lite tilgang på pokestops, så ingen gaver før jeg får spinnet litt. Men da kjem, da kjem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.7.2018 den 1.00, Hårstrikk79 skrev:

Noen som ikke har fått med seg hvilken Pokemon som kan fanges ved neste community day? Det er RALTS 😎

Ser ut til at dette er feil. Eevee blir neste! Håpar den kan vere shiny, tenk så mange forskjellige shinys man kan få! :nori:


37049983_10155806975305547_6398674876382576640_n.jpg?_nc_cat=0&oh=6de42eb06d648b5966c990f8e7855fe7&oe=5BDA05C4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Amantheia skrev:

Ser ut til at dette er feil. Eevee blir neste! Håpar den kan vere shiny, tenk så mange forskjellige shinys man kan få! :nori:


37049983_10155806975305547_6398674876382576640_n.jpg?_nc_cat=0&oh=6de42eb06d648b5966c990f8e7855fe7&oe=5BDA05C4

Herregud, så GØY😁😁 Eevee er jo enda bedre enn Ralts:) Husker helt feil, jeg da. Så ei liste over alle som skulle komme i månedene fremover. Ralts kommer senere da, hehe. Tusen takk for oppklaring:) Gleder meg til community day:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Hårstrikk79 skrev:

Herregud, så GØY😁😁 Eevee er jo enda bedre enn Ralts:) Husker helt feil, jeg da. Så ei liste over alle som skulle komme i månedene fremover. Ralts kommer senere da, hehe. Tusen takk for oppklaring:) Gleder meg til community day:):)

Det har blitt laget en liste over mulige communityday-pokemon, basert på rekkefølgen av og type pokemon så langt i år, men den er bare gjetting og ikke garantert. I følge den lista var det Ralts som var antatt august-pokemon men der ble vi jaggu lurt.

Jeg mistenker at Eevee community day på en eller annen måte kan ha tilknytning til innføringen av generasjon 4 (utvikling av Leafeon og Glaceon). Det hadde i såfall vært dritgøy! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk min første shiny nå! Hadde det ikke vært for at den glitret når jeg trykket meg inn på den hadde jeg ikke sett at den var shiny, nesten prikk lik originalen, bare litt mørkere.

plusle.thumb.jpg.5ab8f42c5dda95d1c2f03b5ebbee6a43.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor folk seg om shiny egentlig? Jeg hater feks Roselia, totalt ubrukelig. Og så skal jeg liksom fange roselia som en helt bare fordi den kommer som shiny? Man ser det jo nesten ikke en gang. Hadde ikke skjønt at noen av de shinye jeg har var shiny om det ikke var for de stjernene rundt dem.

Anonymkode: de4de...5e9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor folk seg om shiny egentlig? Jeg hater feks Roselia, totalt ubrukelig. Og så skal jeg liksom fange roselia som en helt bare fordi den kommer som shiny? Man ser det jo nesten ikke en gang. Hadde ikke skjønt at noen av de shinye jeg har var shiny om det ikke var for de stjernene rundt dem.

Anonymkode: de4de...5e9

Litt kjekt med en «special pokemon», utseene messig, men såkalrt shiny betyr ikke at det faktisk er en god pokemon. 

Har ingen shiny i pokemon go, har 1 i pokemon quest og 2 stk i alle pokemonspillene fom finnes til DS. Litt kjekt å ha.

Noen av dem er mer tydelig shiny og annerledes enn den vanlige. Ex: den røde garydos :) kult å ha :) blir nok mer shiny hunting i Pokemon Quest i helga 👍🏻👍🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvorfor folk seg om shiny egentlig? Jeg hater feks Roselia, totalt ubrukelig. Og så skal jeg liksom fange roselia som en helt bare fordi den kommer som shiny? Man ser det jo nesten ikke en gang. Hadde ikke skjønt at noen av de shinye jeg har var shiny om det ikke var for de stjernene rundt dem.

Anonymkode: de4de...5e9

OBS, Roselia, blant andre, har utvikling i neste generasjoner. Se en oversikt over hvilke gen 1, 2 eller 3 som kan utvikles i gen 4 her:

https://pokemongohub.net/post/guide/pokemon-generation-4-evolutions-comprehensive-guide-cross-generation-evolution/

 

Anonymkode: 20bb3...771

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor folk seg om shiny egentlig? Jeg hater feks Roselia, totalt ubrukelig. Og så skal jeg liksom fange roselia som en helt bare fordi den kommer som shiny? Man ser det jo nesten ikke en gang. Hadde ikke skjønt at noen av de shinye jeg har var shiny om det ikke var for de stjernene rundt dem.

Anonymkode: de4de...5e9

Jeg har fanget nesten alle som er mulig å få tak i her i Norge. Så for meg så har shinyene blitt en liten motivasjon til å fortsette spillet ☺️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fikk en shiny Minun i dag! Og så klekket jeg en alolan Vulpix fra Sogn og Fjordane, så da evolvet jeg til den vakringen her! :nordvesta:

37079318_10156285831481405_3238289553160

Dette må da være en av de aller fineste pokisene? I love it! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Mayoo said:

Jeg har fanget nesten alle som er mulig å få tak i her i Norge. Så for meg så har shinyene blitt en liten motivasjon til å fortsette spillet ☺️

Det gir mening! Jeg er heller ikke en 100% IV-hunter. Så lenge den er Wonder så er det bra nok for meg.

Anonymkode: de4de...5e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen fortelle meg hva som er lurt å bruke Fast TM og Charged TMene som man fikk i items for en tid tilbake til?

Endret av Macaroni
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte kanskje dere i denne tråden ville sette pris på dette. Når jeg ikke gidder å bevege meg utfor døra for å finne pokemon, så sitter jeg i sofakroken og broderer dem istedetfor. Her er noen av de :)

pokemon.thumb.png.6541e27864a774240d0ef2c5af62e711.pngstitchings.thumb.jpg.e5f36126c5bf5792fb6488a4e190a664.jpgyUsLmZR.thumb.jpg.7b6efa444a2679bad9bda902420961f4.jpg

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...