Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Man må vel ha den som buddy når den evolves. I tillegg må man ha 100 candy, og den får man 1 candy pr. 5 km. Trenger man noe items i tillegg, mener jeg har lest at den trenger prism scale?

Det samme gjelder forøvrig også med Eevee for å få Espeon og Umbreon, men der holder det med 10 km.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noen av dere som får Azurill og Wynaut i 5 km eggene deres? Her har jeg nesten utelukkende fått 5 km egg siden nyttår, men har ikke sett snurten av disse to. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Hanne67 skrev:

Man må vel ha den som buddy når den evolves. I tillegg må man ha 100 candy, og den får man 1 candy pr. 5 km. Trenger man noe items i tillegg, mener jeg har lest at den trenger prism scale?

Det samme gjelder forøvrig også med Eevee for å få Espeon og Umbreon, men der holder det med 10 km.

Har ikke sett noen plasser at noen har nevnt at man trenger prism scale eller noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Taperen skrev:

Har du funnet Feebas Hanne67?

Nei, men jeg har lest endel om den. Det ser også ut til at man får den i 10 km egg, så får kanskje satse på det. Det med prism scale er visst i senere generasjoner.

https://pokemongo.gamepress.gg/q-a/feebas-evolution

Endret av Hanne67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hanne67 skrev:

Nei, men jeg har lest endel om den. Det ser også ut til at man får den i 10 km egg, så får kanskje satse på det. Det med prism scale er visst i senere generasjoner.

Synd det :fart2:

Har fanget 5 stk og fått en i egg, fanget en senest i dag, og er den med høyest CP 125, men ikke noe god IV, den i egget var heller ikke noe å skryte av, men den på CP 64 som jeg fanget vill var en wonder, og det er den jeg nå har gått hele 170,5 km med....har nå 90 Feebas Candy :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 hours ago, AnonymBruker said:

pokelosers.jpg.2c723cf530fca18180e5ddf9432667cd.jpg

Anonymkode: 9dd1e...86a

Hvem er det der?

Anonymkode: 76f3f...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Hanne67 skrev:

Man må vel ha den som buddy når den evolves. I tillegg må man ha 100 candy, og den får man 1 candy pr. 5 km. Trenger man noe items i tillegg, mener jeg har lest at den trenger prism scale?

Det samme gjelder forøvrig også med Eevee for å få Espeon og Umbreon, men der holder det med 10 km.

Ikke nødvendigvis. Man kan kalle Eeveen sin for enten "Sakura" (Espeon) eller "Tamao" (Umbreon) og bare evolve på normalt vis med 25 candy. Dette funker bare én gang, da. Etter det må man gå med Eevee i 10km og så evolve den enten på dagtid (Espeon) eller kveld/natt (Umbreon).
Jeg har så langt ikke giddet å evolve mer enn én av hver så jeg brukte bare navne-greia :)

1 minutt siden, Taperen skrev:

Synd det :fart2:

Har fanget 5 stk og fått en i egg, fanget en senest i dag, og er den med høyest CP 125, men ikke noe god IV, den i egget var heller ikke noe å skryte av, men den på CP 64 som jeg fanget vill var en wonder, og det er den jeg nå har gått hele 170,5 km med....har nå 90 Feebas Candy :)

:hakeslepp:
Gjør du ikke noe annet enn å gå med pokemonbuddyen din? :P
 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Taperen skrev:

Synd det :fart2:

Har fanget 5 stk og fått en i egg, fanget en senest i dag, og er den med høyest CP 125, men ikke noe god IV, den i egget var heller ikke noe å skryte av, men den på CP 64 som jeg fanget vill var en wonder, og det er den jeg nå har gått hele 170,5 km med....har nå 90 Feebas Candy :)

Åh, da har du ikke lenge igjen, - gratulerer med god fangst! :smilyblomst: Jeg spiller nok litt for lite om dagen, og er mest her i sentrum av bygda før jobb. Likevel dukker det opp noen brukbare her også, så håper jeg finner den etterhvert. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ardwinna skrev:

Ikke nødvendigvis. Man kan kalle Eeveen sin for enten "Sakura" (Espeon) eller "Tamao" (Umbreon) og bare evolve på normalt vis med 25 candy. Dette funker bare én gang, da. Etter det må man gå med Eevee i 10km og så evolve den enten på dagtid (Espeon) eller kveld/natt (Umbreon).
Jeg har så langt ikke giddet å evolve mer enn én av hver så jeg brukte bare navne-greia :)

:hakeslepp:
Gjør du ikke noe annet enn å gå med pokemonbuddyen din? :P
 

 

 Hehe, jeg liker å gå turer, noe jeg også gjorde FØR PokemonGo kom ut, så når jeg går turer så ligger mobilen i lomma med appen åpen, så da blir det noen km på buddyen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hanne67 skrev:

Åh, da har du ikke lenge igjen, - gratulerer med god fangst! :smilyblomst: Jeg spiller nok litt for lite om dagen, og er mest her i sentrum av bygda før jobb. Likevel dukker det opp noen brukbare her også, så håper jeg finner den etterhvert. :) 

I forhold til noen av dere her inne på forumet så spiller jeg nok mere enn dere, men føler på langt nær at jeg er noen storspiller, i dag passerte jeg 40 000 fanget mons :) men har lest om folk som har fanget flere hundretusen mons

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Noen som vet tidspunktet for eventet på tirsdag? 

Anonymkode: 8aabb...65d

Sorry, på førstkommende lørdag 😉

Anonymkode: 8aabb...65d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, Taperen skrev:

I forhold til noen av dere her inne på forumet så spiller jeg nok mere enn dere, men føler på langt nær at jeg er noen storspiller, i dag passerte jeg 40 000 fanget mons :) men har lest om folk som har fanget flere hundretusen mons

Man er storspiller hvis man er på level 40:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sorry, på førstkommende lørdag 😉

Anonymkode: 8aabb...65d

Kl 11 — 14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, Hårstrikk79 skrev:

Man er storspiller hvis man er på level 40:)

Hehe, jau for noen er man vel det, men nå er jeg VELDIG kynisk i tillegg, evolver kun når det er dobbel xp og gjør det da med lucky egg, om jeg er storspiller eller ikke er likegyldig, kan legge til at jeg oppnådde level 40 midt i desember, over et helt år etter at maaange nådde level 40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Taperen skrev:

Hehe, jau for noen er man vel det, men nå er jeg VELDIG kynisk i tillegg, evolver kun når det er dobbel xp og gjør det da med lucky egg, om jeg er storspiller eller ikke er likegyldig, kan legge til at jeg oppnådde level 40 midt i desember, over et helt år etter at maaange nådde level 40.

Jeg er på 39, og syns jeg spiller mye i perioder.  Men begynte å spille sent da:) Selv om jeg bor på en liten plass, så kryr det av Pokemon, stops og gymmer.  På en liten strekning på ca sju minutters gange, har vi TRETTEN stops. På en god kveld så kan jeg fange flere hundre pokiser.  Tok bare noen dager før jeg hadde nok candy til å evolve Weilmer.  Må være utrolig kjedelig å spille på et sted som har lite aktivitet og få stops.  Da hadde jeg gått lei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Hårstrikk79 skrev:

Jeg er på 39, og syns jeg spiller mye i perioder.  Men begynte å spille sent da:) Selv om jeg bor på en liten plass, så kryr det av Pokemon, stops og gymmer.  På en liten strekning på ca sju minutters gange, har vi TRETTEN stops. På en god kveld så kan jeg fange flere hundre pokiser.  Tok bare noen dager før jeg hadde nok candy til å evolve Weilmer.  Må være utrolig kjedelig å spille på et sted som har lite aktivitet og få stops.  Da hadde jeg gått lei:)

Da når du en del stops på kort tid, har du ingen gymmer der da?

Nedi bygda her så når jeg 5 stops og 2-gymmer på ca 10 min.

Du spiller ved kysten siden du har fått så mye Wailmer, det gjør jeg, men er ikke så veldig mye av den her som hos deg, har nå 271 wailmer candy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Taperen skrev:

Da når du en del stops på kort tid, har du ingen gymmer der da?

Nedi bygda her så når jeg 5 stops og 2-gymmer på ca 10 min.

Du spiller ved kysten siden du har fått så mye Wailmer, det gjør jeg, men er ikke så veldig mye av den her som hos deg, har nå 271 wailmer candy.

To gymmer blant de 13 stoppene.  7 gymmer totalt i "sentrum" :) Hihi, jaaaaa, jeg bor ved kysten.  Helt rett det.  På ei øy faktisk:) Fikk en Wailmer på 96 iv.  Rene julekvelden å få den 😂 Har du en bra en du kan evolve etterhvert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...