Gå til innhold

Den store vesketråden - á la TPF


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, Bottega skrev:

Ahh, ja den er nydelig! Har så utrolig lyst på, men samtidig tenker jeg på selve stoffet.. Kommer den til å være vanskelig å holde ren og fin?

Enig, den er ganske dyr.. Elsker den da! Ble overrasket over hvor mye jeg faktisk får plass til oppi den:phaedra:

Det var iallfall derfor jeg valgte skinn fremfor fløyel, fordi jeg tror skinn er lettere å vedlikeholde uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Morsom tråd, mye fine vesker!

Jeg har en ganske grei samling selv, favorittene er Mulberry. Ønsket har alltid vært en Chanel Boy, men når jeg i sommer sto i Chanel-butikken og skulle handle en mistet jeg helt lysten... Forferdelig dårlig service, og en veske som helt ærlig kjentes ut som den var fake. Så jeg droppet det og kjøpte meg en Celiné og en Gucci i stedet! :)

Her er min samling:

Celiné Mini Belt Bag Black

Gucci Disco Soho Black

Mulberry Bayswater Black/Silver Grainy Print (denne er nesten umulig å finne bilde av da akkurat denne skinnkvaliteten kun var til salgs en kort periode før Mulberry endret skinnet på modellen med sølv. Jeg har IMO den fineste av de, og det er nok vesken jeg aldri kommer til å selge!)

Mulberry Medium Lily Mushroom Grey

Mulberry Medium Clipper Bag

Alexander Wang Chastity Clutch

Louis Vuitton Monogram Speedy 30 (den første designervesken jeg kjøpte, 18 år gammel!)

Louis Vuitton Neverfull Damier GM

Louis Vuitton Neverfull Damier Ebene MM

++ en ok samling av diverse Mulberry-pouches, Marc by Marc jacobs etc.

Nå har jeg kjøpestopp på vesker i hvertfall et år, men jeg drømmer litt om Gucci Dionysus i neonrosa semsket (denne).

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmen er jo en birkin, men det må man vel drømme lenge om for å få kjøpt? Føler de bare har en stk i året her i landet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Bottega skrev:

Drømmen er jo en birkin, men det må man vel drømme lenge om for å få kjøpt? Føler de bare har en stk i året her i landet

Neida, de får inn en del birkins iløpet av året. Har du satt deg på liste? 

Anonymkode: ad9fd...c5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Tingelling skrev:

Jeg vil ha en kelly 32 Togo.hvilke farger ville dere hatt?svart,brunt,grått?

Svart med palladium hardware 😍 Eller etain. 

Anonymkode: ad9fd...c5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Svart med palladium hardware 😍 Eller etain. 

Anonymkode: ad9fd...c5c

Siden jeg liker gull best,er det etain som er mer meg.😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Tingelling skrev:

Siden jeg liker gull best,er det etain som er mer meg.😍

Etain er etter min mening den fineste gråfargen hermès har produsert. 

Anonymkode: ad9fd...c5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Et tips. 

Bruk Finn.no  mange fine vesker der.

Jeg digger Moo veskene og har kjøpt alle mine der. Ofte til 1/3 eller 1/4 del av ny pris. Kommer aldri til å kjøpe en skinnveske til full pris igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

To nye butikker på vei til promenaden. Prada tar over gamle Hermès. En ny butikker flytter inn mellom Saint Laurent og Nye Hermès. Noen som har en anelse om hvilken butikk det kan være?:)

Anonymkode: 415ce...7d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

To nye butikker på vei til promenaden. Prada tar over gamle Hermès. En ny butikker flytter inn mellom Saint Laurent og Nye Hermès. Noen som har en anelse om hvilken butikk det kan være?:)

Anonymkode: 415ce...7d8

Man kan jo spekulere i hvilke populære merker det kan være. Fendi, Dior, Alexander Wang, Longchamp, Salvatore Ferragamo, Chloé, mulig noe smykker? Cartier? Lenge siden jeg har vært i sentrum, nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, funginger skrev:

Man kan jo spekulere i hvilke populære merker det kan være. Fendi, Dior, Alexander Wang, Longchamp, Salvatore Ferragamo, Chloé, mulig noe smykker? Cartier? Lenge siden jeg har vært i sentrum, nå.

Jeg har troen på Fendi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en eller annen merkelig grunn så tviler jeg på at Dior kommer (Da hadde ikke vincci tatt inn Dior). De sluttet jo blant annet med louboutin, fordi kamikaze solgte det og det ble solgt mer av louboutin der enn hos de. Samme som da kamikaze slutta med Prada fordi de fikk vite at Prada kommer til Oslo. Dior, Chanel og cartier blir det nok ikke. Men tror chloe, fendi, givenchy eller noe kommer. Lurer bare på når de kan «avsløre» det

Anonymkode: 415ce...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 01/13/2018 den 21.55, AnonymBruker skrev:

Av en eller annen merkelig grunn så tviler jeg på at Dior kommer (Da hadde ikke vincci tatt inn Dior). De sluttet jo blant annet med louboutin, fordi kamikaze solgte det og det ble solgt mer av louboutin der enn hos de. Samme som da kamikaze slutta med Prada fordi de fikk vite at Prada kommer til Oslo. Dior, Chanel og cartier blir det nok ikke. Men tror chloe, fendi, givenchy eller noe kommer. Lurer bare på når de kan «avsløre» det

Anonymkode: 415ce...7d8

Hvem tar inn dior i norge sa du? Og hva tar de inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1/15/2018 den 10.56, Jolene skrev:

Hvem tar inn dior i norge sa du? Og hva tar de inn?

Vincci i Akersgata tar inn Dior sko i hvert fall, vet ikke om det er mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, funginger skrev:

Vincci i Akersgata tar inn Dior sko i hvert fall, vet ikke om det er mer.

Tusen takk :) Gi gjerne beskjed dersom du vet om noe mer/kommer mer :) (hilsen hun som ikke bor i Oslo :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

59 minutter siden, Jolene skrev:

Tusen takk :) Gi gjerne beskjed dersom du vet om noe mer/kommer mer :) (hilsen hun som ikke bor i Oslo :P )

Vincci selger klær fra Dior også :-) De har salg på Louboutin fortiden. Fra 5300 til 2600. Da de skal tømme skoene :)

Anonymkode: 415ce...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vincci selger klær fra Dior også :-) De har salg på Louboutin fortiden. Fra 5300 til 2600. Da de skal tømme skoene :)

Anonymkode: 415ce...7d8

Skal de tømme for Dior også, vet du det? Og tuuusen takk forresten!:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jolene skrev:

Skal de tømme for Dior også, vet du det? Og tuuusen takk forresten!:klem:

Anbefaler å følge de på insta. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...