Gå til innhold

Den store vesketråden - á la TPF


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 14.9.2017 den 22.40, Mayoo skrev:

Kjøpte meg akkurat denne. Veldig fornøyd :)

443497_DTDID_1000_001_063_0000_Light-GG-Marmont-matelass-shoulder-bag.jpg

Trådstarter her :) 

Gratulerer så mye @Mayoo! Har lest tidligere at du lurte på om man kunne få tak i denne på en Gucci outlet? Regner med at ikke ble, eller hva? Hvor kjøpte du denne, var det butikk eller nettbutikk? Har du brukt den og er du fornøyd?!

Jeg har ikke vært her på flere måneder og synes det er så kjekt at det er fortsatt liv i denne tråden! Velkommen alle sammen! 

Må ikke glemme at denne tråden handler om vesker og tips rundt det folkens, ikke noe negativitet om penger/forbruk o.l. Respekter dette slikt at det blir en god tonen her inne! :-D

Anonymkode: 22a3e...b99

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.9.2017 den 19.25, Rosenrød skrev:

Noen som kjenner til veskene fra Kate Spade? Har bare sett dem på bilder, ikke live.

Jeg har ikke selv, men kanskje noen anre kan svare på det? Jeg vet at Kate spade selger i Stavanger og Oslo, utover er jeg usikker. Jeg mener de er på samme nivå i kvalitet og prisklassen som Marc by Marc Jacobs, Sofie Hulme, Rebecca Minkoff, Michael Michael Kors, og Furla osv. Men som sagt så har jeg ikke en selv, men har vært borti mye, sett mye og hørt mye:) Håper dette var til hjelp. 

Anonymkode: 22a3e...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Trådstarter her :) 

Gratulerer så mye @Mayoo! Har lest tidligere at du lurte på om man kunne få tak i denne på en Gucci outlet? Regner med at ikke ble, eller hva? Hvor kjøpte du denne, var det butikk eller nettbutikk? Har du brukt den og er du fornøyd?!

Jeg har ikke vært her på flere måneder og synes det er så kjekt at det er fortsatt liv i denne tråden! Velkommen alle sammen! 

Må ikke glemme at denne tråden handler om vesker og tips rundt det folkens, ikke noe negativitet om penger/forbruk o.l. Respekter dette slikt at det blir en god tonen her inne! :-D

Anonymkode: 22a3e...b99

Tusen takk! :) Nei, jeg fant ingenting av interesse på outleten (bortsett fra noen cholesko, som de ikke hadde i min størrelse).
Jeg var der nok på feil dag i tillegg. De hadde mye fint på Gucci butikken, men ingenting av det jeg hadde sett for meg på forhånd. Var også klar for å kjøpe disco bagen, siden den går ut, men de hadde ikke den heller. Så nå er jeg veldig usikker på om jeg skal bestille den på nettbutikken før den blir umulig å få tak i..:klo:

Kjøpte marmonten på Harrods, tror det var en av de siste de hadde inne, sånn som jeg forstod det ble de revet ut av butikkene med en gang de fikk de inn. Og ja, jeg har brukt den mye og er kjempefornøyd! Den passer meg perfekt. Både størrelsen og materiale. Var jo veldig usikker på om jeg skulle gå for fløyel, men er glad jeg hørte på fornuften og gikk for skinn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Mayoo skrev:

Tusen takk! :) Nei, jeg fant ingenting av interesse på outleten (bortsett fra noen cholesko, som de ikke hadde i min størrelse).
Jeg var der nok på feil dag i tillegg. De hadde mye fint på Gucci butikken, men ingenting av det jeg hadde sett for meg på forhånd. Var også klar for å kjøpe disco bagen, siden den går ut, men de hadde ikke den heller. Så nå er jeg veldig usikker på om jeg skal bestille den på nettbutikken før den blir umulig å få tak i..:klo:

Kjøpte marmonten på Harrods, tror det var en av de siste de hadde inne, sånn som jeg forstod det ble de revet ut av butikkene med en gang de fikk de inn. Og ja, jeg har brukt den mye og er kjempefornøyd! Den passer meg perfekt. Både størrelsen og materiale. Var jo veldig usikker på om jeg skulle gå for fløyel, men er glad jeg hørte på fornuften og gikk for skinn. 

Gratulerer! Tror det var veldig lurt å gå for skinn, fløyel blir fort stygt tror jeg. Har en Gucci Marmont selv (annen modell), og veldig fornøyd jeg også. De er forholdsvis klassiske og veldig fine :-) 

Anonymkode: 92629...2c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! 
Har noen av dere peiling på om Høyer Eger dropper Givenchy nå som de har åpnet egen butikk? 
Jeg vil ha en Pandora mini i sort, men vet ikke hvor det er lettest å få tak i en. Finner ingen info om Givenchy butikken i Oslo på nett selv om jeg er sikker på at den er åpnet. Eller bare vente til Black Friday salget til net-a-porter.. Dilemma!

Anonymkode: a1e81...43b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei dere! 
Har noen av dere peiling på om Høyer Eger dropper Givenchy nå som de har åpnet egen butikk? 
Jeg vil ha en Pandora mini i sort, men vet ikke hvor det er lettest å få tak i en. Finner ingen info om Givenchy butikken i Oslo på nett selv om jeg er sikker på at den er åpnet. Eller bare vente til Black Friday salget til net-a-porter.. Dilemma!

Anonymkode: a1e81...43b

Det er ingen Givenchy butikk i Oslo?

Anonymkode: 415ce...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

På 20. september 2017 den 11.33, AnonymBruker skrev:

Det er ingen Givenchy butikk i Oslo?

Anonymkode: 415ce...7d8

Haha er det ikke? Var helt sikker på at de hadde åpnet tidligere i sommer men kanskje jeg blander med noen andre:) Bor ikke i Oslo så har ikke oversikt! 

Anonymkode: a1e81...43b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.7.2017 den 14.59, AnonymBruker skrev:

Hvilken erfaring har dere kunnskapsrike kvinner om danske Decadent? Er kvaliteten god? Øverst på ønskelista står en Lady Dior, men enn så lenge må jeg nøye meg med noe litt billigere (og mer praktisk :fnise:).

Min drømmeveske: Lady Dior

Lady-Dior-Bag-1.jpg 

Anonymkode: 5752d...01f

Min erfaring med Decadent of Copenhagen er bare positiv. Har hatt tre vesker og en lommebok. Har solgt en veske og beholdt de to andre. Fine vesker, som ikke alle har. Veldig god kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første Louis Vuitton: en zippy coin purse. Veldig fornøyd!

Neste Louis Vuitton på ønskelisten er en Pochette Metis i svart lær. Må nok spare en stund før den tid

 

20170926_090159.jpg

Endret av nattsvermer
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.9.2017 den 19.25, Rosenrød skrev:

Noen som kjenner til veskene fra Kate Spade? Har bare sett dem på bilder, ikke live.

Jeg har vært innom Kate Spade i Oslo. Mye fint! Vil si at kvaliteten er omtrent som Rebecca Minkoff-veskene mine, dvs. god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

6 timer siden, Stellia skrev:

Hva synes dere om denne?

0c9c03b864a327d4ec64fa622f633ebc.jpg

Vesken er jo fin og veldig trendy nå! For meg har nok både gg marmont veskene og fløyel blitt såpass overeksponert slik at jeg ser på det som en blogger/instakjendis-greie, og da mister de dessverre litt sjarmen. Jeg bruker ikke så mye penger på en veske jeg vet jeg ikke ville brukt om to år, men har man råd til sesongvesker så kjør på!

Anonymkode: a1e81...43b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Stellia skrev:

Hva synes dere om denne?

0c9c03b864a327d4ec64fa622f633ebc.jpg

Elsker den.  Det var en av de jeg vurderte da jeg kjøpte min Marmont. Gikk ikke for denne av flere grunner. Fløyel er vanskelig å holde ren. Hadde fort blitt støvete. Fløyel er også mer "sårbar" enn skinn. Og dette er definitivt en moteveske, men som ab over meg sier, om du har råd til en så kjør på! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har bestilt designer vesker på nett..det er slik at man må betale tollen når man henter ut pakken på posten,dersom den ikke er inkludert i prisen når man bestiller, ikke sant?

Anonymkode: 94096...d8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere som har bestilt designer vesker på nett..det er slik at man må betale tollen når man henter ut pakken på posten,dersom den ikke er inkludert i prisen når man bestiller, ikke sant?

Anonymkode: 94096...d8c

Kommer an på nettsiden og hvilket fraktselskap de bruker. Med DHL (mytheresa) fikk jeg tollregning i posten ca en måned etter jeg fikk vesken. Letteste er å sjekke opp hvilket firma som leverer også gå inn på deres nettside for å finne svaret.

Anonymkode: a1e81...43b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Bottega skrev:

Fikk nylig gucci disco i posten! Valgte svart, men har syykt lyst på rød også, eller den vesken @Mayoo kjøpte:laugh:

Har du sett den nye gucci marmont i fløyelsrød? Perfeksjon! 

Discoen er jeg veldig i tenkeboksen på om jeg skal kjøpe. Liker den veldig godt, og det at den ikke skal produseres mer gjør den jo enda mer atraktiv, men syns den er litt for dyr.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Mayoo skrev:

Har du sett den nye gucci marmont i fløyelsrød? Perfeksjon! 

Discoen er jeg veldig i tenkeboksen på om jeg skal kjøpe. Liker den veldig godt, og det at den ikke skal produseres mer gjør den jo enda mer atraktiv, men syns den er litt for dyr.. 

Ahh, ja den er nydelig! Har så utrolig lyst på, men samtidig tenker jeg på selve stoffet.. Kommer den til å være vanskelig å holde ren og fin?

Enig, den er ganske dyr.. Elsker den da! Ble overrasket over hvor mye jeg faktisk får plass til oppi den:phaedra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...