Gå til innhold

Den store vesketråden - á la TPF


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 6/29/2017 den 10.24, Tingelling skrev:

Jeg trenger meg ny business veske.Hva vil dere anbefale.Egentlig vil jeg ha hermes kelly 28,men er nok aaaltfor dyr ei småbarnsmor og mye huslån.har sett på dior lady eller Prada sine.Jeg vil ha skulderreim.

 

jeg har idag lv som jeg ikke husker navnet på og finner ikke på lv sin side lengre,og YSL cabas.Liker LV sin capucines,så liker enkle rene linjer ☺️

Prada saffiano double zip er en klassiker, personlig er jeg ikke veldig fan, men den passer godt til businessbruk. Jeg har dog hørt varierende erfaringer rundt kvaliteten til Prada. 

https://www.farfetch.com/no/shopping/women/burberry--house-check-tote-bag-item-11789213.aspx?storeid=9053&from=1&rnkdmnly=1&ffref=lp_pic_20_2_

https://www.farfetch.com/no/shopping/women/mcm-classic-tote--item-11891247.aspx?storeid=9627&from=1&ffref=lp_pic_40_3_

Eventuelt Fendi 2jours, Saint Laurent sac de jour, jeg liker den nye i mykt skinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, funginger skrev:

Prada saffiano double zip er en klassiker, personlig er jeg ikke veldig fan, men den passer godt til businessbruk. Jeg har dog hørt varierende erfaringer rundt kvaliteten til Prada. 

https://www.farfetch.com/no/shopping/women/burberry--house-check-tote-bag-item-11789213.aspx?storeid=9053&from=1&rnkdmnly=1&ffref=lp_pic_20_2_

https://www.farfetch.com/no/shopping/women/mcm-classic-tote--item-11891247.aspx?storeid=9627&from=1&ffref=lp_pic_40_3_

Eventuelt Fendi 2jours, Saint Laurent sac de jour, jeg liker den nye i mykt skinn.

Takk☺️

Burberryen så jeg på i København for en måned siden,den va nydelig med alle variantene.Har liksom aldri likt burberry veskene før,men denne likte jeg.

Fendi har ikke min stil,og har aldri vært fan av deres design.

saint laurent er et godt alternativ,liker veskene veldig godt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken erfaring har dere kunnskapsrike kvinner om danske Decadent? Er kvaliteten god? Øverst på ønskelista står en Lady Dior, men enn så lenge må jeg nøye meg med noe litt billigere (og mer praktisk :fnise:).

Min drømmeveske: Lady Dior

Lady-Dior-Bag-1.jpg 

Anonymkode: 5752d...01f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7/5/2017 den 14.59, AnonymBruker skrev:

Hvilken erfaring har dere kunnskapsrike kvinner om danske Decadent? Er kvaliteten god? Øverst på ønskelista står en Lady Dior, men enn så lenge må jeg nøye meg med noe litt billigere (og mer praktisk :fnise:).

Min drømmeveske: Lady Dior

Lady-Dior-Bag-1.jpg 

Anonymkode: 5752d...01f

Har ikke erfaring selv, men tror de har god kvalitet. Sikkert safe. Lady Dior er min drømmeveske også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt veskeoppdatering:

Ønsker meg nå en passe liten veske i en sommerlig/nøytral farge. Vil gjerne ha Givenchy Pandora i small, vurderer også faktisk LV Speedy B 25(Skulle aldri trodd at jeg ville ha LV, men størrelsen er bare PERFEKT). 

Ønsker meg en tote fra BAO BAO Issey Miyake.

Ønsker meg en sekk, kanskje en fra Prada i nylon. Vurderer å dra på ferie til et sted med outlet for å se om jeg finner noe.

Annet: skulle gjerne hatt en veske fra Loewe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk min Chloé Drew Nano i sort i dag og innfører dermed veskestopp i ett år! Min lille veskesamling er passe stor i forhold til økonomi akkurat nå så det er på tide med en pause. Bestilte fra mytheresa for første gang og er fornøyd utenom at man får tollregning i ettertid! Net-a-porter hadde dessverre ikke nano inne. 

 

2 timer siden, funginger skrev:

Litt veskeoppdatering:

Ønsker meg nå en passe liten veske i en sommerlig/nøytral farge. Vil gjerne ha Givenchy Pandora i small, vurderer også faktisk LV Speedy B 25(Skulle aldri trodd at jeg ville ha LV, men størrelsen er bare PERFEKT). 

Ønsker meg en tote fra BAO BAO Issey Miyake.

Ønsker meg en sekk, kanskje en fra Prada i nylon. Vurderer å dra på ferie til et sted med outlet for å se om jeg finner noe.

Annet: skulle gjerne hatt en veske fra Loewe. 

 Hvilken farge vil du ha Pandora i ? En venninne av meg har den og den er skikkelig tøff!

Bao bao Issey Miyake har jeg aldri hørt om men jeg fant på farfetch, de var superkule! Hadde jeg ikke nettopp kjøpt en Wang tote hadde jeg vurdert en sånn i svart:)  

Anonymkode: a1e81...43b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk min Chloé Drew Nano i sort i dag og innfører dermed veskestopp i ett år! Min lille veskesamling er passe stor i forhold til økonomi akkurat nå så det er på tide med en pause. Bestilte fra mytheresa for første gang og er fornøyd utenom at man får tollregning i ettertid! Net-a-porter hadde dessverre ikke nano inne. 

 

Ååå den er så fin. Ønsker meg samme veske, men klarer ikke å bestemme meg for hvilken farge. 

Et lite tips: På Høyer Luxury på Eger er det nå salg med 25-30% rabatt på flere designervesker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5. juli 2017 den 14.59, AnonymBruker skrev:

Hvilken erfaring har dere kunnskapsrike kvinner om danske Decadent? Er kvaliteten god? Anonymkode: 5752d...01f

Kvaliteten er veldig god! Jeg har en jobbveske i croco-skinn derfra, den har sett ny ut i 3 år.. Veldig, veldig godt skinn. Like godt, hvis ikke bedre enn Mulberry for eksempel.

Anonymkode: 92629...2c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk min Chloé Drew Nano i sort i dag og innfører dermed veskestopp i ett år! Min lille veskesamling er passe stor i forhold til økonomi akkurat nå så det er på tide med en pause. Bestilte fra mytheresa for første gang og er fornøyd utenom at man får tollregning i ettertid! Net-a-porter hadde dessverre ikke nano inne. 

 

 Hvilken farge vil du ha Pandora i ? En venninne av meg har den og den er skikkelig tøff!

Bao bao Issey Miyake har jeg aldri hørt om men jeg fant på farfetch, de var superkule! Hadde jeg ikke nettopp kjøpt en Wang tote hadde jeg vurdert en sånn i svart:)  

Anonymkode: a1e81...43b

Beige, lys grå, lys rosa, lys blå. Den Beige/nude de hadde forrige sesong ville egentlig vært førstevalget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Lovelulu her er tråden for deg! Håper du kan dele din kunnskap her og legge ut bilder av de flotte veskene dine. 

Anonymkode: e8260...003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, pippip skrev:

Ååå den er så fin. Ønsker meg samme veske, men klarer ikke å bestemme meg for hvilken farge. 

Et lite tips: På Høyer Luxury på Eger er det nå salg med 25-30% rabatt på flere designervesker :)

Jeg følte for å "safe" med svart og er enda mer forelsket i dag enn jeg var da jeg bestilte, utenom den kunne jeg godt hatt en lys rosa/nude tror jeg! Herlig størrelse, man får faktisk ganske mye oppi (nøkkelknippe, kortholder, iphone 6, leppestift og brynsgele) uten at den er stappa for den er såpass vid nederst! 

2 timer siden, funginger skrev:

Beige, lys grå, lys rosa, lys blå. Den Beige/nude de hadde forrige sesong ville egentlig vært førstevalget.

Venninnen min har vel mørk grå/sort i en eller annen variant. Lys blå hadde jo vært fantastisk! 

Anonymkode: a1e81...43b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

@Lovelulu her er tråden for deg! Håper du kan dele din kunnskap her og legge ut bilder av de flotte veskene dine. 

Anonymkode: e8260...003

DETTE ER MOBBING

 

På 6.7.2017 den 22.41, Miss.Whitefox skrev:

MOBBING

Anonymkode: f28ef...e9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

DETTE ER MOBBING

 

MOBBING

Anonymkode: f28ef...e9f

Har det rabla for deg? Hvorfor er det mobbing å tagge en bruker som har kunnskap om emnet og kan bidra med noe? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til de som er ute etter jobbveske så er nye zipped Bayswater et hett tips. Den er lekker!! Finnes i en mindre versjon med skulderrem også 😊 Får litt Hermés-feeling av den. Sett den i virkeligheten også - superfin. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.7.2017 den 22.10, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk min Chloé Drew Nano i sort i dag og innfører dermed veskestopp i ett år! Min lille veskesamling er passe stor i forhold til økonomi akkurat nå så det er på tide med en pause. Bestilte fra mytheresa for første gang og er fornøyd utenom at man får tollregning i ettertid! Net-a-porter hadde dessverre ikke nano inne. 

 

 Hvilken farge vil du ha Pandora i ? En venninne av meg har den og den er skikkelig tøff!

Bao bao Issey Miyake har jeg aldri hørt om men jeg fant på farfetch, de var superkule! Hadde jeg ikke nettopp kjøpt en Wang tote hadde jeg vurdert en sånn i svart:)  

Anonymkode: a1e81...43b

Er my theresa brukte varer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, lillemy02 skrev:

Er my theresa brukte varer?

MyTheresa er som NetaPorter, like anerkjent og seriøst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 

Vet dere hvilken butikk som åpner foran Gucci i Oslo?

Anonymkode: 415ce...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Vet dere hvilken butikk som åpner foran Gucci i Oslo?

Anonymkode: 415ce...7d8

Nå vet jeg ikke hvor Gucci ligger i Oslo, men vet at Saint Laurent skal åpne butikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...