Gå til innhold

Den store vesketråden - á la TPF


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, Mayoo skrev:

Nå vet jeg ikke hvor Gucci ligger i Oslo, men vet at Saint Laurent skal åpne butikk. 

Ligger ved siden av Hermes, Burberry, Bottega, Balenciaga og Steen & Strøm. 

 

Hvor har du hørt det fra? Hørt at Prada, Chanel osv skal komme...men føles alt er rykter. 

 

Nå har forresten Vincci bestemt seg for å slutte å selge Louboutin..Så er det noen her som vet hvem andre enn Kamikaze som vil selge dette merke?

Anonymkode: 415ce...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ligger ved siden av Hermes, Burberry, Bottega, Balenciaga og Steen & Strøm. 

 

Hvor har du hørt det fra? Hørt at Prada, Chanel osv skal komme...men føles alt er rykter. 

 

Nå har forresten Vincci bestemt seg for å slutte å selge Louboutin..Så er det noen her som vet hvem andre enn Kamikaze som vil selge dette merke?

Anonymkode: 415ce...7d8

Hjelper ikke å forklare meg hvor Gucci ligger, da jeg aldri er i Oslo og ikke har peiling på hvor noe av det andre du ramser opp heller ligger :)

http://costume.no/mote/saint-laurent-apner-butikk-i-oslo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Mayoo skrev:

Hjelper ikke å forklare meg hvor Gucci ligger, da jeg aldri er i Oslo og ikke har peiling på hvor noe av det andre du ramser opp heller ligger :)

http://costume.no/mote/saint-laurent-apner-butikk-i-oslo

Hvis det Costume skriver er sant åpnet Saint Laurent i dag hvor tidligere Design Forum og Cecilie Melli hadde butikk. Har sett at lokalene har blitt gjort om til 1, men har ikke vært noe synlig reklame på ute fasaden at SL skal åpne butikk der. Slikt har vært vanlig for de andre butikken i gaten. M&H og MM var tidlig ute i våres med ryktet, men det forsvant like fort fra nettsidene deres. Har en anelse om at Prada og Chanel kan åpne butikken sin hvor Thune, Mama Rosa og Tiger of Sweden var. Halve kvartalet er under oppussing, og det har det vært en stund. Ikke har det blitt skrevet om hva som kommer på disse lokasjonene. Hvis det stemmer så blir veske shoppingen i Oslo helt rått! Godt rykte om at Dior skal åpne i Oslo, noen som vet mer om det?

 

Edit: Til Mayoo. Akersgata, Øvre og Nedre Slottsgate er gatene bak Stortinget, også kalt luksus enklaven langs Karl Johansgate 

Endret av Saunet
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Unika skrev:

Til de som er ute etter jobbveske så er nye zipped Bayswater et hett tips. Den er lekker!! Finnes i en mindre versjon med skulderrem også 😊 Får litt Hermés-feeling av den. Sett den i virkeligheten også - superfin. 

Helt enig! Så på den idag, og den var nydelig. Likte den minste versjonen best med skulderrem. Lurer på om jeg skal gå for en sort en, men syntes også den rosa/nude-ish var fin...

 

Anonymkode: 7b57f...13a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Saunet skrev:

Godt rykte om at Dior skal åpne i Oslo, noen som vet mer om det?

Dior altså? Høres liksom litt rart ut.. Har ikke sett et Dior-plagg eller en Diorveske på folk på gata eller kjendiser på minst 10-13 år jeg.. Dior er jo skikkelig... ut.

Anonymkode: 92629...2c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke råd til Birkin til 150.000, er det dumt å kjøpe en falsk en til 45? Ser helt ekte ut altså, er bare made in france-teksten inni som er litt for stor. 

Anonymkode: e8260...003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke råd til Birkin til 150.000, er det dumt å kjøpe en falsk en til 45? Ser helt ekte ut altså, er bare made in france-teksten inni som er litt for stor. 

Anonymkode: e8260...003

Ja! Falske merkevarer finansierer terror. Google det. 

Anonymkode: 2509f...cf1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke råd til Birkin til 150.000, er det dumt å kjøpe en falsk en til 45? Ser helt ekte ut altså, er bare made in france-teksten inni som er litt for stor. 

Anonymkode: e8260...003

Det må du ikke finne på, det er ren galskap! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En vanlig Birkin koster heller ikke 150K. Men 70K. Har du råd til 45K for en falsk veske(!) så har du råd til å spare 25K ekstra til å kjøpe en ekte. 😊

Pengene til falske merkevarer finaniserer alvorlig kriminalitet som terrororganisasjoner, sexsalg av barn og narkotikakartell blant annet (listen er lang og nettverkene og pengene er så store at man ikke fatter). Angrepene i London er et eksempel, de fikk penger fra salg av falske Nikesko til å gjennomføre. Har sett noen artikler om det på norsk, men man finner mer hvis man googler på engelsk. 

Anonymkode: 2509f...cf1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.7.2017 den 23.12, Saunet skrev:

Hvis det Costume skriver er sant åpnet Saint Laurent i dag hvor tidligere Design Forum og Cecilie Melli hadde butikk. Har sett at lokalene har blitt gjort om til 1, men har ikke vært noe synlig reklame på ute fasaden at SL skal åpne butikk der. Slikt har vært vanlig for de andre butikken i gaten. M&H og MM var tidlig ute i våres med ryktet, men det forsvant like fort fra nettsidene deres. Har en anelse om at Prada og Chanel kan åpne butikken sin hvor Thune, Mama Rosa og Tiger of Sweden var. Halve kvartalet er under oppussing, og det har det vært en stund. Ikke har det blitt skrevet om hva som kommer på disse lokasjonene. Hvis det stemmer så blir veske shoppingen i Oslo helt rått! Godt rykte om at Dior skal åpne i Oslo, noen som vet mer om det?

 

Edit: Til Mayoo. Akersgata, Øvre og Nedre Slottsgate er gatene bak Stortinget, også kalt luksus enklaven langs Karl Johansgate 

Kamikaze på Hegdehaugsveien pleide før å selge Prada, noe de har sluttet med nå. Spurte Vincci om de ville ta inn det merket og da sa jentene der at de ikke ville det, da Prada skulle åpne butikk i Oslo. Tviler på at Chanel kommer til Oslo...

Anonymkode: 415ce...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.7.2017 den 13.24, AnonymBruker skrev:

En vanlig Birkin koster heller ikke 150K. Men 70K. Har du råd til 45K for en falsk veske(!) så har du råd til å spare 25K ekstra til å kjøpe en ekte. 😊

Pengene til falske merkevarer finaniserer alvorlig kriminalitet som terrororganisasjoner, sexsalg av barn og narkotikakartell blant annet (listen er lang og nettverkene og pengene er så store at man ikke fatter). Angrepene i London er et eksempel, de fikk penger fra salg av falske Nikesko til å gjennomføre. Har sett noen artikler om det på norsk, men man finner mer hvis man googler på engelsk. 

Anonymkode: 2509f...cf1

Det er en stund siden Birkin veskene koster 70 000kr :(

Anonymkode: ad9fd...c5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er en stund siden Birkin veskene koster 70 000kr :(

Anonymkode: ad9fd...c5c

*kostet

Anonymkode: ad9fd...c5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.7.2017 den 1.23, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke råd til Birkin til 150.000, er det dumt å kjøpe en falsk en til 45? Ser helt ekte ut altså, er bare made in france-teksten inni som er litt for stor. 

Anonymkode: e8260...003

Det er det dummeste jeg har hørt, en fake Birkin til 45 000kr? 

Anonymkode: ad9fd...c5c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 7/8/2017 den 22.11, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Vet dere hvilken butikk som åpner foran Gucci i Oslo?

Anonymkode: 415ce...7d8

 

På 7/8/2017 den 22.15, Mayoo skrev:

Nå vet jeg ikke hvor Gucci ligger i Oslo, men vet at Saint Laurent skal åpne butikk. 

Jepp, det er Saint Laurent, den ser nesten klar ut nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7/8/2017 den 22.30, AnonymBruker skrev:

Ligger ved siden av Hermes, Burberry, Bottega, Balenciaga og Steen & Strøm. 

 

Hvor har du hørt det fra? Hørt at Prada, Chanel osv skal komme...men føles alt er rykter. 

 

Nå har forresten Vincci bestemt seg for å slutte å selge Louboutin..Så er det noen her som vet hvem andre enn Kamikaze som vil selge dette merke?

Anonymkode: 415ce...7d8

Navnet står på butikken allerede, jeg var i området på lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 09/07/2017 den 1.16, AnonymBruker skrev:

Dior altså? Høres liksom litt rart ut.. Har ikke sett et Dior-plagg eller en Diorveske på folk på gata eller kjendiser på minst 10-13 år jeg.. Dior er jo skikkelig... ut.

Anonymkode: 92629...2c1

Da lever du under en stein. Dior er alt annet enn ut.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er en stund siden Birkin veskene koster 70 000kr :(

Anonymkode: ad9fd...c5c

Koster ikke den minste modellen 70K da? Men de hakket over som størrelsen de fleste har er opp mot 90K nå ja. Husk valutakurs spiller også inn, får håpe dollaren og euroen blir lav igjen! 

Anonymkode: 2509f...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere hvilke andre eksklusive merkevarer som kommer til Oslo? Utenom Saint Laurent...

Anonymkode: 415ce...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.7.2017 den 1.16, AnonymBruker skrev:

Dior altså? Høres liksom litt rart ut.. Har ikke sett et Dior-plagg eller en Diorveske på folk på gata eller kjendiser på minst 10-13 år jeg.. Dior er jo skikkelig... ut.

Anonymkode: 92629...2c1

Hvorfor høres det rart ut? De fleste butikkene som har åpnet i Oslo hadde også et rykte før de åpnet. Det kan godt hende at du ikke har sett noen på over et 10 år med Dior klær eller veske, men det er definitivt ikke ut. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet dere hvilke andre eksklusive merkevarer som kommer til Oslo? Utenom Saint Laurent...

Anonymkode: 415ce...7d8

Saint Laurent har faktisk åpnet. Var i området på søndag og så det. Tydligvis flytter Hermès mellom LV og Saint Laurent. Større lokal antar jeg. Hva som er interresant nå er hvem som flytter inn på deres nåværende lokasjon. Som nevnt tidligere har ryktet godt om Chanel og Prada. Har også lest på et par nettsider om at Dior snuser på lokasjon i område. Dette har jeg hørt fra veldig useriøse kilder, men Chloé, Givenchy og Versace har blitt nevnt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...