Gå til innhold

Den store vesketråden - á la TPF


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Noen som vet noe om pris og venteliste på LV pochette metis i Oslo? 🙈 bursdagen nærmer seg 🤪

Anonymkode: ecae2...91e

Hvis du ringer lv i Oslo imorgen, så får du eksakt pris og svar på venteliste :)

Anonymkode: 415ce...7d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

På 23.8.2018 den 19.13, AnonymBruker skrev:

Hvis du ringer lv i Oslo imorgen, så får du eksakt pris og svar på venteliste :)

Anonymkode: 415ce...7d8

Fikk beskjed om at det ikke lenger finnes venteliste på denne vesken fordi den er så sinnsykt populær, så ser ut til at det blir litt av en umulig oppgave jeg har foran meg! Men jeg gir ikke opp 😄 Del gjerne erfaringer!

 

Hvilke vesker har dere på ønskelisten deres om dagen? 😍👜

Anonymkode: ecae2...91e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg en Gucci Boston, men med sort eller blått skinn der denne er brun:

Gucci-Top-Handle-Boston-Bag-GG-Supreme-M

Angrer sånn sett på at jeg ikke kjøpte den med rosa skinn når Blooms-serien var inne :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.9.2018 den 20.38, Jolene skrev:

Jeg ønsker meg en Gucci Boston, men med sort eller blått skinn der denne er brun:

Gucci-Top-Handle-Boston-Bag-GG-Supreme-M

Angrer sånn sett på at jeg ikke kjøpte den med rosa skinn når Blooms-serien var inne :P

Enig, jeg rakk heldigvis å skaffe meg en lommebok med blooms-trykket, men skulle veldig gjerne hatt noe i det tian-trykket. 😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, funginger skrev:

Enig, jeg rakk heldigvis å skaffe meg en lommebok med blooms-trykket, men skulle veldig gjerne hatt noe i det tian-trykket. 😍

Blooms er pent, men vil så gjerne ha en klassisk Boston! Brunt er heller ikke min farge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Jolene skrev:

Blooms er pent, men vil så gjerne ha en klassisk Boston! Brunt er heller ikke min farge...

Jeg synes heller ikke den kombinasjonen er spesielt fin på den vesken. Jeg har forøvrig denne, da.Bilderesultat for gucci bamboo boston bag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, funginger skrev:

Jeg synes heller ikke den kombinasjonen er spesielt fin på den vesken. Jeg har forøvrig denne, da.Bilderesultat for gucci bamboo boston bag

Godt det ikke bare er meg! For de jeg har sett med blått i stedet for brunt, har vært knallfine. Din var jo bare utrolig lekker:wow: Typisk når man får råd til en flott veske, så finner man ingen man liker :P Luksusproblem, jeg vet. Dior står øverst på listen, men føler ikke helt jeg er der ennå økonomisk sett. Men man kan jo drømme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Jolene skrev:

Godt det ikke bare er meg! For de jeg har sett med blått i stedet for brunt, har vært knallfine. Din var jo bare utrolig lekker:wow: Typisk når man får råd til en flott veske, så finner man ingen man liker :P Luksusproblem, jeg vet. Dior står øverst på listen, men føler ikke helt jeg er der ennå økonomisk sett. Men man kan jo drømme!

Ja, en Lady Dior er nok min "holy grail". Det blir nok en del år til, eller kanskje aldri. 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, funginger skrev:

Ja, en Lady Dior er nok min "holy grail". Det blir nok en del år til, eller kanskje aldri. 🤷‍♀️

Samme her, de er jo bare fantastiske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.6.2016 den 17.37, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker å starte en  tråd om vesker. Litt mer spesifikk om designer vesker, både "contemporary" (som f.eks. Alexander Wang og Sophie Hulm osv.) og de største merkene. Og forhåpentligvis blir denne tråden "pin" etterhvert. Who knows? 😉

Uansett, det jeg tenker er, at man kan dele kunnskap, kjøp, ønskeliste mm. om vesker på denne tråden. Det er så mange tråder om dette temaet på KG, men at det går an å få samle alle her og får en fin helhet? Jeg håper virkelig at det kan bli noe stort ut av dette, spesielt for de interesserte som meg! 😄

Da begynner jeg 🙂

Den første designer veske for meg (som ikke er DKNY o.l., for det er ikke under contemporary merke engang) er Prada - Double Zip Tote i sort, str. 30 cm som jeg kjøpte i London i 2013. Det var rett før denne modell tok av i hele verden. Jeg har denne fortsatt i samlingen min, men bruker ikke den særlig ofte nå lengre. Litt pga. livsstil og jobb, men jeg vet at jeg får bruk den igjen. Denne var ikke bomkjøp i det hele tatt, men det var noe problem med kantene rundt håndtaket, sendte den på reparasjon og de fikset det helt gratis (skulle bare manglet når det skjedde få måneder etter jeg kjøpte den). Veldig elegant veske og ganske praktisk. Saffiano skinn er bare helt suveren! Brukte den uten å gjøre noe i det hele tatt, tålet all våt, snøvær og regn. Lett å vaske av også. Mentror ikke den vil tåle kulden så godt, skinnet vil nok kunne sprekke, hvis det er ekstremt kaldt. 

Prada-Saffiano-Lux-Double-Zip-Tote_75110

Credit: http://www.bagborroworsteal.com/

  • Givenchy Antigona i matte patent leather i orange

BD68362-GIVENCHY%20ANTIGONA%20ORANGE%20_

Credit: http://www.fashionphile.com/ (bildet viser den medium str. Klarte ikke å finne ordentlig bilde av str. small)

  • Gucci Nice Tote Flora med matchende lommeboka

NMV1TC5_mu.jpg

Credit: http://www.neimanmarcus.com/

gucci-white-nice-flora-leather-zip-aroun

Credit: http://lystit.com/

  • Saint Laurent Monogramme Cabas Tote Small i Fuchsia

saint-laurent-monogramme-cabas-small-lea

Credit: https://www.net-a-porter.com

  • Hermès Garden Party TPM i Veau Negonda skinn i Indigo Blue

3208014_16.jpg

Credit: http://global.rakuten.com/

  • Gucci Soho Disco Bag i Navy Blue

gucci-soho-disco-textured-leather-should

Credit: http://www.fitnessmagazine.com/

Har også hatt denne fra Gucci Soho Crossbody Chain Bag i Golden, men solgte den og ville kjøpe andre crossbody fra eBay, men vant ikke bud runden 😞

gucci-gold-soho-metallic-leather-chain-c

Credit: http://lystit.com/

 

Det skal sies at det er utrolig mange andre modeller jeg har veldig lyst på... Chanel, Louis Vuitton, Fendi, Dior, Gucci, Hermès, Bottega Veneta, Burberry, Saint Laurent, Tom Ford, Givenchy, Dolce & Gabbana, Loewe, Mulberry, Nina Ricci.... Ja, you name it! >.<

 

Så hva er det KG-brukere har i samlingen sin?

 

Jeg håper det er kun positive og saklig innlegg. Hva folk bruker penger på eller hva får man ut av dette osv. Er ikke intr. i å legg igjen her på denne tråden, det kan man starte egen tråd om. 

Anonymkode: 68e55...869

Hva betyr tote bag ? 🙈fine vesker . 

Jeg ønsker meg en slik

Anonymkode: f7a25...2ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva betyr tote bag ? 🙈fine vesker . 

Jeg ønsker meg en slik

Anonymkode: f7a25...2ee

 

BB40BBF8-5748-4538-AD8B-F7F1EB23777A.jpeg

Anonymkode: f7a25...2ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Jeg ønsker meg en mini tweed Chanel. Noen som vet hvor mye den koster? 

 

Anonymkode: 91fb8...d04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I vinter kjøpte jeg meg en Louis Vuitton Speedy 25 empreinte, og jeg må bare si: den er helt fantastisk! Den rommer alt jeg trenger, og litt til. Hadde aldri sett for meg å bli så forelsket i en veske, men denne er bare fantastisk. Kan absolutt anbefales!

louis-vuitton-speedy-bandouli%C3%A8re-25

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Rosenrød skrev:

Den var fin!!! Hva betalte du?😊

Meg du mener? For denne koster kr. 18.200,- hos Louis Vuitton. Ville ha følelsen av en helt ny veske, dermed ble den kjøpt ny.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Jolene skrev:

I vinter kjøpte jeg meg en Louis Vuitton Speedy 25 empreinte, og jeg må bare si: den er helt fantastisk! Den rommer alt jeg trenger, og litt til. Hadde aldri sett for meg å bli så forelsket i en veske, men denne er bare fantastisk. Kan absolutt anbefales!

louis-vuitton-speedy-bandouli%C3%A8re-25

 

Denne er så fin! Denne står også på min liste 🙂

Akkurat nå er det Celine belt bag jeg snuser veldig på. Jeg synes den er så fin! Noen med erfaringer? Tenker kanskje den midterste størrelsen er mest aktuell for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, nattsvermer skrev:

Denne er så fin! Denne står også på min liste 🙂

Akkurat nå er det Celine belt bag jeg snuser veldig på. Jeg synes den er så fin! Noen med erfaringer? Tenker kanskje den midterste størrelsen er mest aktuell for meg.

Kan absolutt anbefales, og det beste er at man får plass til en A5-notatbok i den. Det gjør at den er liten, men rommer mye.

For min del står også en Alma BB i Epi-skinn fra Louis Vuitton på min liste :)  Noen som har erfaringer med den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Jolene skrev:

Kan absolutt anbefales, og det beste er at man får plass til en A5-notatbok i den. Det gjør at den er liten, men rommer mye.

For min del står også en Alma BB i Epi-skinn fra Louis Vuitton på min liste :)  Noen som har erfaringer med den?

Jeg har alle alma størrelsene i samlingen, og Alma BB er min favoritt. Bruker disse veskene så altfor sjeldent dessverre. Men fin å se på😍

Anonymkode: 91fb8...d04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har alle alma størrelsene i samlingen, og Alma BB er min favoritt. Bruker disse veskene så altfor sjeldent dessverre. Men fin å se på😍

Anonymkode: 91fb8...d04

Er du fornøyd med dem når de brukes? Eller blir Alma BB en veldig liten veske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.4.2019 den 12.42, Jolene skrev:

Er du fornøyd med dem når de brukes? Eller blir Alma BB en veldig liten veske?

Jeg er veldig fornøyd med den. Syns den passer til det meste. Har brukt den ut på byen, hverdagsveske i perioder og brukt den en gang i bryllup☺️ 

 

Anonymkode: 91fb8...d04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...