Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

22 minutter siden, Ardwinna said:

Spillet var visst ikke helt enig med mobilen min i hva klokka var. Jeg evolvet to minutt på kl 14 men fikk ikke special move på min Tyrannitar... Jaja, jeg fikk i hvertfall en Tyrannitar :)
Fikk ingen shiny. Synes generelt det var ganske labert med Larvitar nede i sentrum.

Det trodde ikke jeg heller, men det var dennegang fast movet som var spesielt, ikke charge movet. 

😉

Anonymkode: 8aabb...65d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det trodde ikke jeg heller, men det var dennegang fast movet som var spesielt, ikke charge movet. 

😉

Anonymkode: 8aabb...65d

Åjaaa! Min fikk jo faktisk Smack Down! :klaske:  Haha, snakker om å følge med! :P:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk 2 shiny på ca 90 larvitar.

On another note...

https://pokemongolive.com/en/post/friendsandtrading/

Make Way for Friends, Trading, and Gifting in Pokémon GO!

 

Pokémon GO

 

Trainers,

We’re excited to share brand-new ways to interact with your friends in Pokémon GO! The Friends feature will start rolling out to Trainers later this week, allowing you to connect with your real-life friends and keep track of their adventures in Pokémon GO. You’ll be able to send them items, earn bonuses—and even trade Pokémon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest padawan

Jeg spiller i stor-Oslo, Tønsberg og Larvik. I de to førstnevnte hender det an em møter på grupperinger som spiller på det samme raidet, kanskje så mange som 50-60 stykker. I slike settings kan det være greit å kunne dele litt utstyr og sånn hvis noen er i manko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Hanne67 skrev:

Det er ihvertfall spennende for de som har venner som spiller PoGo, hehe......

Jeg har blitt kjent med alle jeg spiller med nå ved å møte opp på raid og melde meg inn i pokemon go grupper som tilhører nærmiljøet mitt. Helt genial måte å bli kjent med folk på 😊 (og jeg er egentlig ikke flink til å bli kjent med nye mennesker).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, MartheC skrev:

Jeg har blitt kjent med alle jeg spiller med nå ved å møte opp på raid og melde meg inn i pokemon go grupper som tilhører nærmiljøet mitt. Helt genial måte å bli kjent med folk på 😊 (og jeg er egentlig ikke flink til å bli kjent med nye mennesker).

Det finnes en fb-gruppe for den nærmeste byen her, men den er ikke så veldig aktiv. Det virker som det er vennegjenger som spiller sammen, og da mest barn/ungdommer. Jeg har ennå ikke opplevd å ta et raid sammen med noen, - nærmeste var vel når jeg var i byen her under en community day.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får bare 2km egg om dagen. :cry3:noen som får 5 og 10? Er de bare aktuelle i perioder? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, miss summers skrev:

Jeg får bare 2km egg om dagen. :cry3:noen som får 5 og 10? Er de bare aktuelle i perioder? 

Får bare 2 km egg jeg og. Har vært sånn en stund nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg endelig fått nok candy til wailord!!! Men jeg fikk plutselig et luksusproblem. Skal jeg evolve min høyeste, CP 1200, eller den shiny som plutselig dukket opp CP 249? :vetikke:

Anonymkode: 53c60...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg endelig fått nok candy til wailord!!! Men jeg fikk plutselig et luksusproblem. Skal jeg evolve min høyeste, CP 1200, eller den shiny som plutselig dukket opp CP 249? :vetikke:

Anonymkode: 53c60...bc5

Åh.... dilemma. Jeg hadde ingen shiny så tok vanlig. Stor blir større :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, momo skrev:

Får bare 2 km egg jeg og. Har vært sånn en stund nå.

Har sånne raske incubators jeg har spart til større egg. Bør vel bare bruke de på 2km 🙁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Hanne67 skrev:

Det er ihvertfall spennende for de som har venner som spiller PoGo, hehe......

Ja jeg kjenner ingen som spiller, bortsett fra et par unger, så for min del blir det lite hjelp i dette :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, miss summers skrev:

Har sånne raske incubators jeg har spart til større egg. Bør vel bare bruke de på 2km 🙁

Jeg har bare 17 stk raske incubators, men jeg skal ikke bruke de på 2 km egg. Vi må da snart få noe annet enn 2 km egg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 minutter siden, momo skrev:

Jeg har bare 17 stk raske incubators, men jeg skal ikke bruke de på 2 km egg. Vi må da snart få noe annet enn 2 km egg.

Takk! Da skal jeg holde ut litt til jeg og 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, miss summers skrev:

Jeg får bare 2km egg om dagen. :cry3:noen som får 5 og 10? Er de bare aktuelle i perioder? 

Tror man får bare 2km egg under water festival event greiene. Varer vel til 21?

Mildt sagt lei av vannpokiser og de eggene nå, selv om de kan inneholde lapras :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.6.2018 den 22.02, padawan skrev:

Så en kan dele på ting i inventoryet på samme måte som en kan i Ingress? Fett.

Nei, det tror jeg ikke du kan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, hog skrev:

Tror man får bare 2km egg under water festival event greiene. Varer vel til 21?

Mildt sagt lei av vannpokiser og de eggene nå, selv om de kan inneholde lapras :ler:

Jaaaaaa. Ganske lei nå selv faktisk :fnise: Savner ekstra xp på nye pokestops. Håper på noe mer gøy fremover! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...