Gå til innhold

Den store vesketråden - á la TPF


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, Tingelling skrev:

Jeg har en lys rosa Gucci matmont,og bruker min til alt. Den er dog litt mer casual i designet enn YSL’en,men fargen gjør ingenting. Livet er en fest 🎉

Du har rett, livet er en fest og rosa er fint 💕🎉😄

Anonymkode: e959c...e20

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva syns dere om Louis Vuitton Alma BB? ☺️

Anonymkode: e959c...e20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva syns dere om Louis Vuitton Alma BB? ☺️

Anonymkode: e959c...e20

Fin! 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Unika skrev:

Fin! 😁

😃 hvilken type ville du valgt da? Vernis, monogram, damier ebene eller EPI leather? 

Anonymkode: e959c...e20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.7.2018 den 10.26, AnonymBruker skrev:

😃 hvilken type ville du valgt da? Vernis, monogram, damier ebene eller EPI leather? 

Anonymkode: e959c...e20

Ville valgt monogram eller sort epi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har leitet og tenkt lenge i hodet hvilke stor veske som jeg vil ha og «trenger». Jeg vil ha Chanel GST! Men den er selvfølgelig sluttet å produsere,og Chanel har kommet med en annen variant som jeg ikke er like begeistret for. Da må jeg bare dra ut på bruktmarkedet i håp om å finne et fint eksemplar. Dagens utpust med i-landsproblemet mitt 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Tingelling skrev:

Har leitet og tenkt lenge i hodet hvilke stor veske som jeg vil ha og «trenger». Jeg vil ha Chanel GST! Men den er selvfølgelig sluttet å produsere,og Chanel har kommet med en annen variant som jeg ikke er like begeistret for. Da må jeg bare dra ut på bruktmarkedet i håp om å finne et fint eksemplar. Dagens utpust med i-landsproblemet mitt 😂 

Jeg har en GST, men den har jeg aldri brukt. Den ene stroppen detter av skuldra konstant og det er irriterende. 

Anonymkode: ad9fd...c5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en GST, men den har jeg aldri brukt. Den ene stroppen detter av skuldra konstant og det er irriterende. 

Anonymkode: ad9fd...c5c

Det var dumt.Er det pga at stroppen er så bred? Jeg prøvde en gst og den satt på mine smale skuldre,dog gikk jeg ikke med den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Tingelling skrev:

Det var dumt.Er det pga at stroppen er så bred? Jeg prøvde en gst og den satt på mine smale skuldre,dog gikk jeg ikke med den. 

Ja, stroppene blir glatte hvis det gir mening. Det hjelper litt hvis du tar den ene stroppen under den andre. Men det blir slitsomt i lengden. Har vurdert om jeg skal selge den, kjedelig at den kun ligger i esken sin. 

Anonymkode: ad9fd...c5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, stroppene blir glatte hvis det gir mening. Det hjelper litt hvis du tar den ene stroppen under den andre. Men det blir slitsomt i lengden. Har vurdert om jeg skal selge den, kjedelig at den kun ligger i esken sin. 

Anonymkode: ad9fd...c5c

Takk for tilbakemelding.kanskje det kan roe meg ned i lysten å kjøpe enda mer i år. 🙈Når man ikke «får tak» i noe,vil man jo ha det enda mer. Men jeg vil ha rød gst,og det er ikke så lett å få tak i. De fleste som selger har svart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
På 16.7.2018 den 9.39, Tingelling skrev:

Takk for tilbakemelding.kanskje det kan roe meg ned i lysten å kjøpe enda mer i år. 🙈Når man ikke «får tak» i noe,vil man jo ha det enda mer. Men jeg vil ha rød gst,og det er ikke så lett å få tak i. De fleste som selger har svart.

Har hørt fra flere at den er helt grusom å bruke pga stroppen!

Anonymkode: a65e4...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det absolutt ingen som har dårlig samvittighet eller innser at det er litt sjukt å bruke så mye penger på døde kuer og kalver?

Anonymkode: e9d27...3d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er det absolutt ingen som har dårlig samvittighet eller innser at det er litt sjukt å bruke så mye penger på døde kuer og kalver?

Anonymkode: e9d27...3d2

Akkurat like lite som jeg har dårlig samvittigheten til å spise en biff på big horn 😉

Anonymkode: a65e4...7f5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har hørt fra flere at den er helt grusom å bruke pga stroppen!

Anonymkode: a65e4...7f5

Ja, den er skikkelig irriterende. Men jeg er så i tvil om jeg skal selge den. Er den første veska jeg kjøpte i en Chanel butikk, så den har litt sentimental verdi for meg. Samtidig så har jeg utrolig lyst på en Birkin 35 og pengene fra Chanel veska kunne blitt brukt på den. 

Anonymkode: ad9fd...c5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har hørt fra flere at den er helt grusom å bruke pga stroppen!

Anonymkode: a65e4...7f5

Takk for tips,når flere sier at den ikke er god å bruke,skal jeg se meg om etter en annen jobbveske. Godt å ha et slikt forum,speiselt med vesker som er gått ut av produksjon og man ikke får sett i butikken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.8.2018 den 10.17, AnonymBruker skrev:

Er det absolutt ingen som har dårlig samvittighet eller innser at det er litt sjukt å bruke så mye penger på døde kuer og kalver?

Anonymkode: e9d27...3d2

Nei, jeg spiser kjøtt, så det ville blitt litt rart. Jeg synes det er flott at man bruker hele dyret når det først slaktes; mat og skinn 🙂

Anonymkode: 92629...2c1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.8.2018 den 10.17, AnonymBruker skrev:

Er det absolutt ingen som har dårlig samvittighet eller innser at det er litt sjukt å bruke så mye penger på døde kuer og kalver?

Anonymkode: e9d27...3d2

Er man veganer ser jeg poenget, men spiser man kjøtt burde man bruke vesker av skinn og klær av ull.

Endret av funginger
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei! Noen som vet noe om pris og venteliste på LV pochette metis i Oslo? 🙈 bursdagen nærmer seg 🤪

Anonymkode: ecae2...91e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...