Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Jeg fikk Ditto i en Yanma tidligere denne uken.

Jeg har brukt fjorten dager på å klare å være med i 10:raids da, er vel på åtte nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg spiller litt pokemon men bare ved å fange dem og å klekke egg mens jeg går tur med hundene. Skjønner ikke så mye annet på pokemon annet enn dette. Også har jeg buddy da. Eneste jeg skjønner. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til eventet er over, så det dukker opp flere typiske Ditto-pokemoner igjen, - står fortsatt fast på 5/8. 

Det eneste er at om det hadde vært én dag til så hadde jeg fått 7. dagen og masse ekstra items.

 

Endret av Hanne67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med en gang eventet var over, så dukket det opp en Ditto i formiddag, trenger den ikke da, noen av dere andre som trenger den som har fått den i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå kan vi øke items baggen til 2000, blir vel å gjøre det, for sletter items i hopetall hver dag, men har vel egentlig nok i baggen, hva skal jeg egentlig med 1200 ultra baller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Taperen skrev:

Med en gang eventet var over, så dukket det opp en Ditto i formiddag, trenger den ikke da, noen av dere andre som trenger den som har fått den i dag?

Jeg spilte litt på formiddagen, men fortsatt ingen Ditto her. Har også hatt et field research en stund som går ut på å fange 3 Pidgey, og det har jammen ikke vært lett i det siste. Godt det er slutt på fighting eventet.

Jeg klekket flere egg idag, og fikk bl.a. en ny i et 10 km egg: Chimecho. Ellers ble det en Treeco, Torchic og Togepi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Har bare plass til 1000 ting i sekken og cirka 550 pokiser. Kanskje jeg skal bruke noe av pengene jeg drar inn fra gymmen på større sekk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hanne67 skrev:

Jeg spilte litt på formiddagen, men fortsatt ingen Ditto her. Har også hatt et field research en stund som går ut på å fange 3 Pidgey, og det har jammen ikke vært lett i det siste. Godt det er slutt på fighting eventet.

Jeg klekket flere egg idag, og fikk bl.a. en ny i et 10 km egg: Chimecho. Ellers ble det en Treeco, Torchic og Togepi.

Nei har ikke vært lett og fullføre et Pidgey field research i det siste, men klarte ett i dag, klarte vel ca 20 field research i dag

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, padawan skrev:

Har bare plass til 1000 ting i sekken og cirka 550 pokiser. Kanskje jeg skal bruke noe av pengene jeg drar inn fra gymmen på større sekk?

Visst sekken er liten så er det bare å øke den, ikke noe å lure på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble ferdig i forrige uke og fanget Mew :nordvesta:

Fikk tatt Latias eller hva den nå heter i raid også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, miss summers skrev:

Jeg ble ferdig i forrige uke og fanget Mew :nordvesta:

Fikk tatt Latias eller hva den nå heter i raid også. 

Gratulerer :)

Disse legendariske får jeg ikke sjansen til å delta i, er lite folk ute når jeg har tid, men tar en del små raid alene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Taperen skrev:

Gratulerer :)

Disse legendariske får jeg ikke sjansen til å delta i, er lite folk ute når jeg har tid, men tar en del små raid alene :)

Takk! Jeg vet jo ikke engang hva det er :rodme:... deltok for å bevise at man kan klare seg på level 26 også. Og det til gangs. Vi var 5 stk inne. Det gikk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det men kom inn nå.

Er ferdig på jobb kl 13 og skal kjøre til en park i nærheten og få med meg de siste 30-40 minuttene av eventet i dag. Håper på en shiny charmander 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gøy at Ho-Oh er tilbake! Jeg fikk den ikke forrige gang den var her, så fikk den endelig i dag 😊 Fikk ikke spilt så veldig mye under eventet i dag, men rakk heldigvis å få en shiny Charmander. Spent på hvilken pokemon det blir neste Community Day! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag må Niantic ha slitt med noen servere! Vi sleit fælt med spillet da vi skulle på et raid, og idag syns jeg det var lange perioder uten at charmander dukket opp. Det var så vidt jeg klarte å få nok candy til å utvikle vanlig og shiny idag, og jeg måtte bruke ananas for å komme i mål. Vi var i Gamlebyen i Fredrikstad, så det mangler jo ikke på stops og gym. 

Men alle fikk Ho-Oh og lillemor på 6 fikk en shiny, det var moro:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når var det egentlig community day i dag? Trodde det var mellom 11 og 14, men så ikke en eneste Charmander.

Anonymkode: 3533f...a9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...