Gå til innhold

Skravletråd mars/april 2017


Aomame

Anbefalte innlegg

10 timer siden, j86 skrev:

Hei!

Hyggelig å være i samme termingruppe igjen :nigo:Gratulerer så masse med spiren. Hvordan er formen? 

Formen er ganske så fin enda, men nå er de veldig tidlig, så jeg er redd det kan komme noe de nærmeste ukene nå.

jeg er fryktelig trøtt og får øresus og kvalme på kvelden hvis jeg blir for sliten bare :sFun_sleeping: så ikke noe å klage på, bare å legge seg!

 

Hvordan er det med deg? Spennende med UL i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her vil jeg være med! Tok en CBD i dag som viste gravid, 1-2! :hoppendeglad: 

3+5 og termin 26. april :gravid: Krysser alt for at spiren vil bo der inne frem til da!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg inn med termin 27.april :nigo:  4+0 i dag, hvis jeg tar utgangspunkt i forrige mens. Antakelig litt kortere på vei, men det er greit å regne likt som lege og jordmor kommer til å gjøre frem til oul 

Har ei jente fra før som er født sommeren 2015 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;) Hvis denne, i motsetning til storesøster, velger å holde seg inne noen dager over termin vil vi alle ha bursdag innenfor 1 måned :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Nautika skrev:

;) Hvis denne, i motsetning til storesøster, velger å holde seg inne noen dager over termin vil vi alle ha bursdag innenfor 1 måned :fnise:

Hehe, genialt med litt oppsamling da ;) 

 

Jeg har termin en drøy uke før deg, og syntes det var kjempegenialt ettersom (som jeg sa til samboer): "Vi kjenner jo ingen andre som har bursdag i april". En litt furt samboer måtte da minne meg på at jo, han har jo faktisk bursdag 2 dager etter termin... Det tenkte ikke jeg på nei :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig med nye fjes her! Har lagt dete til i lista :) 

I dag er jeg 12+0 uker på vei. Hurra! Nå vet de fleste venner og familie at jeg er gravid. Må bare få sagt det på jobben også. Gruer meg litt for jeg har bare jobbet der i tre måneder :sjenert: Men det er greit å få det overstått. Det er en fast jobb i en statlig virksomhet med mange ansatte, så de klarer seg fint. Magen har begynt å vise seg litt allerede. Stemmer at den kommer tidligere i andre svangerskap for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen her Nautika :nigo: 

Etter tidlig UL ble jeg satt frem litt, til 2 mars. Kunne du oppdatert det @Aomame

Alt var heldigvis helt topp topp på ultralyden, så nå er det jo egentlig bare å begynne å glede seg.

Vi har ferie de neste to ukene, så starter jeg i ny jobb i september. Blir ikke så veldig gøy å si i fra på jobb her heller, men sånn er nå livet. Får virkelig sjekket om det er en bra sjef jeg har fått meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg egentlig hører til her jeg, sniker litt rundt sånn i starten iallfall. Jeg testet svakt positivt på søndag, og litt sterkere i går. I følge appen på telefonen min så skulle jeg hatt eggløsning 7.august, men hadde el-murringer 3.-5.august, så tipper EL var da. Er vel da 3+5 uker på vei :ohmy:

Orker ikke å være så positiv til dette ennå, da jeg slet veldig med frykten for å miste da jeg ble gravid sist. Det gikk fint da altså, og resultatet er nå litt over 2 år gammel. Tenker vel at det skal mye til å ha like mye flaks denne gangen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må dessverre takke for meg i denne terminklubben etter en spontanabort i går, da jeg var 9+5. Fikk der bekrefta på ultralyd i dag. Masse lykke til til alle dere andre, håper dere får friske og gode svangerskap :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Acerola skrev:

Jeg må dessverre takke for meg i denne terminklubben etter en spontanabort i går, da jeg var 9+5. Fikk der bekrefta på ultralyd i dag. Masse lykke til til alle dere andre, håper dere får friske og gode svangerskap :) 

Ånei! Så utrolig leit :( Stor klem til deg, og lykke til videre! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Acerola skrev:

Jeg må dessverre takke for meg i denne terminklubben etter en spontanabort i går, da jeg var 9+5. Fikk der bekrefta på ultralyd i dag. Masse lykke til til alle dere andre, håper dere får friske og gode svangerskap :) 

Stor klem:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Acerola skrev:

Jeg må dessverre takke for meg i denne terminklubben etter en spontanabort i går, da jeg var 9+5. Fikk der bekrefta på ultralyd i dag. Masse lykke til til alle dere andre, håper dere får friske og gode svangerskap :) 

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, Acerola skrev:

Jeg må dessverre takke for meg i denne terminklubben etter en spontanabort i går, da jeg var 9+5. Fikk der bekrefta på ultralyd i dag. Masse lykke til til alle dere andre, håper dere får friske og gode svangerskap :) 

Uff, så trist Acerola! Håper du har det bra etter forholdene! Det er tungt å miste uansett, men ekstra tungt og vanskelig blir det når man har kommet så langt på vei og føler seg så nære den "magiske grensen" på 12 uker. Ta godt vare på deg selv i dagene som kommer! :klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6+4 i dag, og jeg har vært på tidlig UL og hørt på hjertelyden til Minien :)  :rodmer::strix:

Ekstremt betryggende at den ligger på riktig sted denne gangen, og at det ikke er noe galt selv om jeg har hatt litt småblødninger og brunlig utflod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Marimba skrev:

6+4 i dag, og jeg har vært på tidlig UL og hørt på hjertelyden til Minien :)  :rodmer::strix:

Ekstremt betryggende at den ligger på riktig sted denne gangen, og at det ikke er noe galt selv om jeg har hatt litt småblødninger og brunlig utflod. 

Gratulerer!:strix:

Fikk du høre hjertet så tidlig? Vi var på privat UL i uke 10 og vi fikk bare se det, ikke høre noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Birdo skrev:

Gratulerer!:strix:

Fikk du høre hjertet så tidlig? Vi var på privat UL i uke 10 og vi fikk bare se det, ikke høre noe.

Jepp, helt utrolig! Var på kvinneklinikken på Jessheim (privat). De skrytes opp i skyene diverse steder, og er ganske frempå når det gjelder ul-utstyr. Kosta 1300, men verdt hver krone. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...