AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #1 Del Skrevet 2. juni 2016 Lord Audun er på utikk etter kjæreste. Han kan tilby "rikdom og omsorg". Kunne du ha blitt hans kjæreste om du fikk muligheten? http://www.side2.no/underholdning/lord-audun-tjener-titusener-pa-a-feste---jeg-har-fatt-opptil-60000/3423230530.html Anonymkode: 61659...ac0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninette Skrevet 2. juni 2016 #2 Del Skrevet 2. juni 2016 Ikke om jeg hadde blitt rik av det en gang! For en type... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HR94 Skrevet 2. juni 2016 #3 Del Skrevet 2. juni 2016 Kunne aldri blitt i et forhold med vedkommende. Han virker fryktelig selvopptatt, og slår meg som en typisk "pappa betaler" gutt. Hans opptreden oser av at han tror han er noe. Pappas penger, dress og opptreden/deltagelse på Paradise er hva jeg assosierer når jeg hører "lord" Audun. Ingen ting å skryte av, med andre ord. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 2. juni 2016 #4 Del Skrevet 2. juni 2016 Han er ikke på utkikk nå lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adipose Skrevet 3. juni 2016 #5 Del Skrevet 3. juni 2016 Åh, endelig! Nå ryker gubben, gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tom/Loki Skrevet 3. juni 2016 #6 Del Skrevet 3. juni 2016 Det var jo veldig interessant................ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattivatti Skrevet 3. juni 2016 #7 Del Skrevet 3. juni 2016 " - Ja, nå er jeg faktisk på utkikk etter en kjæreste. Nå har jeg rundet 1000 damer, og jeg har sagt til meg selv at når jeg runder 1000 jenter, så skal jeg få meg kjæreste, forklarte han. " Så sjarmerende 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 3. juni 2016 #8 Del Skrevet 3. juni 2016 Tråden er ryddet for hets. -Saraby,mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #9 Del Skrevet 3. juni 2016 4 timer siden, The Silence skrev: " - Ja, nå er jeg faktisk på utkikk etter en kjæreste. Nå har jeg rundet 1000 damer, og jeg har sagt til meg selv at når jeg runder 1000 jenter, så skal jeg få meg kjæreste, forklarte han. " Æsj.. Haha For meg ville han vært totalt uaktuell. Men mange unge damer kunne nok tenkt seg han som kjæreste. Av alle han kan velge og vrake i, velger han dem, ville de vel tenkt. Han er nok ikke så ille som han fremstår. Og mange jenter ville likt oppmerksomheten, livsstilen.. Pluss at mange puler rundt, og bryr seg ikke om at han har hatt 1000 før. I min verden teller folk på en hånd (eller to) hvor mange de har hatt, når de i 20årene. Mens det blir sett på som psykt få av de som har ons og pulevenner i hytt og pine, og nærmer seg 10-50 i løpet av bare en sommer. Anonymkode: ecf3e...02a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #10 Del Skrevet 3. juni 2016 Nei, han er for feminin, ville heller hatt en mann Anonymkode: cc232...8a9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #11 Del Skrevet 3. juni 2016 Sånn utenom at han er tidenes ekleste catch som har knullet så mange som tusen stk!!!! Æsj hvem kan se for seg han som giftemateriale?! Bortsett fra det, neon som egentlig VET hvor høy han er og om han har stor eller liten pikk? Anonymkode: 75642...ad8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linaria Skrevet 3. juni 2016 #12 Del Skrevet 3. juni 2016 (endret) Er få menn i verden jeg ville matchet dårligere med. Og for en som bor i Skottland, er det utrolig kleint når folk kaller seg "Lord" fordi de liksom eier en kvadratfot med land i Glencoe Endret 3. juni 2016 av Linaria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #13 Del Skrevet 3. juni 2016 Jeg tror det meste han gjør er basert på PR-stunts. Faktisk så tror jeg han er en alright type, bare en smule klysete. Good luck til Audun Det vil alltid finnes småpiker som drømmer om fame og rikdom. Anonymkode: a5937...cf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #14 Del Skrevet 3. juni 2016 Hvor høy er Audun, type eksakt? 190? Ser ut som han jukser med såler i skoa så kanskje duden er 180? Anonymkode: 2dd0a...a24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 5. juni 2016 #15 Del Skrevet 5. juni 2016 Fyren er fra pittelile Averøya på nordmøre,"pappas penger" er definitivt ikke et tilfelle da familien hans er helt vanlige normale folk.Tragisk fyr som viser hvor lett det er å bli "kjent" for null og niks i dette landet.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg