AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #1 Skrevet 5. juli 2016 Venter snart min førstefødte, og blir forvirret i denne jungelen av bleier! Det finnes så mange typer! Hva er deres erfaring? hvilke bleier synes dere er de beste til nyfødte? Anonymkode: 069ed...49c
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #3 Skrevet 5. juli 2016 Her må du nesten prøve deg frem bare. Vi bruker Libero og Rema 1000 sine, men det betyr ikke at alle har samme favoritter som oss. Kommer litt an på passformen i forhold til din baby osv i forhold til lekasjer. Jeg synes Libero er mykere enn Rema sine f.eks, men en good del dyrere så vi varierer litt. Generellt så er mange "misfornøyd" med Pampers pga lukten, vet ikke om det er en slags lotion i? Anonymkode: 38772...fb5
Gjest Sobril Skrevet 5. juli 2016 #4 Skrevet 5. juli 2016 Synes pampers er topp. Tulla er 5 måneder og har aldri vært sår. Libero sine synes jeg ikke absorberer godt nok og har dårligere passform. Men det er nå MIN erfaring
Hattivatti Skrevet 5. juli 2016 #5 Skrevet 5. juli 2016 Mine har brukt Pampers frem til de har passet inn i Rema 1000 sine bleier. Bleier har veldig forskjellig passform, så du må bare prøve deg frem til du finner de du liker best.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #6 Skrevet 5. juli 2016 Syns det meste utenom pampers fungerer foretrekker libero touch for de er så myke og absorberer godt. Men rema, coop og vanllig libero fungerer også godt Anonymkode: 62fca...11a 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #7 Skrevet 5. juli 2016 Vi liker Libero Touch best siden de er så myke. Pampers liker vi ikke, vår baby ble sår etter å ha brukt to stykker fra en prøvepakke. Byttet tilbake til Libero og har ikke vært sår siden. Anonymkode: b6c92...373 1
neon_sun Skrevet 5. juli 2016 #8 Skrevet 5. juli 2016 Vi brukte libero frem til 2 måneder, etter det rema 1000 sine. Veldig fornøyd, bruker ca en pakke i uken til 26 kroner :-)
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #9 Skrevet 5. juli 2016 Libero Touch er fantastiske Viss jeg selv skulle ha gått i bleier 22 timer i døgnet hadde jeg i hvertfall valgt disse, så da får barnet de også. Pampers kan ikke regnes som bleier. Anonymkode: f9613...bbf
Gjest Sobril Skrevet 5. juli 2016 #10 Skrevet 5. juli 2016 Hvorfor er så mange negative til pampers? Er det noe rart med ungen min som hverken blir sår eller har bleier som lekker?
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #11 Skrevet 5. juli 2016 7 minutter siden, Sobril skrev: Hvorfor er så mange negative til pampers? Er det noe rart med ungen min som hverken blir sår eller har bleier som lekker? De er kjent for å inneholde mineralolje som ikke akkurat er så bra for barnets hud. Anonymkode: fdb03...ff4 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #12 Skrevet 5. juli 2016 4 minutter siden, Sobril skrev: Hvorfor er så mange negative til pampers? Er det noe rart med ungen min som hverken blir sår eller har bleier som lekker? Jeg tror, uten at jeg skal si det for sikkert, at pampersbleiene er tilsatt en slags lotion som noen babyer reagerer på. Husker jeg googlet bleier selv før fødsel og kom over mange som var negative til disse bleiene. Vi hadde en pakke som vi prøvde, vår gutt reagerte ikke på de, men jeg likte ikke lukten og foretrakk egentlig andre bleier. Det sagt tror jeg ikke det er noe farlig å bruke bleiene akkurat Anonymkode: 38772...fb5
Biloba Skrevet 5. juli 2016 #13 Skrevet 5. juli 2016 15 minutter siden, Sobril skrev: Hvorfor er så mange negative til pampers? Er det noe rart med ungen min som hverken blir sår eller har bleier som lekker? Vi bruker også Pampers, pga passformen på vår. Skulle gjerne hatt lotionfrie, men det var jo håpløst å få avføringslekkasjer på flere sett med ulltøy daglig. Babyen har veldig god hud.
Anonym90059005 Skrevet 5. juli 2016 #14 Skrevet 5. juli 2016 Gå for billigbleiene, minst like bra som Libero/Pampers.
Minlillelykke Skrevet 5. juli 2016 #15 Skrevet 5. juli 2016 Vi foretrakk libero helt i starten, byttet til pampets active fit ved 3 mnder ca. Nå bruker vi rema bleier
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #16 Skrevet 5. juli 2016 Vi bruker Pampers og er fornøyd med det Anonymkode: 72d4f...5fc
Susa Skrevet 5. juli 2016 #17 Skrevet 5. juli 2016 Vi har brukt libero de første mnd, bytta til coop når de passa inn i det. Storebror brukte libero up and go etterhvert som han ble større.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #18 Skrevet 5. juli 2016 Vi har brukt litt forskjellige i perioder. Har brukt libero for det meste, men nå er han imellom to størrelser der så de begynte å lekke av og til, så nå bruker vi pampers. Anonymkode: 2039a...4c5
juliane Skrevet 5. juli 2016 #19 Skrevet 5. juli 2016 Vår erfaring er at det endrer seg litt etter hvert som babyen vokser. Vi hadde f.eks masse remableier i str 2 siden vi hadde fått bleiekake, de syntes vi var skikkelig dårlige, fikk masse lekkasjer og bleiene var fuktige utenpå. Remableier i 3 og 4 har derimot vært helt topp. Vi bruker mest Coopbleiene nå, billige og gode!
Silfen Skrevet 5. juli 2016 #20 Skrevet 5. juli 2016 pampers, den gang jeg brukte de, var stive og ekle og stinket.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå