Gå til innhold

Den store vesketråden - á la TPF


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er veldig fornøyd med den. Syns den passer til det meste. Har brukt den ut på byen, hverdagsveske i perioder og brukt den en gang i bryllup☺️ 

 

Anonymkode: 91fb8...d04

Oh! Hadde du epi-skinn eller en annen versjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Jolene skrev:

Oh! Hadde du epi-skinn eller en annen versjon?

Vernis☺️

Anonymkode: 91fb8...d04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vernis☺️

Anonymkode: 91fb8...d04

Har du bilde? Er så spennende å se ulike preferanser hos folk (behøver ikke være privat bilde altså).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Jolene skrev:

Har du bilde? Er så spennende å se ulike preferanser hos folk (behøver ikke være privat bilde altså).

Fargen heter Amarante. Fått alle i gave. Så heller ikke førstevalget mitt når det gjelder farge eller materialet😬

79312308-C734-4168-A09F-13A140E190D9.jpeg

Anonymkode: 91fb8...d04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.8.2016 den 15.38, AnonymBruker skrev:

Jeg synes kommentaren din er "grelle". Dette er tråden om dyre vesker. Hva din personlig (negativ) mening har ingenting å si her. Starte din egen tråd om "grelle" vesker heller. Du finner nok folk som synes likt som deg.:skratte:Klem.

"You don't have anyting nice to say. Don't say anyting at all".:Hehe:

Positivitet folkens! Støtte hverandre opp. Det er nok elendighet og negativitet i verden akkurat nå. :hoppe:

Anonymkode: 68e55...869

Støtte hverandre? Hadde det gått på utseendet eller personlighet hadde jeg skjønt det, men det er en veske. Og folk får ha meninger. Synes mange av de veskene så fæle ut. Bortsett fra mulberryen den gule og den rosa fra YS.

Anonymkode: cc305...6a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fargen heter Amarante. Fått alle i gave. Så heller ikke førstevalget mitt når det gjelder farge eller materialet😬

79312308-C734-4168-A09F-13A140E190D9.jpeg

Anonymkode: 91fb8...d04

Ohlala, den er lekker! Har sett litt på disse (i sort), men klarer ikke å bestemme meg om den vil holde seg pen over tid. For jeg ønsker ikke å ha vesker jeg må barnepasse, men bruke om du skjønner?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Jolene skrev:

Ohlala, den er lekker! Har sett litt på disse (i sort), men klarer ikke å bestemme meg om den vil holde seg pen over tid. For jeg ønsker ikke å ha vesker jeg må barnepasse, men bruke om du skjønner?

Jeg var selv skeptisk over materialet, men denne har fått gjennomgå av noen viltre tanteunger. De passer perfekt som leketøy for små barn. De har blitt slept langs grus og asfalt, kastet nedover trappen men vesken er like hel og uten merker. 

Anonymkode: 91fb8...d04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var selv skeptisk over materialet, men denne har fått gjennomgå av noen viltre tanteunger. De passer perfekt som leketøy for små barn. De har blitt slept langs grus og asfalt, kastet nedover trappen men vesken er like hel og uten merker. 

Anonymkode: 91fb8...d04

Det er ikke verst! Kanskje jeg får tenke meg enda mer om innen jeg eventuelt kjøper den. Det er lettere å bestemme seg når man kan se på alternativene :) Foreløpig står denne kun på en ønskeliste, men vi får se :P Den er jo så fin!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Ønsker meg en ny jobbveske, men har rimelig mange krav. Kan gjerne kjøpe brukt. Har sjekket ut Alexa og synes den er fin i brun, men ikke i svart som jeg må ha. Brynmore synes jeg blir for maskulin postmann. Følgende krav har jeg: 

- Svart
- Må kunne bæres crossbody
- Kan ikke ha bærehåndtak som er stive og står rett opp (synes det ser teit ut når den brukes som crossbody)
- Må generelt ha ganske god størrelse, jeg er ikke så liten selv.
- Maks 10 000, men kan altså kjøpe brukt. 
- Ikke prangende merker over hele
- En klar fordel om den kan lukkes skikkelig

Anonymkode: e16d8...d49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har oppdatert pris på Hermès Birkin 35 cm togo/clemence skinn? Kjøpt i butikken i Oslo :) 

Anonymkode: ad9fd...c5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.5.2019 den 18.52, AnonymBruker skrev:

Ønsker meg en ny jobbveske, men har rimelig mange krav. Kan gjerne kjøpe brukt. Har sjekket ut Alexa og synes den er fin i brun, men ikke i svart som jeg må ha. Brynmore synes jeg blir for maskulin postmann. Følgende krav har jeg: 

- Svart
- Må kunne bæres crossbody
- Kan ikke ha bærehåndtak som er stive og står rett opp (synes det ser teit ut når den brukes som crossbody)
- Må generelt ha ganske god størrelse, jeg er ikke så liten selv.
- Maks 10 000, men kan altså kjøpe brukt. 
- Ikke prangende merker over hele
- En klar fordel om den kan lukkes skikkelig

Anonymkode: e16d8...d49

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=125415314

En eller annen fra Prada.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.5.2019 den 22.32, funginger skrev:

Synes kanskje den ble litt for Michael Kors i "stoffet" utenpå. Foretrekker også at de små håndtakene ikke er rundsydd, men flate og mye (eller gjerne ikke eksisterer i det hele tatt). Skal sjekke ut Prada! Takk for tips!

Anonymkode: e16d8...d49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes kanskje den ble litt for Michael Kors i "stoffet" utenpå. Foretrekker også at de små håndtakene ikke er rundsydd, men flate og mye (eller gjerne ikke eksisterer i det hele tatt). Skal sjekke ut Prada! Takk for tips!

Anonymkode: e16d8...d49

Faktisk så var det Prada som først av alle merker brukte sånn Saffiano-skinn. Fordelen med det er at vesken tåler vann, skitt, er veldig vanskelig å ødelegge, skrape osv. Personlig synes jeg ikke det er veldig fint, men det er tross alt et kjennetegn hos Prada. At Michael Kors driver å kopierer alt og alle er selvsagt trist og ødeleggende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Okei veskeglade KG’ere! Jeg var i dag og prøvde to vesker, men jeg synes det er så vanskelig å velge. Det står mellom en Mulberry zipped bayswater og en Celine belt bag. Celine-veska er så utrolig fin, men er dyr og kanskje litt upraktisk med tanke på at hanken sitter på lokket. Mulberry-veska er på salg, mye rimeligere uansett og har nydelig fôr. Noen med meninger? 🙂

 

F80EF9E0-FAF3-4357-8DC7-2799E36C7654.jpeg

EF4D0405-E9E3-4685-AAB5-3F80AD2F55C0.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville helt klart valgt Mulberryvesken!

Jeg synes den er finere og renere i uttrykket. Og så må det jo være et stort pluss at den er på salg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

40 minutter siden, Hebbbbbe skrev:

Jeg ville helt klart valgt Mulberryvesken!

Jeg synes den er finere og renere i uttrykket. Og så må det jo være et stort pluss at den er på salg...

Heller mer og mer mot den selv. Tror den er mest min stil. Også finner jeg stadig lite brukte Celine-vesker på FINN om jeg vil ha det senere 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...