Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Har hatt meg en liten tur nå i forbindelse med jobb, fikk satt meg inn i noen gymmer, så nå er jeg inne i 15 stk.

Har fanget Magikarp, Wailmer, Ralts, en wonder Azumarill, og en Bulbasaur (var noen som manglet Venosaur her inne, tenkte på deg da) og ved dette kjente Pokestopet nede ved sjøen måtte jeg bare innom på hjemveien, fikk fanget ikke mindre en 3 stk Carvanha der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så et silhuett her i sta når je skulle hente dattera mi, så vi stakk innom i nabolaget og fanget den på hjemveien, var ikke det helt store da en har nok i haugevis til og evolve til den, monsen var en Sealeo, men artig lell å fange den wild :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Taperen skrev:

Krokodilla?! Ikke helt med nå...

Unown må vel være det mest usosiale vesenet i pokemon go, har aldri sett snurten av den....

Screenshot_20180112-182955.thumb.png.197a7b6100181aba72c0aea7450c06cb.png

Anonymkode: 2fb0a...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ettermiddag fant jeg mange fra gen 1, bl.a. flere Eevee, Bellsprout, Beedrill og Azumarill. Det var også endel Gulpin og Poochyena. Jeg passerte mange gymmer, men de var enten fulle eller feil lag med fulle hjerter, - lettest å sette inn/nedkjempe tidlig på dagen. Jeg fikk satt inn i to stykker da, og håper de holder til etter midnatt, da jeg allerede har fått mine 50 coins idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var innom Pokestopet ned ved sjøen en gang nå i kveld, fanget først en Dragonite, så en Dragonair, og til slutt en Kingler, men ingen av de hadde god IV, men alltid kjekt å få seg litt Dratini Candy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la merke til at vi hadde fått to nye bokser i shop'en, så fant ut at jeg skulle sjekke for updates og fant dette:

Link: https://pokemongolive.com/en/post/communityday

"Celebrate the first Pokémon GO Community Day on January 20, 2018 
Mark your calendars, Trainers. The first Pokémon GO Community Day will take place on January 20, 2018, and it features Pikachu! Explore your local parks with family and friends to catch Pikachu that know the exclusive event move Surf. While you’re out exploring your local parks and making new friends, you’ll also earn double XP during event hours.

See below for event hours in your region: 
The Asia-Pacific region: January 20, 2018, from 12:00 P.M. to 3:00 P.M. JST (GMT +9) 
Europe, the Middle East, Africa, and India: January 20, 2018, from 10:00 A.M. to 1:00 P.M. UTC (GMT +0) 
The Americas and Greenland: January 20, 2018, from 11:00 A.M. to 2:00 P.M. PST (GMT -8)"

I Norge så blir det fra kl 11.00 til 14.00. den 20. januar.

For de som har mulighet til å ta de legendariske, så er Kyogre tilgjengelig fram til kl 22.00 den 14. februar.

Endret av Hanne67
Feil opplysning ang. klokkeslett
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hanne67 skrev:

Jeg la merke til at vi hadde fått to nye bokser i shop'en, så fant ut at jeg skulle sjekke for updates og fant dette:

Link: https://pokemongolive.com/en/post/communityday

"Celebrate the first Pokémon GO Community Day on January 20, 2018 
Mark your calendars, Trainers. The first Pokémon GO Community Day will take place on January 20, 2018, and it features Pikachu! Explore your local parks with family and friends to catch Pikachu that know the exclusive event move Surf. While you’re out exploring your local parks and making new friends, you’ll also earn double XP during event hours.

See below for event hours in your region: 
The Asia-Pacific region: January 20, 2018, from 12:00 P.M. to 3:00 P.M. JST (GMT +9) 
Europe, the Middle East, Africa, and India: January 20, 2018, from 10:00 A.M. to 1:00 P.M. UTC (GMT +0) 
The Americas and Greenland: January 20, 2018, from 11:00 A.M. to 2:00 P.M. PST (GMT -8)"

I Norge så blir det fra kl 11.00 til 02.00. den 20. januar.

For de som har mulighet til å ta de legendariske, så er Kyogre tilgjengelig fram til kl 22.00 den 14. februar.

Kult at det blir en dag per måned med Pokemons med special moves😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, SunnivaOslo skrev:

Kult at det blir en dag per måned med Pokemons med special moves😁

Ja, kjempebra at det blir et dagsevent hver måned, for det har vært litt kjedelig når det har gått så lang tid mellom hver. I tillegg til å fange en spesiell pokemon, så får man enten mer XP eller Stardust, og Lure som varer i tre timer:

"Once a month, we’ll host a Pokémon GO Community Day event starring a special Pokémon, which will appear frequently around the world for just a few hours. When caught during the event, this special Pokémon will know an exclusive move. Other bonuses will be in effect during the event, such as increased XP or Stardust, and Lure Modules activated during the event will last for three hours.

We’re constantly blown away by the passion of Pokémon GO players around the world, and we hope that each Pokémon GO Community Day will help add to the excitement of local events and meetups. Remember always to be alert and stay safe while playing and to be respectful of public spaces when exploring your community. Stay tuned to our social media channels and check out the Pokémon GO Community Day event page each monthto learn about that month’s featured Pokémon, special bonuses, and event times."

 

Endret av Hanne67
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Taperen skrev:

Mareep, Smoochum og Elekid klekt ut i kveld.

 

12 timer siden, Taperen skrev:

Var innom Pokestopet ned ved sjøen en gang nå i kveld, fanget først en Dragonite, så en Dragonair, og til slutt en Kingler, men ingen av de hadde god IV, men alltid kjekt å få seg litt Dratini Candy :)

Misunnelig!!! :sur:

Har ikke så store pokemonforhåpninger for dagen men vi får se hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra 28. februar slutter Pokemon Go å virke på iPhone 5, iPhone 5c og flere typer iPad fra 2013 og eldre. Dette er de som ikke kan oppgraderes til iOS 11. Dermed kan jeg ikke bruke den på iPad'en min etter den datoen lenger, så bra jeg har ny mobiltelefon, - Motorola (android 7.1.1). Den største fordelen med iPad til spillet, er at skjermen er større og kan til nød brukes i bil. Dessuten er den mer nøyaktig på GPS. 

Info her: https://support.pokemongo.nianticlabs.com/hc/en-us/articles/115016003208

Endret av Hanne67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke spilt så mye i dag men kjørte litt rundt i byen og snurret stops og fanget noen få pokiser. Fanget noen av de vanligste, inkludert en Eevee + at jeg fanget en vill Graveler, klekket en Treecko og fanget min første Barboach. Nå er jeg oppe i 46 gen 3.
Har et 10km-egg som klekkes om noen få km så er veldig spent på hva det blir. Hadde håpet jeg fikk et par nye egg i dag men fikk ikke ett eneste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom inn til sentrum i dag, tok et Groudon raid. Deretter var neste legendariske den bye. 

Forsøkte to ganger, og den var veldig vanskelig å fange 😡

Anonymkode: 8aabb...65d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke spilt idag og når ingen pokestop eller pokemoner her hjemme, - nærmeste pokestop er 2-3 km unna. Tenkte jeg skulle tatt bilen, men så kom jeg på at det er greit med den 7. dagen den 20., så da får jeg ta det fra imorgen. 

Ardwinna: Gratulerer med bra pokemoner, og alltid moro å finne noe nytt! Jeg har bare 29 fra gen 3.Noen ganger har jeg nesten gått tom for egg, for det er ikke alltid det fyller seg opp så fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuffet over at ingen av boksene til salg nå inneholder super-inkubatorer 🙈 Sparer coins for harde livet! 

Anonymkode: 84a62...421

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, Hanne67 skrev:

Ja, kjempebra at det blir et dagsevent hver måned, for det har vært litt kjedelig når det har gått så lang tid mellom hver. I tillegg til å fange en spesiell pokemon, så får man enten mer XP eller Stardust, og Lure som varer i tre timer:

"Once a month, we’ll host a Pokémon GO Community Day event starring a special Pokémon, which will appear frequently around the world for just a few hours. When caught during the event, this special Pokémon will know an exclusive move. Other bonuses will be in effect during the event, such as increased XP or Stardust, and Lure Modules activated during the event will last for three hours.

We’re constantly blown away by the passion of Pokémon GO players around the world, and we hope that each Pokémon GO Community Day will help add to the excitement of local events and meetups. Remember always to be alert and stay safe while playing and to be respectful of public spaces when exploring your community. Stay tuned to our social media channels and check out the Pokémon GO Community Day event page each monthto learn about that month’s featured Pokémon, special bonuses, and event times."

 

Kjekt med noe nytt i PokemonGo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ardwinna skrev:

Har ikke spilt så mye i dag men kjørte litt rundt i byen og snurret stops og fanget noen få pokiser. Fanget noen av de vanligste, inkludert en Eevee + at jeg fanget en vill Graveler, klekket en Treecko og fanget min første Barboach. Nå er jeg oppe i 46 gen 3.
Har et 10km-egg som klekkes om noen få km så er veldig spent på hva det blir. Hadde håpet jeg fikk et par nye egg i dag men fikk ikke ett eneste.

Kjekt at du får noe nytt da, ingen nye her i dag, men har spillt lite da, har 42 av gen 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bitteliten pokemon tur med yngste dattera i kveld endte med dette som det mest spennende, 2-3 stk Wailmer, Feebas, Hariyama og en Carvanha 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hanne67 skrev:

 Jeg har bare 29 fra gen 3.

 

2 timer siden, Taperen skrev:

Kjekt at du får noe nytt da, ingen nye her i dag, men har spillt lite da, har 42 av gen 3

Mulig dere spiller litt mer seriøst enn meg og ikke er så overivrig på å evolve ;):ler: Jeg gidder ikke vente på events eller bruke lucky egg, jeg evolver så snart jeg får sjansen. Det blir lite poeng men jeg synes det er det å samle forskjellige pokemon som er mest gøy med spillet, og da har jeg ikke tålmodighet til å vente med evolving :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...