Gå til innhold

Wife is fined £28,000 and DEPORTED after she is caught looking at her husband's phone in UAE


Gjest Balian de Ibelin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

11 minutter siden, Balian de Ibelin skrev:

Arab woman went through her husband's phone in UAE
Accused him of cheating, after which he reported her to police
She has been fined Dh150,000 (£28,275) and will be deported

http://www.dailymail.co.uk/news/article-3596231/Wife-fined-28-000-DEPORTED-caught-looking-husband-s-phone-UAE.html

Har du lest artikkelen ?

 

Sitat

The couple are in their 30s and of Arab nationality, Gulf News reports.

 

The woman had reportedly gone through her husband's messages and WhatsApp history, before transferring photos to herself from his phone.

...

In response to this, the man 'lodged a complaint with the Ajman court, accusing his wife of transferring photos without his permission'. 

Av alle UAE lover jeg kan tenke meg er problematiske, er antagelig denne i bunnsegmentet :

The woman was prosecuted under criminal penal code No. 212 and the cybercrime law, Federal Decree-Law No. 5 of 2012, article No 21, which stipulates that a person “shall be punished by imprisonment of a period of at least six months and a fine not less than Dh150,000 and not in excess of Dh500,000 or either of these two penalties whoever uses a computer network and/or electronic information system or any information technology means for the invasion of privacy of another person in other than the cases allowed by the law...”

Gitt at hun blir kastet ut i stedet for fengslet, snakker vi om en lovordning svært mange i Norge ønsker for behandling av innvandrere. (Hvordan kan man foresten være av Arabisk nasjonalitet?)

Endret av Druid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin
Et øyeblikk siden, Druid skrev:

Har du lest artikkelen ?

 

 

Jeg gidder ikke en gang å gi deg svar på et så idiotisk spørsmål.

 

Vel bortest fra det jeg skrev her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, der er ingen sammenheng mellom faktainnhold i artikkelen du siterer og overskrift, hvilket kunne lede til at du reagerte på clickbait, så jeg tenkte det var best å sjekke ut på hvilket nivå vi diskuterer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...