Gå til innhold

The Kardashians Sims parody.

Linnpinn9

Anbefalte innlegg

Kom over disse på Youtube og synes de var ganske morsomme :fnise: Vet ikke om dere har sett de, men legger ut 3 stykker. Jeg fikk meg en god latter :) 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vause

Jeg digger den der de skal bestille drikke på en restaurant. Tror det var appelsinjuice Kim sa de andre måtte bestille, så bestilte de noe annet. Resulterte så klart i en veldig dramatisk reaksjon fra Kim sin side. Jeg ser ikke på The Kardashians, men har noen ganger sett litt og litt av episoder når jeg har shufflet gjennom kanaler på TV'en. Skal se om jeg finner den jeg snakker om. :fnise: 

Edit: Her er den! 

Endret av Badass
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha elsker the Kardashians og denne parodien:fnise: Den er så spot on. Serien handler om ingenting, og stemmene er så platte. Elsker det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, frk91 skrev:

Haha elsker the Kardashians og denne parodien:fnise: Den er så spot on. Serien handler om ingenting, og stemmene er så platte. Elsker det

Ja jeg vet. Har sett de et par ganger og liker morsomme hver gang :fnise:  Catlynn og Kanye er hysteriske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne er veldig morsom. Kris vil de skal leve som fattige folk en dag og det blir veldig dramatisk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...