Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, padawan skrev:

Har raidet er par ganger. Er noe med 34000 CP noe man kan klare selv?

Nei, den klarer du ikke alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaggu ble det en Carvanha på meg i dag. Poppet plutselig opp utenfor jobb her så kollegaen min og jeg bare hev oss synkront over mobilen.Må ha vært litt av ett syn sånn som vi satt å swipet og mumlet med nesa nede i skjermen.

Finner det litt irriterende at jeg ikke har fått fatt i Wailmer enda. Jeg ser den på nearby nesten daglig men den sniker seg unna hver gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, minienthe skrev:

Jaggu ble det en Carvanha på meg i dag. Poppet plutselig opp utenfor jobb her så kollegaen min og jeg bare hev oss synkront over mobilen.Må ha vært litt av ett syn sånn som vi satt å swipet og mumlet med nesa nede i skjermen.

Finner det litt irriterende at jeg ikke har fått fatt i Wailmer enda. Jeg ser den på nearby nesten daglig men den sniker seg unna hver gang.

Det er ikke mye Wailmer her heller, så blir vanskelig å få 400 candy uten å ha den som buddy!

Jeg oppdaget idag at om jeg går bort de skriverne lengst borte på kontoret her så når jeg gymmen. Kanskje jeg skal begynne å skrive ut der istedenfor rett utenfor kontoret mitt, hehe. ;) Trim er jo bra, så kan jo ha det som unnskyldning, men hvert 5. minutt blir kanskje i meste laget. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, minienthe skrev:

Jaggu ble det en Carvanha på meg i dag. Poppet plutselig opp utenfor jobb her så kollegaen min og jeg bare hev oss synkront over mobilen.Må ha vært litt av ett syn sånn som vi satt å swipet og mumlet med nesa nede i skjermen.

Finner det litt irriterende at jeg ikke har fått fatt i Wailmer enda. Jeg ser den på nearby nesten daglig men den sniker seg unna hver gang.

 Gratulerer med Carvanha :)

Synd at det er så store forskjeller at du ikke kan få tak i en Wailmer, her har jeg nå kommet opp i 307 Wailmer Candy, hadde håpet jeg kunne funnet noen til i dag slik at jeg kunne evolvet med lucky egg under dobbel XP eventet i morra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må le, det lønner seg å sutre på forum skjønner jeg. For hva annet enn en Wailmer på nesten 800 CP med blown away stats og hele pakka klekket ut på tokilometersegget på vei hjem i dag :biggrin:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, minienthe skrev:

Jeg må le, det lønner seg å sutre på forum skjønner jeg. For hva annet enn en Wailmer på nesten 800 CP med blown away stats og hele pakka klekket ut på tokilometersegget på vei hjem i dag :biggrin:

Hehe, ja bare symt i vei du, gratulerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Sommerfugl83 skrev:

Jeg synes det er moro å sammenligne, og det er helt klart at i Pokemon er det mange veier til "mål" (om "målet" er XP da) Enten om man fanger mons, klekker egg eller utvikler. Noen som vil sammenligne tall på medaljene?

Selv er jeg i lvl 38 og har følgende:

Jogger - 1886 km

Collector - 22028 pokemon

Scientist - 3359 utviklinger

Breeder - 1892 egg

Backpacker - 19887 pokestop

Berry Master - 3539 bær

Gym Leader - 2604 timer

Hehe, her er mine latterlige små tall (jeg er i starten av level 30):

Jogger - 686,1 km

Collector - 3820 pokemon

Scientist -  485 utviklinger

Breeder - 512 egg

Backpacker - 3410 pokestop

Berry Master -  211 bær

Gym Leader - 1178 timer

Dagen i dag var ikke så verst da. Jeg fikk flere runder i sentrum som passasjer så da fikk jeg snurret og fanget og satt inn et par pokiser i gym (den ene røk ut kjapt - fikk bare 2 coins). Det poppet opp en vill Wailmer og en vill Nuzleaf, og så fikk jeg Abra både i egg og fanget vill. Men best av alt, jeg fikk endelig denne sjarmøren!!!:nori:

26804488_10155837878461405_6040085519401

 

Endret av Ardwinna
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye spilling på meg idag, men jeg fikk tatt over 2 gym - og ikke minst fanget jeg Hitmontop for første gang! Veldig fornøyd med det! Hitmonlee og Hitmonchan har stukket av når jeg har sett dem før, så de mangler jeg, men jeg har en Tyrogue som skal evolves under eventet imorgen. 😊

Moro å se tallene deres. Jeg ser at jeg ikke har spilt så mye. Gikk lei et halvt års tid før jeg begynte å spille igjen. Her er mine lave tall: 

Jogger: 808 km

Collector 4622

Evolve 645

breeder 654

backpacker 3596

Berry master 360

Gym  leader 969

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Avataren min løp avgårde idag og da fikk jeg tak i en magikarp, endelig :pinar: med elendig cp da, men likevel. 

I det siste har jeg fått bare helt håpløse pokemoner i egg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det med dere under eventet idag?

Jeg satte igang et lucky egg under eventet og gjorde følgende:

- Fanget pokemoner inkl. 7-dagers.

- Snurret pokestops inkl. 7- dagers.

- Evolvet en god del og fikk noen nye i pokedexen, bl.a. Porygon 2, Dragonite og Croconaw.

- Klekket 2 x 10 km egg, som begge resulterte i Porygon. Den ene var en wonder, så den utviklet jeg til Porygon 2.

Det var rene Pikachu-bonanzaen og under eventet spawnet det omtrent ikke annet. Jeg fikk ingen shiny av dem da.

Totalt ble det ca 113.000 XP. Om jeg bare hadde evolvet så hadde det blitt mer, men jeg hadde ikke nok til bare det innen 30 min.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flere som fikk shiny pikachu?

Anonymkode: 2fb0a...e82

Jada, tok med meg datteren min på en liten times bytur, ble 4 shinyes på hver av oss :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ca 255 000 xp(mest evolving); ingen shiny, men to surf-Pikachu. Fikk endelig evolvet Tyranitar, 3300 i CP uten å ha powret opp :D

Anonymkode: 8ab53...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på bytur så jeg fikk ikke tid til å evolve og tjene inn masse ekstra XP, men jeg fanget ørti Pikachuer med surfemoves (dessverre ingen shiny), klekket ut en Treecko, en Torchic, en Wurmple og en Stantler, og sist men ikke minst: gikk inn de siste kilometrene med Grimer for å få nok candy til å evolve til den ene av de to jeg mangler fra gen 1; Muk! :nordvesta:
Nå er det bare Dragonite igjen som mangler (med unntak av to regionale og de legendariske som jeg har nubbesjans å få tak i)! Det var vind flere ganger i løpet av dagen så jeg hadde håpet det skulle dukke opp en Dratini, men neida. Ikke en eneste Dratini å se.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en helt grei lørdag, var og spilte rundt en time i småbyen vår i formiddag, fanget ca 65 Pikachu slik at jeg nå fikk Pikachu gullmedaljen, ble også 4 stk shiny Pikachu. 

Evolvet med 3 lucky egg når jeg kom hjem, ble en del nye da, Grovyle, Sceptile, Combusken, Blaziken, Marshtomp, Swambert, Silcoon, Beautifly, Cascoon, Dustox, Shiftry, Kirlia, Gardevoir, Vigoroth, Slaking, Medicham, Manectric, Grumpig, Whiscash, Milotic, Glalie, Walrein, har også nok til og evolve Wailmer, men venter til jeg får en som er bedre.

Pokedexen viser nå 298 totalt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...