Gå til innhold

Andrea Badendyck


LolitaGirl

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om henne? Synes hun egentlig virker som ei veldig hyggelig jente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jesse james

Lurer på om hun er ferdig med å betale skattesmellen ? Lenge siden jeg leste bloggen, har hun begynt på en utdannelse? :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, jesse james skrev:

Lurer på om hun er ferdig med å betale skattesmellen ? Lenge siden jeg leste bloggen, har hun begynt på en utdannelse? :) 

Troor hun er ganske så ferdig med å betale den om jeg ikke tar feil! Hun er vel ferdig med å gå privatist for å få generell studiekompetanse, så hun har ikke startet en utdannelse nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pen jente. Likte bloggen hennes før, men nå er det KUN reklame og innlegg som er sponset. Så klikker meg ikke inn lenger. Syns hun virker veldig ålreit som person da 😊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, kjeve skrev:

Hun er ikke ferdig med generell studiekompetanse 

Ah, skal hun ta opp i et år til? Startet hun ikke i 2014 med å ta opp fag?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 11 måneder senere...
Gjest Rose11

Tydelig hun redigerer bildene veldig. Fikk se på forrige sesong av Bloggerne hvordan hun egentlig ser ut. Pen jente, men mye Photoshop. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Rose11 skrev:

Tydelig hun redigerer bildene veldig. Fikk se på forrige sesong av Bloggerne hvordan hun egentlig ser ut. Pen jente, men mye Photoshop. 

Helt enig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvordan hun kan leve på bloggen. Hun tar seg ofte fri og lange pauser, går mange dager mellom innleggene, ofte minst en uke. Og innleggene hun legger ut er dritkjedelige, eller reklame.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, fannyfab skrev:

Hun er så kjedelig.

Etternavnet er jo interessant. Finnes i variantene Badendyck, Badendieck, Badendijk, Bodendik, Bodendeich, Bodenteich etc. og ser ut til å stamme fra https://de.wikipedia.org/wiki/Bad_Bodenteich på Lüneburger Hede i Nord-Tyskland. Betyr "lavtliggende dam eller dike".

Endret av Hurepoix
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 13.6.2016 den 0.53, LolitaGirl skrev:

Ah, skal hun ta opp i et år til? Startet hun ikke i 2014 med å ta opp fag?

Haha. Tror hun fortsatt holder på? Eller har hun kommet noe lenger? Leser IKKE bloggen (hva er det å lese), men var innom for noen mnd siden og da tror jeg hun holdt på akkurat som for 4 år siden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nilfisk1 skrev:

Haha. Tror hun fortsatt holder på? Eller har hun kommet noe lenger? Leser IKKE bloggen (hva er det å lese), men var innom for noen mnd siden og da tror jeg hun holdt på akkurat som for 4 år siden.

Hun holder på med eksamen nå ihvertfall, tror hun gikk over til å ta opp fag på deltid, slik at hun får tid til å "jobbe" (som betyr reise og feste, ting som er gøyere enn å sitte med nesa i bøker) :rolleyes:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 minutter siden, Rosewood skrev:

Hun holder på med eksamen nå ihvertfall, tror hun gikk over til å ta opp fag på deltid, slik at hun får tid til å "jobbe" (som betyr reise og feste, ting som er gøyere enn å sitte med nesa i bøker) :rolleyes:

Det får'n si. Fag på DELtid 😂 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Rosewood skrev:

Jeg skjønner ikke hvordan hun kan leve på bloggen. Hun tar seg ofte fri og lange pauser, går mange dager mellom innleggene, ofte minst en uke. Og innleggene hun legger ut er dritkjedelige, eller reklame.

Det lurer jeg også på! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digget Andrea sin blogg den tiden hun lå på førsteplass på blogglistene i sånn 2009 osv. Da skrev hun om ting de fleste jenter på den tiden var opptatt av. Leser fortsatt bloggen, men nå er jeg veldig sjeldent innom. Synes hun har tapt seg noe voldsomt. 

Synes det er rart. Bloggen er jobben hennes, og hun skriver ofte hvor mye jobb det egentlig er. Men hvordan kan det være mye jobb for hun? Hun legger ut et par innlegg i uken, og da er det som regel enten annonseinnlegg, outfits eller om hva hun skal gjøre den dagen. Aldri noen personlige innlegg, aldri noen dypere innlegg og aldri noen innlegg det ser ut som hun har lagt ned mye tid på.

Er også spent på å se hvordan det blir nå som hun skal flytte til Los Angeles i August (?). Synes hun tar seg ekstra mye tid fra bloggen når hun reiser/er på ferie, så lurer på hvordan hun kommer til å løse det. Når man har en blogg om hverdagen og livet sitt burde man vel ihvertfall kunne skrive innlegg om seg selv, ikke bare hva man har spist og hva vi lesere burde kjøpe.

Skjønner at jeg kanskje virker som en bitter bloggleser akkurat nå, men det er jeg egentlig også. Når hun lever av oss lesere burde vi kunne forvente mer. Det mener nå ihvertfall jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Rosewood skrev:

Jeg skjønner ikke hvordan hun kan leve på bloggen. Hun tar seg ofte fri og lange pauser, går mange dager mellom innleggene, ofte minst en uke. Og innleggene hun legger ut er dritkjedelige, eller reklame.

Kanskje en måte å si FØKK JU til leserne? Må jo være frustrerende å gå rundt og se ut som en solbrent apekatt. Forstår at man vil gjemme seg i dagevis.

Endret av Hurepoix
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...