Gå til innhold

Den store vesketråden - á la TPF


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har satt meg på venteliste for å få en Kelly, så nå er jeg spent på å se hva som dukker opp om 2-3-4 år :ler:

Anonymkode: 62d58...34a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har satt meg på venteliste for å få en Kelly, så nå er jeg spent på å se hva som dukker opp om 2-3-4 år :ler:

Anonymkode: 62d58...34a

Så spennende! 🤞🏻 Hvilke str og farge vil du ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.5.2018 den 15.53, AnonymBruker skrev:

Jeg var i utlandet og har kjøpt meg en liten Chanel, noen som er interessert i å se? Har også momset produktet, hvis noen er keen på å se hvordan det var for meg.

TS

Anonymkode: 22a3e...b99

Jeg er interessert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine to siste tilskudd til veske og slg samlingen. Jeg er veldig fornøyd med begge to og syns de er ser så fine ut sammen!

89639529-222F-4520-81C8-AA099A4F64AE.jpeg

Anonymkode: 8691a...cdf

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hvor er det best å kjøpe Chanel? London? Leste et eller annet sted at Chanel på Heathrow er billigere da VAT ikke er med i prisen, hvis man kommer fra EU? Vet dere noe om det? 

Virker som om Chanel uansett er litt billigere i London?

Anonymkode: 7e42c...472

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor er det best å kjøpe Chanel? London? Leste et eller annet sted at Chanel på Heathrow er billigere da VAT ikke er med i prisen, hvis man kommer fra EU? Vet dere noe om det? 

Virker som om Chanel uansett er litt billigere i London?

Anonymkode: 7e42c...472

Eg er ikkje ekspert, men her https://www.bragmybag.com/chanel-bags-prices/ finn du oversikt over prisar i euro og dollar. Kvar det er billegast, vil avhenge av pris, kurs iht norske kroner og kor stor del av vat'en som du får refundert. Å kjøpe på flyplass kan vere ok, på den andre sida er det ikkje sikkert dei har det største utvalget der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor er det best å kjøpe Chanel? London? Leste et eller annet sted at Chanel på Heathrow er billigere da VAT ikke er med i prisen, hvis man kommer fra EU? Vet dere noe om det? 

Virker som om Chanel uansett er litt billigere i London?

Anonymkode: 7e42c...472

Du kan få igjen mva. fra mange butikker: 

https://www.nrk.no/livsstil/trikset-som-gjor-ferieshoppingen-billigere-1.12351721

Anonymkode: bead4...223

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.6.2018 den 18.08, AnonymBruker skrev:

Hvor er det best å kjøpe Chanel? London? Leste et eller annet sted at Chanel på Heathrow er billigere da VAT ikke er med i prisen, hvis man kommer fra EU? Vet dere noe om det? 

Virker som om Chanel uansett er litt billigere i London?

Anonymkode: 7e42c...472

Husk å avgjøre om du vil gå på rødt eller grønt. Er det krise å miste vesken burde du gå på rødt og fortolle(kun moms) den inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lyst på Celiné Belt bag. Den øverste var nydelig, men nano er kanskje for liten.

185003ZVA.07MO_1_FALL18_63023.jpg?sh=2000&strip=falseMicro Belt bag in grained calfskin | CÃLINE

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, funginger skrev:

Nå har jeg lyst på Celiné Belt bag. Den øverste var nydelig, men nano er kanskje for liten.

185003ZVA.07MO_1_FALL18_63023.jpg?sh=2000&strip=falseMicro Belt bag in grained calfskin | CÃLINE

Ja,den vil jeg også ha! Men den skulle hatt skulderstropp hvis den skulle passet inn i mitt liv😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Tingelling skrev:

Ja,den vil jeg også ha! Men den skulle hatt skulderstropp hvis den skulle passet inn i mitt liv😞

Den har det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, funginger skrev:

Nå har jeg lyst på Celiné Belt bag. Den øverste var nydelig, men nano er kanskje for liten.

 

Den er fin. Nano er ikke liten, det er bare navnet som er litt misvisende. Det eneste negative med den, er lukkemekanismen. Den klaffen har lett for å få merker på seg har jeg registrert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Unika skrev:

Den er fin. Nano er ikke liten, det er bare navnet som er litt misvisende. Det eneste negative med den, er lukkemekanismen. Den klaffen har lett for å få merker på seg har jeg registrert..

Den er for liten for mitt bruk altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, funginger skrev:

Den har det?

Har den? Har alltid sett den uten. Oi,oi,oi,det skulle du ikke sagt 😂💸💸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei 🙂 

vil dere hjelpe meg å velge farge på YSL wallet on chain? Jeg syns svart er nydelig, men jeg har Chanel mini rectangular i svart og Mulberry Lily, så nå kan jeg tenke meg en lys farge.  står mellom fargen powder, som er nys beige/nude eller pale pink som er lys rosa. Vil ha gull hardware. Hvilken ville du valgt? 

 

910A994B-BD3B-4527-B2ED-01F3DF1A19C3.jpeg

A267F422-5C5D-4422-8FFA-C83364061F9F.jpeg

Anonymkode: e959c...e20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei 🙂 

vil dere hjelpe meg å velge farge på YSL wallet on chain? Jeg syns svart er nydelig, men jeg har Chanel mini rectangular i svart og Mulberry Lily, så nå kan jeg tenke meg en lys farge.  står mellom fargen powder, som er nys beige/nude eller pale pink som er lys rosa. Vil ha gull hardware. Hvilken ville du valgt? 

 

910A994B-BD3B-4527-B2ED-01F3DF1A19C3.jpeg

A267F422-5C5D-4422-8FFA-C83364061F9F.jpeg

Anonymkode: e959c...e20

Ville tatt lyse rosa 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Tingelling skrev:

Ville tatt lyse rosa 😍

Tusen takk 😃 tror du den er vanskelig å kombinere? Vil stort sett bare bruke den til finere anledninger, middager ute, bursdagen og bryllup...

Anonymkode: e959c...e20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk 😃 tror du den er vanskelig å kombinere? Vil stort sett bare bruke den til finere anledninger, middager ute, bursdagen og bryllup...

Anonymkode: e959c...e20

Jeg har en lys rosa Gucci matmont,og bruker min til alt. Den er dog litt mer casual i designet enn YSL’en,men fargen gjør ingenting. Livet er en fest 🎉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tingelling skrev:

Ville tatt lyse rosa 😍

Ja, den rosa er kjempefin 😊

Anonymkode: 62d58...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...