Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

14 timer siden, Ardwinna skrev:

Her omkring finnes det ingen sånne raidgrupper og jeg tenker ikke å starte en selv. Det blir litt for flaut hvis gamla sjøl skal begynne å organisere raids sammen med ungdommen! :ler:

Jeg irriterer meg over at jeg ikke har sett snurten av Zangoose etter det ene nestenmøtet her om dagen. Og akkurat nå er jeg fri for bil så nå kan jeg ikke kjøre ut på poketur når jeg selv vil :(

Er du sikker på at det bare ville vært med ungdom i gruppene da? I den byen jeg hører til er alderen stort sett 40+ som møter på disse raidene. Ofte noen som har med seg barna sine (inkl meg), men ellers er vi mellom 30-70år ;) Har også vært med i ulike grupper i nærheten av hytta ( også lite sted) om sommeren og det er stort sett voksne folk der også. Måtte over en liten flauhets-terskel når jeg skulle være med første gangen, men nå går det helt fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, Taperen skrev:

Her hadde jeg en runde i formiddag, satte inn i flere gymmer, hadde 19 stk frem til kl 14.20 da den første ramlet ut, nå har jeg bare 4 igjen.....

På fangstfronten har det vel ikke vært så verst 3x Lotad, 2x Wailmer, 3x Magikarp, 2x Carvanha, Sunkern, Totodile, Sealeo, Treecko, Shroomish, og i fra egg har jeg fått Ponyta, Bulbasaur, og en Feebas i fra et 10 km egg, må si meg fornøyd med det :)

Wow! 19! Kjører du da rundt med bil eller bor du i by slik at du har mange gym i nærheten?

 

Har du fått mange Shroomish? Har ikke sett den en eneste gang Wild, kun fått en i egg...

Mangler også Lotad... Har ikke hatt den på nearby engang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sommerfugl83 skrev:

Wow! 19! Kjører du da rundt med bil eller bor du i by slik at du har mange gym i nærheten?

 

Har du fått mange Shroomish? Har ikke sett den en eneste gang Wild, kun fått en i egg...

Mangler også Lotad... Har ikke hatt den på nearby engang.

Ja jeg kjørte innom et par bittesmå sørlandsbyer, vet at jeg ikke kommer til å stå så lenge i de gymmene, men jeg kjører kanskje innom en gang i uken, jobber med å få de opp til gull, men blir tøff jobb :)

Jeg har fått totalt 6 Shroomish og 7 Lotad.

Gikk meg en tur nå og klekte ut en Treecko.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Taperen skrev:

Ja jeg kjørte innom et par bittesmå sørlandsbyer, vet at jeg ikke kommer til å stå så lenge i de gymmene, men jeg kjører kanskje innom en gang i uken, jobber med å få de opp til gull, men blir tøff jobb :)

Jeg har fått totalt 6 Shroomish og 7 Lotad.

Gikk meg en tur nå og klekte ut en Treecko.

Ja, det tar tid å få de i gull. Lykke til!

Har foreløpig kun to gymmer i gull, men har ikke jobbet aktivt mot å få noen i gull heller. Har hatt mer fokus på å få flest mulig badges :) Har foreløpig 136, men har vært lite rundt omkring i det siste så det blir få nye. Mulig jeg må lure med meg familien til en Oslo-tur og kjøre rundt å ta så mange som mulig.

 

I dag har jeg kun fanget en Ekans, sjelden jeg ser den om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Sommerfugl83 skrev:

Ja, det tar tid å få de i gull. Lykke til!

Har foreløpig kun to gymmer i gull, men har ikke jobbet aktivt mot å få noen i gull heller. Har hatt mer fokus på å få flest mulig badges :) Har foreløpig 136, men har vært lite rundt omkring i det siste så det blir få nye. Mulig jeg må lure med meg familien til en Oslo-tur og kjøre rundt å ta så mange som mulig.

 

I dag har jeg kun fanget en Ekans, sjelden jeg ser den om dagen.

Ja det tar tid der der ferdes folk, jeg bor jo som sagt i ei lita bygd, her kan en stå ukesvis i de to gymmene vi har.

Ellers har jeg vært rundt forbi der det er lettere og holde på gymmer, men flere av de plassene hvor jeg nå har gull, der hiver jeg ikke inn noen, de må jo bli slått ut for å få coins også vet du, jeg har 29 gull, og måtte kikke hvor mange jeg har vært innom, var jo et lett tall og huske, 100 ☺

Har heller ikke fanget noe spesielt i dag...foreløpig....:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fanget noen før jobb idag, og det var mye bra: Skarmory, Grimer, Sealeo og Hariyama. De to sistnevnte var nye i pokedexen, og også noe jeg kunne ha evolvet med et lucky egg den 20. og fått 2000 xp isteden for 500 pr. stk. ;) Likevel er det jo gøy å ta de vilt også da. Avataren løp litt rundt så jeg fikk snurret gymmen noen ganger, selv om jeg ikke normalt når den fra kontoret. Akkurat nå har jeg to i gym, og håper én blir slått ut før midnatt, - får stort sett 50 coins pr. dag heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Sommerfugl83 skrev:

Er du sikker på at det bare ville vært med ungdom i gruppene da? I den byen jeg hører til er alderen stort sett 40+ som møter på disse raidene. Ofte noen som har med seg barna sine (inkl meg), men ellers er vi mellom 30-70år ;) Har også vært med i ulike grupper i nærheten av hytta ( også lite sted) om sommeren og det er stort sett voksne folk der også. Måtte over en liten flauhets-terskel når jeg skulle være med første gangen, men nå går det helt fint :)

Nei det kan godt hende at det er mest godt voksne. Ungdommen har vel for det meste sluttet å spille. Nei jeg vet ikke, synes likevel det er litt småflaut å opprette en raidgruppe på facebook når jeg ikke kjenner noen på min alder som spiller... :P

Idag klekket 10km-egget mitt og jeg fikk min aller første Mareep!!! :nori::yvonne:
Det var mye vind i dag og det likte tydeligvis Abra veldig godt, for den poppet opp overalt! Spawnet en på over 1000 cp men fordi jeg var treg å ta den, ble det error og så forsvant den.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har klekket tre egg i dag og fått Treecko, Aerodactyl og Charmander.

Ellers så har det mest spennende jeg har fanget i dag vært 3x Machop, 2x Magikarp, Wailmer, Qwilfish, Delcatty og Lotad ble det en av hver av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ardwinna skrev:

Nei det kan godt hende at det er mest godt voksne. Ungdommen har vel for det meste sluttet å spille. Nei jeg vet ikke, synes likevel det er litt småflaut å opprette en raidgruppe på facebook når jeg ikke kjenner noen på min alder som spiller... :P

Idag klekket 10km-egget mitt og jeg fikk min aller første Mareep!!! :nori::yvonne:
Det var mye vind i dag og det likte tydeligvis Abra veldig godt, for den poppet opp overalt! Spawnet en på over 1000 cp men fordi jeg var treg å ta den, ble det error og så forsvant den.

Endelig fikk du sauen din , bæææææ, gratulerer :)

Her er det også mye Abra når det er vind.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg endelig Hitmontop!! Den dukket opp på nearby, og dermed ble det en liten omveg på vei til jobb :P fikk den etter tre ultraballer og razz berries, den har stukket av den ene gangen jeg har møtt den før... gøy med ny og litt uvanlig i dexen!

Anonymkode: 8ab53...fc4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

I dag fikk jeg endelig Hitmontop!! Den dukket opp på nearby, og dermed ble det en liten omveg på vei til jobb :P fikk den etter tre ultraballer og razz berries, den har stukket av den ene gangen jeg har møtt den før... gøy med ny og litt uvanlig i dexen!

Anonymkode: 8ab53...fc4

Gratulerer :)

Har aldri sett den vill, trudde vi måtte evolve til den, men nå har jo du motbevist det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt et Cloyster og Charmelon raid i dag, men er fortsatt sur fordi jeg var 2-3 sek i fra å klare et level 3 Omastar raid, grunnen var nok at jeg måtte bytte ut den 6 pokemonen som var min beste Jolteon på CP 2700, den var ikke helt frisk, og så måtte jeg sette inn en på kun CP 2200 istedenfor.....drit og dra....:fart2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært på Lillehammer idag, men samboeren kjørte så da måtte jeg bare slenge meg innom noen pokestops vi passerte og ingen gymmer.:P Jeg fikk tatt noen pokemoner da, bl.a. en Zangoose, en Dunsparce, en Machop, en Mantine og en Electrike. Igår klekket jeg en Totodile og så satte jeg 2 x10 km egg til klekking. Med skyet vær var det mye Clefairy, Marill, Gulpin og Nidoran idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Taperen skrev:

Har tatt et Cloyster og Charmelon raid i dag, men er fortsatt sur fordi jeg var 2-3 sek i fra å klare et level 3 Omastar raid, grunnen var nok at jeg måtte bytte ut den 6 pokemonen som var min beste Jolteon på CP 2700, den var ikke helt frisk, og så måtte jeg sette inn en på kun CP 2200 istedenfor.....drit og dra....:fart2:

Bra de du fikk tatt da. :) Ergerlig når det er så kort tid igjen! Du kan jo prøve flere ganger på det samme raid passet, eller hadde du ikke mer revive og potion igjen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Hanne67 skrev:

Bra de du fikk tatt da. :) Ergerlig når det er så kort tid igjen! Du kan jo prøve flere ganger på det samme raid passet, eller hadde du ikke mer revive og potion igjen?

Med 2-3 sek igjen så kommer times up rimelig kjapt, så får ikke spille en gang til, og hadde ikke tid til å kjøre rundt i byen for å sanke inn revive og potion for å prøve en gang til, tror jeg må powre opp flere av mine mons, men er så inni granskogen kjip på stardust......:P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen som vet med Feebas - må du gå 20 km med akkurat den du skal evolve, eller kan du gå med en Feebas og evolve en annen? :)

Anonymkode: 8ab53...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet med Feebas - må du gå 20 km med akkurat den du skal evolve, eller kan du gå med en Feebas og evolve en annen? :)

Anonymkode: 8ab53...fc4

Ja det er kun den du har gått 20 km med som kan evolves.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Taperen skrev:

Ja det er kun den du har gått 20 km med som kan evolves.

Så hvis man har flere Feebas, så er det kun akkurat den Feebas'en man går med som kan evolves videre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Ardwinna skrev:

Så hvis man har flere Feebas, så er det kun akkurat den Feebas'en man går med som kan evolves videre?

Jepp :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...