Gå til innhold

Den store vesketråden - á la TPF


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 13.6.2017 den 12.31, Fashionistaen skrev:

Fikk den i går:

IMG_20170612_211452.thumb.jpg.2716d1eaeb19c2cbc4647433ca5193cc.jpg

Unngikk mva også, så da ble den noen tusen billigere enn antatt ☺ Super fornøyd!

Nydelig 😍😍😍😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 6/13/2017 den 22.56, AnonymBruker skrev:

Har noen av dere kjøpt veske i Sverige/utlandet før? 
Jeg skal ha Gucci super mini dionysus men man får bare forhåndsbestilt med lang forventet levering på nett så jeg vil se etter den i Stockholm! Så lenge det ikke er kjempestor forskjell i pris bryr jeg meg ikke, og hvordan funker det egentlig med toll/moms? Hadde ikke turt å gå på grønt. Må jeg få refund i Sverige først så betale 25% når jeg går på rødt på Gardemoen?

Anonymkode: a1e81...43b

Kan du ikke se på den i Oslo? Jeg har bestilt på Gucci.com før og pakken kom på under 48 timer, uten toll og moms.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, funginger skrev:

Kan du ikke se på den i Oslo? Jeg har bestilt på Gucci.com før og pakken kom på under 48 timer, uten toll og moms.

Jo, men er sjeldent i Oslo så lettere å kjøpe i Stockholm når jeg vet jeg skal dit! Jeg og har bestilt fra Gucci.com et par ganger og er superfornøyd. Problemet der er at det står at den kan forhåndsbestilles med forventet levering mellom 19/6 og 12/10. Så håper å finne den i butikk så jeg får den fortere, men skal sjekke den 19. om de endrer status til at den kan kjøpes med en gang. Men ble plutselig usikker for så på TPF at den knapt hadde plass til iPhone 6, trodde ikke den skulle være så liten..

Anonymkode: a1e81...43b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo, men er sjeldent i Oslo så lettere å kjøpe i Stockholm når jeg vet jeg skal dit! Jeg og har bestilt fra Gucci.com et par ganger og er superfornøyd. Problemet der er at det står at den kan forhåndsbestilles med forventet levering mellom 19/6 og 12/10. Så håper å finne den i butikk så jeg får den fortere, men skal sjekke den 19. om de endrer status til at den kan kjøpes med en gang. Men ble plutselig usikker for så på TPF at den knapt hadde plass til iPhone 6, trodde ikke den skulle være så liten..

Anonymkode: a1e81...43b

Skjønner. Du burde helt klart gå på rødt, ja. Du får litt av momsen tilbake i Sverige og fortoller den så når du kommer inn. Her du forsøkt å finne ut om butikken i Oslo sender? Kanskje det vil lønne seg å se på den i Sverige for så å bestille den hjemme. Hvis prisen ikke betyr så mye for deg kan du jo bare kjøpe den i Stockholm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha en klassisk sort skinnveske som går til hverdagen. Men, jeg vil ikke ha noe prangende logo / merke greier.. tips? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, hobbykokken skrev:

Jeg vil ha en klassisk sort skinnveske som går til hverdagen. Men, jeg vil ikke ha noe prangende logo / merke greier.. tips? :)

Prisklasse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, funginger skrev:

Prisklasse?

Rundt 2-3 tusen. Aldri hatt noen dyr eller eksklusiv veske :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, hobbykokken skrev:

Jeg vil ha en klassisk sort skinnveske som går til hverdagen. Men, jeg vil ikke ha noe prangende logo / merke greier.. tips? :)

 

3 timer siden, hobbykokken skrev:

Rundt 2-3 tusen. Aldri hatt noen dyr eller eksklusiv veske :P

Wallet on chain - Marc Jacobs. 

Google det. Mange fine modeller i den prisklassen. Ofte på salg også. Mange modeller å velge mellom 😍

Endret av Lady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lady skrev:

 

Wallet on chain - Marc Jacobs. 

Google det. Mange fine modeller i den prisklassen. Ofte på salg også. Mange modeller å velge mellom 😍

Jeg burde jo selvsagt ha skrevet hvilken str jeg ønsker.  Vil gjerne ha plass til pc og notatblokk hvertfall:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, hobbykokken skrev:

Jeg burde jo selvsagt ha skrevet hvilken str jeg ønsker.  Vil gjerne ha plass til pc og notatblokk hvertfall:-)

I den prisklassen ville jeg nok gått for Longchamp Le Pliage, de er rundt 1k. 

https://www.theoutnet.com/en-NO/Shop/Product/Maje/Textured-leather-tote/961064

https://www.theoutnet.com/en-NO/Shop/Product/Iris-and-Ink/Tasseled-leather-shoulder-bag/890636

Uansett i den prisklassen ville jeg nok bare kjøpt noe uten merke. f.eks fra etsy https://www.etsy.com/no-en/search/bags-and-purses/handbags?q=black+leather+bag&order=most_relevant&view_type=gallery&ship_to=NO&explicit=1&ref=esearch_group0 eller en vanlig veskebutikk. Zara pleier også å ha fine vesker, synes jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 17.6.2017 den 16.25, hobbykokken skrev:

Jeg burde jo selvsagt ha skrevet hvilken str jeg ønsker.  Vil gjerne ha plass til pc og notatblokk hvertfall:-)

Day Birger Et Mikkelsen veskene :) Koster ca 2000-2600kr 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler at for de fleste i denne tråden så er vesker til 2000-3000 bare småpenger, og noe de helst ikke vil ha...

Anonymkode: cf711...a3f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Føler at for de fleste i denne tråden så er vesker til 2000-3000 bare småpenger, og noe de helst ikke vil ha...

Anonymkode: cf711...a3f

Hvis du har lest overskriften, og vet hva TPF er, så er ikke det så rart. Det er egentlig designervesker tråden handler om. Og for de som er interesserte i sånt, så er ikke vesker til 3000kr designervesker. Det bare er sånn.

Anonymkode: 2d32f...c67

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og for de som er interesserte i sånt, så er ikke vesker til 3000kr designervesker. Det bare er sånn.

Anonymkode: 2d32f...c67

Nei, greia er å vise folk at man har penger sant? 

Anonymkode: cf711...a3f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger meg ny business veske.Hva vil dere anbefale.Egentlig vil jeg ha hermes kelly 28,men er nok aaaltfor dyr ei småbarnsmor og mye huslån.har sett på dior lady eller Prada sine.Jeg vil ha skulderreim.

 

jeg har idag lv som jeg ikke husker navnet på og finner ikke på lv sin side lengre,og YSL cabas.Liker LV sin capucines,så liker enkle rene linjer ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, greia er å vise folk at man har penger sant? 

Anonymkode: cf711...a3f

Nei, faktisk så er greia at noen er interessert i designer vesker. Og det er ikke for å vise folk at man er penger. Akkurat slik som noen er interessert i biler - og bruker flerfoldige hundre tusen på interessen sin. Det er som oftest ikke for å vise at man har penger. 

Anonymkode: 2d32f...c67

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, faktisk så er greia at noen er interessert i designer vesker. Og det er ikke for å vise folk at man er penger. Akkurat slik som noen er interessert i biler - og bruker flerfoldige hundre tusen på interessen sin. Det er som oftest ikke for å vise at man har penger. 

Anonymkode: 2d32f...c67

Noen er interessert i å designe vesker, eller er de interessert i designervesker?

For øvrig merkelig(?) at Kate Spade er å se på TPF - de veskene er da ikke så dyre? Går de virkelig som designervesker? 

 

Anonymkode: cf711...a3f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen er interessert i å designe vesker, eller er de interessert i designervesker?

For øvrig merkelig(?) at Kate Spade er å se på TPF - de veskene er da ikke så dyre? Går de virkelig som designervesker

 

Anonymkode: cf711...a3f

Håper ikke det. Jeg kjøpte en Kate Spade veske til 4000 som ble ødelagt etter 3 uker. Aldri mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Purple Basil skrev:

Håper ikke det. Jeg kjøpte en Kate Spade veske til 4000 som ble ødelagt etter 3 uker. Aldri mer. 

Hvordan ødelagt ble den? Jeg har en pung som kostet nærmere 2k så vist jeg husker og den har jeg nå hatt i snart et år - har høy tanke om at den skal vare inn i evigheten. 

Anonymkode: cf711...a3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan ødelagt ble den? Jeg har en pung som kostet nærmere 2k så vist jeg husker og den har jeg nå hatt i snart et år - har høy tanke om at den skal vare inn i evigheten. 

Anonymkode: cf711...a3f

Det var sting som gikk opp flere steder på veske, blant annet ved håndtakene som gjorde vesken ubrukelig. Håndtakene løsnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...