Gå til innhold

Skravletråd mars/april 2017


Aomame

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

34 minutter siden, Nautika skrev:

Lillesøster kom som en rakett 30.april, dagen før termin. :hjerte:

Gratulerer :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Oi. Så hyggelig å mimre! 

Her ligger jeg for øyeblikket på sykehuset og er rugekasse for lillesøster :hjerte:. Gleder meg masse til hun er født og vi får to tette, men håper hun holder seg inne noen uker til, er i uke 32 nå med svangerskapsforgiftning.

Storesøster er verdens herligste! Blir 16 måneder neste uke og skal da begynne i barnehagen. Hun er bare blid, fornøyd og aktiv hele tiden og elsker mennesker og oppmerksomhet. Savner henne når jeg ligger her ja, men hun er på besøk hver dag og sjarmerer resten av avdelingen her 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Marimba skrev:

Oi. Så hyggelig å mimre! 

Her ligger jeg for øyeblikket på sykehuset og er rugekasse for lillesøster :hjerte:. Gleder meg masse til hun er født og vi får to tette, men håper hun holder seg inne noen uker til, er i uke 32 nå med svangerskapsforgiftning.

Storesøster er verdens herligste! Blir 16 måneder neste uke og skal da begynne i barnehagen. Hun er bare blid, fornøyd og aktiv hele tiden og elsker mennesker og oppmerksomhet. Savner henne når jeg ligger her ja, men hun er på besøk hver dag og sjarmerer resten av avdelingen her 😛 

Gratulerer så masse!😍 Krysser fingrene🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Birdo skrev:

Gratulerer så masse!😍 Krysser fingrene🤞🏻

Takk for det 😊 

Hvordan går det der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Marimba skrev:

Takk for det 😊 

Hvordan går det der?

Veldig bra, vi storkoser oss😍 Livet med en halvannet åring er travelt, men så utrolig morsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...