Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

1 time siden, Hanne67 skrev:

Jeg gikk en tur og klekket pokemoner, og det ble en Seedot og Rhyhorn i 5 km eggene, og en Miltank i 10 km egget. Sistnevnte hadde jeg ikke fra før, så fint å få den. Ellers var jeg heldigere med de jeg fanget, for flere hadde høye CP og topp appraisals. I tillegg var de enkle å fange selv om jeg brukte vanlige baller, - de syntes nok det var litt trasig vær så de ville fort inn i ballen. Det er ganske kjølig og mye vind, men spillet viste snø eller skyet. Er det noen som har fått opp vind-symbolet i spillet?

Gratulerer med kua (miltank) :)

Har også gått tur og klekt egg, men ikke noe spennende, fikk også en Rhyhorn, ellers så gikk jeg tom for strøm i kjølen, så mistet ca 1,5 km..

Ja jeg har hatt vind symbolet oppe to tre ganger.

Klarer også og sanke 50 coins til dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

39 minutter siden, Taperen skrev:

Gratulerer med kua (miltank) :)

Har også gått tur og klekt egg, men ikke noe spennende, fikk også en Rhyhorn, ellers så gikk jeg tom for strøm i kjølen, så mistet ca 1,5 km..

Ja jeg har hatt vind symbolet oppe to tre ganger.

Klarer også og sanke 50 coins til dagen :)

Takk for det, - litt o.k. med dyr som ser nesten ut som dyr i virkeligheten, det samme med sauen også. Jeg trodde spillet skulle vist vind idag, siden det blåser så mye, - og så trenger jeg mer av dragon-typene. 

Utrolig kjedelig å gå tom for strøm, da blir liksom gåturen litt bortkastet. Powerbank er kjekt å huske på å ta med. Det hjelper å ha mobilen i en vott, og gjerne med en håndvarmer oppi.

Jeg kjøpte plass til 50 flere pokemon, så nå kan jeg ha 750 stk. Håper på et candy-event etterhvert, så da er det greit å ha noen på lager.

Endret av Hanne67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en som står i gym på fjerde dagen, så håper den blir kastet ut idag. Imorgen passerer jeg en gym og får forhåpentligvis satt inn en.

Endret av Hanne67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Hanne67 skrev:

Takk for det, - litt o.k. med dyr som ser nesten ut som dyr i virkeligheten, det samme med sauen også. Jeg trodde spillet skulle vist vind idag, siden det blåser så mye, - og så trenger jeg mer av dragon-typene. 

Utrolig kjedelig å gå tom for strøm, da blir liksom gåturen litt bortkastet. Powerbank er kjekt å huske på å ta med. 

Jeg kjøpte plass til 50 flere pokemon, så nå kan jeg ha 750 stk. Håper på et candy-event etterhvert, så da er det greit å ha noen på lager.

Har kjøpt meg plass til 1300, sparer på noen av de sjeldne til et evt dobbel Candy event

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått en liten tur og fått 2 nye idag: Shroomish og Barboach. Det er gøy å få flere i dexen. 😊 Det var iskaldt og vind ute, så jeg synes jeg gjorde meg fortjent til dem. 

Gratis med Miltank, Hanne67! Det er alltid moro å klekke noen man ikke har fra før. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg ikke sett snurten av zangoose. I dag så var jeg bare på feil sted, satt på cafe med en venninne i noen timer, er en gym rett utenfor, så pleier og få samlet opp en god del baller når jeg sitter der. Men nei dama mi var på vandring 50-100 m unna. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Katla80 skrev:

Jeg har gått en liten tur og fått 2 nye idag: Shroomish og Barboach. Det er gøy å få flere i dexen. 😊 Det var iskaldt og vind ute, så jeg synes jeg gjorde meg fortjent til dem. 

Gratis med Miltank, Hanne67! Det er alltid moro å klekke noen man ikke har fra før. 

Takk for det, og gratulerer med to nye til deg også! Jeg og junior var på en liten skitur i kveld og klekket ut Cleffa i et 2 km egg. Det dukket også opp en ny på nearby, men fant den ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt i dag er dette det mest spennende som er fanget for meg Carvanha x3, Barboach x3, Magikarp x3(alle tre fanget samtidig ved Pokestopet nede ved sjøen) Wailmer, Shroomish x2 og Magnemite x3 denne trenger jeg i jakten på gull i stål.

Har klekket Elekid, Poochyena og Tyrogue 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var endel nytt jobbmessig så jeg fikk ikke fanget så mange, men tok noen før jeg begynte. Jeg satte også en inn i en gym som jeg håper blir slått ut før midnatt, evt, den andre jeg har i gym på femte dagen. Så ikke noe nytt, men det kryr av Spheal her selv om det er langt unna vann. Det mest spennende jeg fanget var vel en Skiploom.

Endret av Hanne67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kryr av Spheal her også. Utenfor butikken spawnet det tre stykker rett ved siden av hverandre. Så nå har jeg fått Walrein i pokedexen også. Jeg får litt hetta av Walrein, den ser ut som en klovn og klovner er skumle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor Careful-advarselen og fare for hasardiøst vær kommer opp, når det er delvis skyet. :P Det har jo vært sånt vær før uten at dette ekstra kommer opp, - men går greit å spille likevel da. Da ramle den jeg satte inn idag ut, så nye 50 coins inn i kassa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hanne67 skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor Careful-advarselen og fare for hasardiøst vær kommer opp, når det er delvis skyet. :P Det har jo vært sånt vær før uten at dette ekstra kommer opp, - men går greit å spille likevel da. Da ramle den jeg satte inn idag ut, så nye 50 coins inn i kassa.

Får opp det samme jeg også, jeg holder til på Sørlandet.

Hadde meg en runde i formiddag og satte inn i gym, hadde 20 gym en stund utpå ettermiddagen, nå er jeg igjen i 11.

Fanget et par Magikarper i kveldinga, pluss Slowbro !! med 108 CP !!,  Charmander, et par Zangoose, og klekte ut en Cyndaquil 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også fått opp ekstremvær idag. Det stemmer ikke - det har vært nydelig solskinn og lite vind.

Jeg har gått en lang tur idag. Det var nesten ingen pokestop der, men jeg fikk klekket noen egg uten at innholdet var så veldig spennende. 

Fikk plassert meg i en gym og fikk 25 coins før jeg ble kastet ut. Bedre enn ingenting. 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Hanne67 skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor Careful-advarselen og fare for hasardiøst vær kommer opp, når det er delvis skyet. :P Det har jo vært sånt vær før uten at dette ekstra kommer opp, - men går greit å spille likevel da. Da ramle den jeg satte inn idag ut, så nye 50 coins inn i kassa.

Har fått den advarselen sjølv, til tross for skyfritt og sol på været som kjem opp etterpå.. God logikk. 

Ellers har det ikkje blitt noko særleg med pokemon-speling på meg dei siste dagane. Jobber nattevakter, så sover store deler av dagen. Nesten synd pokemon ikkje registrerer at man går på tredemølla på treningssenteret xD

Har faktisk fått litt nye i det siste likevel, når eg ser igjennom. Luvdisc, Carvahna og Corphish. Og så har eg klekka to 10km egg, (Ralts og Porygon), og fanga voldsomt mange Mudkip og Spheal, og eit par Zangoose og Treecko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først idag satte jeg inn en pokemon i gymmen utenfor jobben + fikk Corphish som ny i pokedexen. Etter jobb henta jeg pjokken på skolen og dro til et litt større tettsted 15 km unna, med fire gymmer. Der fikk jeg satt inn pokemoner i alle sammen, så med en som har stått ei snau uke så har jeg 6 stk i gymmer pr. nå. Da vi var nesten hjemme igjen, så fikk jeg endelig en Zangoose (CP 1567 og nest best appraisal). Fikk også fylt opp med egg, som var litt slunken etter helga, så nå er det 4 x 10, 4 x 5 og 1 x 2. Det var dagens rapport på pokemonfronten. :)

Endret av Hanne67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bruker dere noen app for å sjekke iv? Jeg har lastet ned pokegenie nå, og den virker veldig bra. Hvor mye skal man bry seg om iv?

Anonymkode: 2fb0a...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det partly cloudy, det været jeg liker minst (i pokemon). Også kommer det bare en million zigzagoner her idag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hanne67 skrev:

Først idag satte jeg inn en pokemon i gymmen utenfor jobben + fikk Corphish som ny i pokedexen. Etter jobb henta jeg pjokken på skolen og dro til et litt større tettsted 15 km unna, med fire gymmer. Der fikk jeg satt inn pokemoner i alle sammen, så med en som har stått ei snau uke så har jeg 6 stk i gymmer pr. nå. Da vi var nesten hjemme igjen, så fikk jeg endelig en Zangoose (CP 1567 og nest best appraisal). Fikk også fylt opp med egg, som var litt slunken etter helga, så nå er det 4 x 10, 4 x 5 og 1 x 2. Det var dagens rapport på pokemonfronten. :)

Ingen dårlig rapport det, grattis med Corpish:) den har ikke Taperen fått....

Bra med 10 km egg du har fått, håper det som er inni kan gjøre deg happy :). Her får jeg nesten utelukkende 5 km egg, lenge siden jeg har fått 10 km.

Har vært i nærmeste "storby" i dag, Kristiansand, men der var det kjipe greier for min del, var vel kanskje en Dragonair som ble den beste fangsten.....fikk satt meg inn i et par gymmer, ellers så var alle blå gymmer drita fulle....:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bruker dere noen app for å sjekke iv? Jeg har lastet ned pokegenie nå, og den virker veldig bra. Hvor mye skal man bry seg om iv?

Anonymkode: 2fb0a...e82

Jeg beholder alle over 91, og powrer opp de jeg føler for, de som jeg må ha til å ta raid pleier jeg å powre opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...