Bendie 718 5 775 Skrevet 6 timer siden #16661 Del Skrevet 6 timer siden Midgard skrev (20 minutter siden): Kanskje det er en uttrykk for at de ikke var bundet fast. Når han bruker det som begrunnelse på at det tyder på at de er to, så mener jeg det. At en gjerningsmann ikke vil ha kontroll. Lenke til innlegg Del på andre sider
Midgard 3 209 5 853 Skrevet 4 timer siden #16662 Del Skrevet 4 timer siden Bendie skrev (1 time siden): Når han bruker det som begrunnelse på at det tyder på at de er to, så mener jeg det. At en gjerningsmann ikke vil ha kontroll. Men vk skulle ha kontroll på begge pluss jha. Han sier klart ut at han IKKE kan vurdere det som det er flere gjerningsmenn, men du kan tydeligvis det. Hva er din ekspertise? Lenke til innlegg Del på andre sider
Aliquis 2 205 14 995 Skrevet 2 timer siden #16663 Del Skrevet 2 timer siden On 6/29/2022 at 3:23 AM, Callisto83 said: La meg gjette, "Drapene i Baneheia - to historier, en sannhet"? Beklager altså, men punktene jeg nevner er ikke hentet ut fra løse luften. Det er hva de som var satt til å jobbe med saken reagerte på. Om du tror det er en bok om vitnepsykologi så skjønner jeg at du ikke aner hva vitnepsykologi er. Lenke til innlegg Del på andre sider
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå