Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flyttet for et par år siden hit og fikk meg jobb med en gang. Trivselen er middels, ikke det jeg vil resten av livet men for å ha om lønn da. Jeg har fått et tilbud om noe i utlandet, vil ikke si hva, men det er drømmen. Saken er at sjefen ikke vet om h*n kan tilby meg like mye når jeg kommer tilbake. 

Men før jeg var sikker på om jeg ville satse på dette, ble jeg oppringtav mange av jobbene jeg hadde søkt på.. Så jeg tenker at dersom dette ikke funker kan jeg nok fort få meg en annen jobb. Det er bare at dette er drømmen min og jeg vil ikke la penger osv stå i veien. Jeg skal uansett ikke bli værende der jeg er... 

Jeg betaler jo husleie der jeg bor og, for jeg bor ikke hos foreldrene. 

Anonymkode: f5073...a2e

Skrevet

Hva er det du egentlig lurer på? Er spørsmålet i overskriften det eneste du har?

Nei, jeg synes ikke det virker som du tar en risiko. Du ser ut til å ha gode jobbutsikter her i landet når du en gang vender nesa hjemover igjen, (hvis ikke arbeidsmarkedet har forandret seg drastisk på den tiden) og du beskriver jobben i utlandet som drømmejobben. Da er det vel bare å hive seg ut i det.

Leiligheten din må du jo si opp og har ikke den å komme tilbake til da. Det er en ulempe. Men du kan bo midlertidig hos familie f.eks til du får egen, ny leilighet igjen. Men den tid, den sorg. Lev ut drømmen med jobben i utlandet, hvis det er så at du nå har fått et tilbud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...