Gå til innhold

Sex med Sri Lankiske/ Indiske damer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann på 27 år som kun har datet eller drevet på med norske jenter siden jeg var 14. Jeg kjenner ikke til så mange utlendinger og derfor har det blitt slik at jeg bare har hatt sex med norske kvinner. For ca 6-7 måneder siden møtte jeg på ei jente med røtter fra Sri Lanka på en datingapp og ble fort betatt av henne. Hun hadde en så fin hudfarge og vakre mystiske øyne på bildene. Etter å ha tekstet med henne en stund inviterte jeg henne på middag hos meg og hun takket ja. Da hun kom til meg hadde hun på seg lårkort kjole og viste fram de flotte mørkebrune beina hennes. Jeg ville bare rive av henne klærne det øyeblikket hun kom inn døra og som jeg håpet på endte det med sex. Vi møttes noen ganger til etter det hos meg og det var deilig og ganske kult å se kontrasten mellom kroppene våre. Bare tanken på de mørke kjønnsleppene rundt den hvite pikken min gjør meg kåt. Vi mistet kontakten for noen måneder tilbake da jeg valgte å avslutte det pga diverse årsaker. Og nå sitter jeg her da og tenker fortsatt iblant på den deilige mørke kroppen hennes. Jeg synes norske jenter er like vakre men det var noe med henne som gjorde det hele spennende og som fikk meg til å få lyst på henne hele tiden. Dessverre har jeg ikke møtt på noen slike jenter etter henne. Flere her som har holdt på med jenter fra Sri Lanka/ India /Bangladesh og som har noen herlige minner fra disse vakre skapningene? Har knullet norske jenter etter henne men det er absolutt ikke det samme.

Anonymkode: c627b...f44

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fitte er fitte, som vi sier på Flisa!

Anonymkode: 063ff...151

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes en viss varaordfører i Oslo jeg ikke hadde hatt noenting i mot å utforska.

Anonymkode: 54606...5a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes en viss varaordfører i Oslo jeg ikke hadde hatt noenting i mot å utforska.

Anonymkode: 54606...5a8

Vel.....

2451327.jpg

Anonymkode: 063ff...151

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt jeg. Har møtt to jenter fra Sri Lanka på tinder. Hun ene hadde jeg et kort forhold med men det ble slutt etter at hennes foreldre fant ut og nektet hun i å være sammen med en ikke-tamiler. Var deilig sex så lenge det varte :sengekos: Hun siste kom på overnattingsbesøk etter at vi hadde vært en tur på byen (ingen sex selv om jeg prøvde). Hørte aldri fra hun igjen og jeg tok heller ikke kontakt selv om vi hadde god kjemi og det virket som hun koste seg. Begge jentene var kjempesøte og hadde nydelige smil. 

Anonymkode: c627b...f44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vel.....

2451327.jpg

Anonymkode: 063ff...151

Trekker uttalelsen min tilbake!!!

Anonymkode: 54606...5a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er enig med at indiske jenter er utrolig vakre ja ;) Kan jo hende at du likte jenta mer enn du tror uavhengig av hudfarge. Hvorfor sluttet du kontakt med henne hvis du fortsatt tenker på henne? Skader vel ikke å prøve å ta opp kontakten igjen hvis hun fortsatt er singel :)

Anonymkode: c627b...f44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke sagt nei til Linni Meister, men så er hun bare halvt Sri Lanker da :)

header-img-new.jpg

Anonymkode: c627b...f44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest steinbukk79
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hadde ikke sagt nei til Linni Meister, men så er hun bare halvt Sri Lanker da :)

header-img-new.jpg

Anonymkode: c627b...f44

Kvart Sri lanker må hun da være, hun er jo så lys i huden, dessuten har hun smurfe stemme, selv om hun ikke er blå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, steinbukk79 skrev:

Kvart Sri lanker må hun da være, hun er jo så lys i huden, dessuten har hun smurfe stemme, selv om hun ikke er blå...

Hun er Halvt. Moren hennes er opprinnelig fra Sri Lanka. 

Anonymkode: c627b...f44

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Ja. Jeg e en gutt o oppringelig fra sri lanka. Jeg har hatt en del tamilske jenter. De fleste var nydelige og holdte på kort tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mm må være veldig deilig å slikke fin rosa klitoris omringet av sjokoladelepper til de snertne sri lanka jentene! Er en drøm

Anonymkode: be0cb...6a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjort det én gang. Aldri mer. Luktet løk og krydder av hele kroppen. Virket nesten så det dunstet ut en eim ut av porene i huden. Helt utrolig. Turnoff deluxe.

Anonymkode: 87459...05b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fitte er fitte, men asiatiske damer er trangere enn norske damer. 

Anonymkode: 063ff...151

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mørk i huden selv og kvinne, skjønner at jeg ikke bør lese for mye i denne tråden... Hadde aldri falt meg inn å starte en tråd om at sex med menn med en bestemt hudfarge var bedre enn det andre. Folk er forskjellig, man har ulike preferanser og sånn er det. Syntes forresten det er sykt ekkelt av dere å poste bilder av personer (som like gjerne kan lese her inne), å kommentere negativt på utseendet til personen. 

Anonymkode: c59f6...928

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er mørk i huden selv og kvinne, skjønner at jeg ikke bør lese for mye i denne tråden... Hadde aldri falt meg inn å starte en tråd om at sex med menn med en bestemt hudfarge var bedre enn det andre. Folk er forskjellig, man har ulike preferanser og sånn er det. Syntes forresten det er sykt ekkelt av dere å poste bilder av personer (som like gjerne kan lese her inne), å kommentere negativt på utseendet til personen. 

Anonymkode: c59f6...928

Så nå at tråden er gammel, men likevel.. 

Anonymkode: c59f6...928

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gjort det én gang. Aldri mer. Luktet løk og krydder av hele kroppen. Virket nesten så det dunstet ut en eim ut av porene i huden. Helt utrolig. Turnoff deluxe.

Anonymkode: 87459...05b

HELT ENIG MED DEG!!..Lukter Curry og innvandrerbutikk av mange av dem..Eimen ut av porene dems er det jo ikke noe rart i...Dem såper seg jo inn med curry-såpe..Og ut av dusjen kommer det ikke vann,men kryddermix....TURN OFF..HOLDER MEG HELLER TIL DE SØTE NORSKE JENTENE...MYE BEDRE!!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Tyrk40 skrev:

Lukter Curry og innvandrerbutikk av mange av dem.

Og vi norske lukter det visst sur melkegulp av har jeg hørt utlendinger si. Veldig sjarmerende med andre ord. 

Anonymkode: 2d769...534

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 4/27/2017 den 23.01, AnonymBruker skrev:

Jeg er mørk i huden selv og kvinne, skjønner at jeg ikke bør lese for mye i denne tråden... Hadde aldri falt meg inn å starte en tråd om at sex med menn med en bestemt hudfarge var bedre enn det andre. Folk er forskjellig, man har ulike preferanser og sånn er det. Syntes forresten det er sykt ekkelt av dere å poste bilder av personer (som like gjerne kan lese her inne), å kommentere negativt på utseendet til personen. 

Anonymkode: c59f6...928

Helt enig med deg. Det er ekkelt at folk poster bilder av personer som ikke har noe å gjøre med denne tema!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Thu Apr 27 2017 den 22.57, AnonymBruker skrev:

Fitte er fitte, men asiatiske damer er trangere enn norske damer. 

Anonymkode: 063ff...151

Ja og så stønner de veldig:fnise:

Anonymkode: 1b47f...4e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...